Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Berichtmoderatie ingeschakeld  (gelezen 2127 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Berichtmoderatie ingeschakeld
« Gepost op: december 14, 2020, 02:34:36 pm »

De Coronapandemie is een experiment bedoeld om drastische wijzigingen door te voeren. Ik snap steeds beter hoe de vork in de steel zit en er zijn veel tegensprekende bronnen van informatie wat verwarring veroorzaakt met als doel om de energie van de mensen laag te houden zodat manipulatie makkelijker wordt.

Het doel van dit forum is om informatie te verspreiden zodat de verwarring transformeert in kennis. Omdat veel van de informatie negatieve gevoelens oproept bij de medemens heb ik besloten dat het plaatsen van reacties en nieuwe berichten ten alle tijden goedkeuring vereist. Ik kijk hierbij niet alleen naar de inhoud maar ook welke emoties het oproept. Een bericht wat op waarheid gebaseerd is maar wel veel in mensen oproept zal ik niet goedkeuren.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Crossfade

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Berichtmoderatie ingeschakeld
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2022, 03:04:13 am »

Ik ben bang dat je gelijk hebt , zoals wat ik kan zien meestal het geval is , Maar de situatie zal zeer binnekort uit de hand gaan lopen , Ik denk dat meer mensen meer moeten praten hierover. Als de oorlog komt is het al te laat vermoed ik

<3 Cris
Gelogd

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Berichtmoderatie ingeschakeld
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2022, 08:21:13 am »

Heel lang heb ik nagedacht over deze situatie.
Wat moet ik geloven, waar ga ik in mee of tegenin?
Inmiddels denk ik dat we beter kunnen nadenken over wat we positief kunnen doen.
Geen boosheid, geen negativiteit, maar juist positiviteit en liefde.
Daarom hier de vraag, op welke manier kunnen wij, ieder voor zich of samen, dit doen.
Lp Chip, graag leg ik de vraag bij jou neer, maar natuurlijk ook bij anderen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Berichtmoderatie ingeschakeld
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2022, 09:21:50 am »

We zijn bezig met de evolutiesprong naar de 4e dichtheid/densiteit. De aarde is inmiddels multidimensionaal en heeft ondersteuning voor leven in verschillende dichtheden tegelijk.

De periode waar we nu in zitten is deze evolutie, waarin sommigen van ons naar de 4e dichtheid kunnen groeien, en anderen in de 3e dichtheid blijven steken. Door positief en met liefde in het leven te staan kun je je vibraties blijven verhogen. Meditatie helpt hierbij, en dit zal bij de tweesplitsing zorgen dat je doorgroeit. Hoe hoger je groeit, des te minder de 3e dichtheid je kan raken.

De buitenaardsen hebben aangegeven dat we goed op weg zijn met deze evolutie, en als alles mee zit, er dit jaar ook First Contact komt, de openbaring van de buitenaardsen waarbij een eind komt aan veel oude paradigmen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 22 queries.