Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging voor mij...iemand?  (gelezen 1257 keer)

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Kaartlegging voor mij...iemand?
« Gepost op: april 02, 2021, 08:16:22 am »

Zou iemand hier voor mij willen kaartleggen of anderszins kunnen kijken naar mijn vragen?
Ik bevind me op dit moment al geruime tijd in een moeilijke periode van mijn leven. Bepaalde relaties/verbindingen lijken ten einde te lopen (dat vind ik niet erg) omdat er heel verschillend naar belangrijke zaken in het leven wordt gekeken en naar gehandeld. Door de coronacrisis is dit nog verder uitvergroot. Het was een soort katalysator. Ik zou graag advies krijgen hoe ik hier het beste mee omga en van de heftige stress afkom die hiermee gepaard gaat. Ik voel me heel vaak heel alleen staan en niet begrepen behalve door enkele mensen die ik erg liefheb. Het voelt alsof ik op het punt sta veel kwijt te gaan raken en op zich is dat niet wrg, heb ik dat geaccepteerd, maar ik voel veel angst en onzekerheid over wat de toekomst mij zal brengen.
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging voor mij...iemand?
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2021, 03:06:20 pm »

Hoi Coralie 88

Ik wilde eigenlijk geen kaartleggingen meer doen omdat ik er een aantal heb gedaan en helemaal geen reactie kreeg en dat demotiveert dan. Toch wil ik het voor jou nu wel doen omdat een stemmetje in me zegt dat ik voor jou even kaarten moet gaan leggen. Ik hoop dat je me laat weten of je je in de kaarten kan vinden en of je verder nog vragen hebt. Ik heb het Keltisch Kruis voor je gelegd en ik zal je de belangrijkste punten even doorgeven.

Er is niets waar je bang voor hoef te zijn want je hebt positieve kaarten. Er liggen zelfs 5 Pentakel kaarten die de realistische mens vertegenwoordigen en die het goede van de aarde laten zien en geluk. Zoveel kaarten van Pentakels laat meest een grote stabiliteit en sterke prestatie gerichtheid zien, ook is het vaak zo dat je dan moeite hebt met het loslaten van dingen.
Verder lagen er van alle elementen ( ook bekers, zwaarden, staven )iets in deze kaartlegging en nog twee kaarten van de grote arcana dus zit er balans in de kaartlegging


Het is belangrijk om volgens je eigen geloof en overtuiging te leven. Vergroot je kennis, doe ervaring op en wees verantwoordelijk voor je eigen keuze. Je bent zowel de leraar als de leerling, dus anderen leren van jou maar jij ook van anderen. Daar ligt jou probleem, wat je niet goed door hebt. Er is een periode afgesloten en daar mag je van gaan genieten.

De eerste kaart in de toekomst is waar jij over ongeveer een maand bent en die laat De Hogepriesteres zien. Het is kaart II en die laat dualiteit zien. Verder laat de kaart een sterke intuïtie en helderziendheid zien. Er is een sterke vrouwelijke energie die gevoeligheid, zorgzaamheid, emotie en liefde laat zien.
Luister naar je gevoel en intuïtie want daar vind je antwoorden. Laat ook je emoties toe, vooral als er oud zeer zit. Wees lief voor jezelf en verwerk je verdriet.

De kaart die iets over jou zegt is de Ridder van Pentakels en deze ridder gaat naar het oosten, naar rechts en vervolgt rustig en stabiel zijn weg, wetende dat hij de juiste weg volgt en het wel goed gaat komen. Wat je zaait zal je oogsten zegt deze kaart.

De laatste kaart geeft jou een antwoord of laat zien waar je over een half jaar bent en daar ligt Pentakels VII. Op de afbeelding staat een man die kijkt naar de oogst die nog moet gaan komen maar wat hem te lang duurt en daar wordt hij een beetje moedeloos van. Alles heeft zijn tijd nodig zegt deze kaart en het komt vanzelf goed maar je moet wel geduld hebben.

Je gaat je doel bereiken omdat de kroonkaart ( Pentakels X ) gesteund wordt door de basiskaart ( Staven IV ) en de zelfkaart ( Ridder Pentakels )

Je hebt drie kaarten met een II en het getal 2 laat dualiteit zien dus is er best wel wat dualiteit in je leven.
Je hebt twee kaarten met een VII en het getal 7 laat het einde van een periode zien.

De kwintesse ( totaal van alle kaarten opgeteld ) geeft het totaalbeeld van de legging waar het nu om gaat en dat is 39. Die staat voor de Ridder van Bekers en deze kaart laat een ridder op een wit paard zien die naar het oosten gaat, de kant die vreugde en geluk brengt. De kaart laat boodschappen van liefde zien en de aankondiging van een nieuwe levensstijl.
39 = 1 + 2 = 3 en III is De Keizerin. Deze kaart hoort er ook een beetje bij en laat vruchtbaarheid, groei en ontwikkeling zien. Vertrouw op de overvloed die het leven in en om je heen biedt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, zowel buiten jezelf als in jezelf.

Ik hoop dat ik je een beetje hebt kunnen helpen en je hiermee het advies en inzicht gekregen hebt waar je op hoopte.
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging voor mij...iemand?
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2021, 06:55:28 pm »

Lieve Hogepriesteres,
Duizend maal dank, je hebt geen idee hoeveel je mij hiermee helpt! Het geeft me nieuwe moed om mijn pad te vervolgen! En ik herken ook zeker wat je allemaal schrijft. Het is zó raak dat ik het bijna niet kan geloven. Inderdaad, ik mag dus ect vertrouwen op mijn intuïtie. Ik ben zo blij dat je dit voor me wilde doen, dank je wel!!
Gelogd

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging voor mij...iemand?
« Reactie #3 Gepost op: april 03, 2021, 07:53:42 pm »

Bedankt voor je reactie en graag gedaan hoor. Fijn dat ik je heb kunnen helpen en je intuïtie zal je inderdaad helpen. Je zit op het juiste pad en de toekomst ziet er goed voor je uit. Wat je zaait zal je oogsten en dat is echt belangrijk om te onthouden. Ik ben blij dat ik naar mijn intuïtie geluisterd heb en kaarten voor je hebt gelegd. Ik wens je verder het beste toe en blijf dicht bij jezelf!

Groetjes, Trix
Gelogd

Coralie88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging voor mij...iemand?
« Reactie #4 Gepost op: april 03, 2021, 09:11:49 pm »

Dank je wel Trix. Ik neem je adviezen graag ter harte. Ik zal je op de hoogte houden van de verwikkelingen. Momenteel voel het als een rollercoaster. Ik hoop dat er binnen nu en enkele maanden veel gaat veranderen. Ik ben eraan toe!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.056 seconden met 23 queries.