Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde  (gelezen 2651 keer)

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Gepost op: december 07, 2020, 09:57:14 pm »

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij zou willen helpen. Ik zit in een lastig parket (na heel lange relatie met kinderen denken we nu over scheiden en ik heb een nieuwe liefde sinds 1,5 jaar). Ik zou heel graag iets meer willen weten over welke beslissing het beste is en of de relatie met mijn vriend een succes kan worden. Ik blijf maar in rondjes piekeren over de toekomst en alle beren op de weg (huisvesting voor mij, of kan ik bij mijn vriend intrekken, mijn kinderen en hoe dat allemaal moet, geldzaken, alles). Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Mijn partner weet overigens van mijn nieuwe vriend, we hebben sinds jaren een open relatie dus er is niets geheim.
Dank alvast voor de hulp!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #1 Gepost op: december 07, 2020, 10:07:42 pm »

Hoi Nymeriėl,

Ik twijfel een beetje of ik een kaartlegging voor je moet doen of niet. Ik kan namelijk zonder kaartlegging ook het een en ander vertellen. Wellicht dat je wel wat hebt aan een kaartlegging, maar gezien je ze zelf ook legt wacht ik er toch even mee tot je gelezen hebt wat ik je kan vertellen. Mocht je daarna alsnog een kaartlegging willen, dan leg ik deze met liefde voor je.

Je staat inderdaad op een kruispunt. Of meerdere eigenlijk. Een heel wegennet met verschillende mogelijkheden en de ene splitsing naar de andere met zijwegen enzovoorts. Dit zorgt er inderdaad voor dat het zoeken is naar de juiste weg.

Normaal gesproken zou ik zeggen, ga een plattegrond tekenen, maar je gidsen komen met een beter alternatief.

Je gidsen zeggen: Wanneer ze weet wat ze wil, zal het juiste pad oplichten om er te komen.

Wat je dus moet doen is kijken wat jij echt wil. Kijk niet alleen naar wat haalbaar is, maar kijk ook naar wat jij echt wil. Zodra je weet wat je wil hoef je niet meer te piekeren. Maak de beslissing dat je weet wat je wil, en alle paden die niet relevant zijn zullen automatisch verdwijnen waardoor het juiste pad overblijft.

Weet dat je door je gidsen gesteund wordt. Ze willen je graag helpen, maar ze kunnen en mogen niet de beslissingen voor je maken. Jij maakt de beslissing, zij helpen je vervolgens om deze tot uitvoering te brengen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #2 Gepost op: december 07, 2020, 10:27:07 pm »

Oh LP Chip, dank je wel alvast voor deze reactie! Het raakt me enorm voel ik. Ik moet er bijna van huilen. Voel dat het klopt wat je zegt en dat ik geholpen zal worden vanuit de onzichtbare wereld. Als ik dan echt diep in mijn hart kijk, ja, dan komt er een antwoord, maar dat wisselt soms nog omdat mijn vriend ook heel wispelturig kan zijn en ik me soms afgewezen voel door hem. Als hij mij zou vragen bij hem te komen wonen, dan zou ik de beslissing makkelijker kunnen nemen. Maar ik voel twijfel bij hem, om verschillende redenen die niet met mij persoonlijk te maken hebben maar alles met hem. Goed, dat gezegd hebbende, is het natuurlijk ook niet niks om je partner en kinderen voor je gevoel in het verdriet te storten. Mijn man komt er wel overheen maar mijn zoon en dochter zullen erg veel verdriet hebben. Ik zal degene zijn die het huis verlaat.
Het is ook best moeilijk om te bedenken wat ik echt wil en dan niet te kijken naar alle obstakels. Maar ik weet inderdaad wel dat manifesteren zo werkt:Voor je zien wat je wilt en doen alsof het er al is zonder je druk te maken hoe je er komt.

Ondanks dat ik zelf soms wel kaarten leg, zou ik een legging zeer op prijs stellen! Het is fijn als een ander even van buitenaf meekijkt.
Dus als je het zou willen doen: Heel erg bedankt alvast! Ook andere ingevingen of adviezen (van jou en ook van anderen zijn welkom!)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #3 Gepost op: december 07, 2020, 10:45:14 pm »

Hoi Nymeriėl,

De i-ching riep me in dit geval. Hoewel de kaartlegging niet helemaal bij je vraagstuk past, heb ik het gevoel dat het je veel verder helpt dan ik nu kan zien.

Hier is de kaart:

60. De Beperking
Dit hexagram wijst erop dat het tijd wordt dat je wat matiger wordt. Dat kan zijn: in eten of drinken, maar ook in je manier van leven. Ben je misschien een workaholic? Of doe je fanatiek aan sport? Alles wat 'te' is, zou je uit je leven moeten bannen. Regelmaat en middelmaat zijn eventjes nodig.
Dit hexagram loopt min of meer gelijk met ons gezegde 'overdaad schaadt'. Je moet jezelf bepaalde beperkingen opleggen, zegt hexagram 60. Maar ook die beperkingen moet je beperken. Met andere woorden: je moet ook weer niet te streng worden voor jezelf!
Zoek de gulden middenweg tussen genieten en plicht, tussen mogen en moeten. Dan kun je je doel vanzelf bereiken.
Op zakelijk en financieel gebied is dit hexagram geen hoogvlieger. En ook op liefdesgebied wijst het op een wat lauwere periode. Toch moet je je niet al te veel zorgen maken, want waarschijnlijk komt alles na verloop van tijd toch nog op z'n pootjes terecht.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #4 Gepost op: december 08, 2020, 08:02:41 am »

Dank voor deze legging LP Chip/. Ik kan er zeker wat mee. Toch zou ik je willen vragen om ook de kaarten voor mij te leggen als je dat wilt doen...Ik heb daar mee affiniteit mee dan met de I-Tjing. Ik ga ook eens mediteren op de uitkomst van de I Tjing; beperking.
Wat ik o.a. heel graag zou weten is of ik gelukkig zal worden met de man die nu mijn minnaar is. Of wij samen onder een dak kunnen wonen.
Heeft deze relatie toekomst?
Alvast heel veel dank en een fijne dag,
Nymeriėl
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #5 Gepost op: december 08, 2020, 10:32:05 pm »

Hoi Nymeriėl,

Welkom op Armina :)

Ik heb een kaartlegging gedaan gebaseerd op jouw liefdesvraag.


Hieronder de uitleg:

De Vrouw staat voor jou als vraagsteller, de persoonskaart (PK)
Het Hart staat voor het onderwerp, de liefde.

9. Ruiker (omgekeerd)
De ruiker staat normaal voor een opbloeiende liefde. Maar aangezien de kaart omgekeerd in de kaartlegging ligt betekent dit het tegenovergestelde. De liefde komt op een lager pitje te staan.

18. Hond (omgekeerd)
De hond staat normaal voor vriendschap en vertrouwen binnen de relatie. Ook deze ligt omgekeerd en duidt op een deukje in het (wederzijdse) vertrouwen. In combinatie met de ruiker kan het zelfs duiden op een wat ongezonde relatie.

15. Beer
In de liefdeslegging staat deze voor een partner met alfa kwaliteiten. Deze neemt graag de leiding binnen de relatie. Onbalans... Waak ervoor dat er geen machtsstrijd binnen de relatie ontstaat.

En ik mag nog zeggen: voor zo lang als nodig
Ik hoop dat je daar iets mee kunt...

Wat betreft de kaartlegging is de uitkomst nagenoeg hetzelfde als de I-Ching kaart van LPChip.

Liefs 🦋
« Laatst bewerkt op: december 08, 2020, 10:53:24 pm door Vlinder_07 »
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #6 Gepost op: december 09, 2020, 11:52:46 am »

Dank je wel Vlinder! Jeetje, dat lijkt niet zo positief! Ik zit op dit moment echt in een gevoelsspagaat vanwege mijn eigen heftige diepe gevoelens voor mijn vriend en het verdriet van mijn man, kinderen en omgeving zoals wederzijdse ouders en familie. Het is veel en ik ben degene die de knoop moet doorhakken iiteindelijk. Voel dat als een bijna onmenselijke opgave. Ik ben niet goed in mensen pijn doen maar besef ook dat iemand aan het lijntje houden (al is dat nu ook niet echt van toepassing) schadelijker is. Door deze leggingen durf ik nu helemaal geen stappen te zetten..bang om de verkeerde beslissing te nemen. Net nu mijn minnaar meer en meer over de brug komt met zijn gevoelens en ik me grvoelsmatig juist meer terugtrek uit angst. Wat is wijsheid?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #7 Gepost op: december 09, 2020, 01:46:36 pm »

Zoals ik in mijn handtekening ook heb staan: Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekend gewoon nee.

Nee in het ondernemen van actie. Laat het even rusten en wacht tot dingen in je leven een plekje krijgen en ga bij jezelf voelen, wat wil ik echt?

Het is heel nobel om andere mensen geen pijn te willen doen, maar iedereen leeft zijn eigen leven, en jij kan alleen bepalen wat er in jouw leven gebeurd. Je kan met heel veel liefde kiezen voor die minnaar, maar als hij daarna alsnog besluit, nope, dit is het niet, dan heb jij daar geen enkele vat op. Maak dan ook geen keuze voor andere mensen, dat mogen ze zelf doen. Maak alleen de keuze voor jezelf over alles dat om jezelf gaat. Je kan natuurlijk rekening houden met andere mensen, maar als je altijd mensen pijn doet, dan moet je je afvragen wat beter bij jou past, en de situatie waar jij het beste in naar voren komt.

Weet dat het voor je kinderen veel minder erg is dan jij denkt. Mijn ouders zijn ook gescheiden, heel lang geleden, ik was nog erg jong toen. Vond het natuurlijk niet leuk toen het gebeurde, maar mijn ouders hadden er veel en veel meer moeite mee. Uit eindelijk was de scheiding voor mij heel goed want daardoor ging ik uiteindelijk weg uit een omgeving waar ik me wel safe voelde, maar niet gelukkig was. Ik moest op een andere plek mijn leven opnieuw opbouwen, nieuwe vrienden maken, en dat ging heel makkelijk. Ik kon wel gelijk alle fouten uit het verleden rechtzetten waardoor alles veel beter voor me werd.

Dus ja... blijf niet bij je kinderen omdat je ze geen pijn wil doen. Ze zullen er mee overweg kunnen. Maar kies ook niet voor je minnaar als hij niet echt degene is bij wie je wil zijn, maar hij meer een uitvlucht is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #8 Gepost op: december 09, 2020, 05:21:46 pm »

Dank wederom, jouw verhaal helpt me wel! Ik kan je zeggen dat kiezen voor mijn minnaar bepaald geen uitvlucht is. Eerder andersom; ik heb nu een goed leven, woon in een mooi huis, het ontbreekt me aan niets. Behalve dan dat het gevoel voor mijn man allang niet meer is wat het zou moeten zijn, het is meer diepe vriendschap geworden. En daar ben ik te passievol voor. Met minnaar zit het goed wat betreft liefde en verliefdheid, we zijn dol op elkaar en hij sprak het nog uit gisteren dat het steeds fijner wordt. Mijn “enige” probleem is van prajtiscge aard. Heel erg misschien om te zeggen maar ik heb geen plek waar ik terecht kan als ik ga scheiden. Te kort ingeschreven, weinig geld. De enige en ook door mij graag gewilde optie is intrekken bij hem. En juist dįt is de trote vraag; zal hij dat willen en gaat het werken? Natuurlijk snap ik dat daar geen garanties voor zijn maar misschien zeggen mijn gidsen of de kaarten er wel iets over. Het voelt voor mij namelijk nogal afhankelijk als ik mijn hele leven opgeef om bij hem te gaan wonen: dat wil ik alleen doen als hij er 100% achter staat...
« Laatst bewerkt op: december 09, 2020, 05:23:24 pm door Nymeriėl »
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #9 Gepost op: december 09, 2020, 09:15:01 pm »

Geen dank hoor :)

Ik verwijs ook even naar mijn handtekening  'If nothing ever changed, there would be no butterflies". Uiteindelijk komt er iets goeds/moois uit, alles gebeurd met een reden.

Ik sluit me aan bij LPChip wat betreft de kids, ook mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog klein was. Mijn vader was er al niet veel, maar als kind vraag je dan toch 'waar is papa, wanneer komt hij terug, waarom is hij er niet?" Het feit dat er geen definitieve scheiding was schept toch verwachtingen. Na de scheiding was het gewoon duidelijk. Wordt je een stuk gelukkiger van. Dat geldt ook voor jou zelf.

Wat betreft het stukje 'te kort ingeschreven en weinig geld' of in mijn geval helemaal geen geld kan ik je een hand geven. Been there... Maar ook dat ga jij aankunnen.

Er zijn tal van oplossingen die je nu even niet ziet (buiten bij hem intrekken). Het is inderdaad van belang dat de huidige gebeurtenissen in je leven een plekje krijgen en dat je even voor jezelf kiest, ook al worden hierdoor mensen gekwetst.

Wat ik je mee kan geven uit mijn persoonlijke ervaring is dat je niet dieper kunt dan de bodem van de put en dat het heel fijn voelt als je daar geheel zelfstandig weer uit kunt klimmen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Het maakt je sterker.

Je geeft aan dat je minnaar geen uitvlucht voor je is, maar is dat ook echt zo? Of is het de meest veilige keuze omdat hij je onderdak kan bieden?

De kaarten hebben hun zegje al gedaan. Het is en blijft aan jou wat je met deze informatie doet. Ik voel heel veel twijfel bij jou of hij het wel echt wil. De enige die jou antwoord op deze vraag kan geven is de man in kwestie...

Gister gaf ik ook aan dat ik (van de gidsen) mocht zeggen 'voor zolang als nodig'. Ik krijg verder geen aanvulling hierop, misschien iemand anders nog?

Het loopt zoals het loopt, water kun je ook niet sturen ;)

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #10 Gepost op: december 09, 2020, 10:01:01 pm »

Geen dank hoor :)

Ik verwijs ook even naar mijn handtekening  'If nothing ever changed, there would be no butterflies". Uiteindelijk komt er iets goeds/moois uit, alles gebeurd met een reden.

Ik sluit me aan bij LPChip wat betreft de kids, ook mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog klein was. Mijn vader was er al niet veel, maar als kind vraag je dan toch 'waar is papa, wanneer komt hij terug, waarom is hij er niet?" Het feit dat er geen definitieve scheiding was schept toch verwachtingen. Na de scheiding was het gewoon duidelijk. Wordt je een stuk gelukkiger van. Dat geldt ook voor jou zelf.

Wat betreft het stukje 'te kort ingeschreven en weinig geld' of in mijn geval helemaal geen geld kan ik je een hand geven. Been there... Maar ook dat ga jij aankunnen.

Er zijn tal van oplossingen die je nu even niet ziet (buiten bij hem intrekken). Het is inderdaad van belang dat de huidige gebeurtenissen in je leven een plekje krijgen en dat je even voor jezelf kiest, ook al worden hierdoor mensen gekwetst.

Wat ik je mee kan geven uit mijn persoonlijke ervaring is dat je niet dieper kunt dan de bodem van de put en dat het heel fijn voelt als je daar geheel zelfstandig weer uit kunt klimmen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Het maakt je sterker.

Je geeft aan dat je minnaar geen uitvlucht voor je is, maar is dat ook echt zo? Of is het de meest veilige keuze omdat hij je onderdak kan bieden?

De kaarten hebben hun zegje al gedaan. Het is en blijft aan jou wat je met deze informatie doet. Ik voel heel veel twijfel bij jou of hij het wel echt wil. De enige die jou antwoord op deze vraag kan geven is de man in kwestie...

Gister gaf ik ook aan dat ik (van de gidsen) mocht zeggen 'voor zolang als nodig'. Ik krijg verder geen aanvulling hierop, misschien iemand anders nog?

Het loopt zoals het loopt, water kun je ook niet sturen ;)

Liefs 🦋

Hoi Vlinder,
Ik wil even antwoorden op je mooie post waarvoor dank. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik niet voor deze man kies vanwege het onderdak wantvdat bieden enkele andere goed vrienden mij ook aan en zelfs gratis en voor niets! Dus dat is niet de reden. De reden is wel dat ik graag met hem
zou samenleven en elke dag samen wakker worden. De reden van zijn twijfel aan sanenwonen zijn: hij woont erg klein en heeft enorm veel spullen, het huis is dus al erg vol. Dat zie ik ook zelf wel. Een andere reden is dat hij erg aan zijn eigen space hecht, het ook fijn vindt om lekker alleen te zijn soms (ik trouwens ook) en wellicht bang is dat dat erbij in zal schieten. Aan zijn liefde voor mij twijfel ik niet.
Ik voel aan alle kanten dat ik binnen afzienbare tijd een beslyit zal moeten nemen en dat voelt alsof ik een strop om mijn nek heb. Ik ben behoorlijk in paniek soms omdat ik geen uitweg zie. Mijn man wil het liefst net mij verder.
Gelogd

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #11 Gepost op: december 09, 2020, 10:07:13 pm »

En nog even over “zolang als nodig”. Ik denk dan meteen aan dat ik hier thuis moet blijven zolang als nodig...voor mijn kinderen? Ze zijn ovetigens 16 en 18 en de oudste wil komend jaar het huis uit. Hij heeft er heel veel moeite mee zoaks het het laatste jaar gaat hier. Veel spanningen en door corona kunnen ze ook niet echt wat leuks doen. Het is best zwaar vind ik en ik moet vaak huilen om alles.
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #12 Gepost op: december 13, 2020, 06:38:19 pm »

Hoi Nymeriėl,

Het is niet zo dat je mij ervan hoeft te overtuigen van de reden waarom je er voor kiest om wel of niet bij hem in te trekken. Het gaat erom dat je eerlijk tegen jezelf bent en er over nadenkt of het al dan niet een soort 'vluchten' of 'troost zoeken'. :)

Ik zie overigens wel wat tegenstrijdigheden in jouw motivatie...

Jouw vraag was toch "heeft deze relatie toekomst?"?
Dat is waar de gidsen op reageerden met "voor zo lang als nodig".

Het is begrijpelijk dat je bepaalde dingen heel graag wil.. maar iets willen betekent niet per definitie dat we het ook krijgen.

Wat betreft het huilen... zijn opgekropte emoties, die mag je er gerust uitgooien. Wordt je rugzakje leger van ;)

Liefs 🦋

« Laatst bewerkt op: december 13, 2020, 06:39:55 pm door Vlinder_07 »
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Nymeriėl

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #13 Gepost op: december 13, 2020, 10:31:39 pm »

Hoi Nymeriėl,

Het is niet zo dat je mij ervan hoeft te overtuigen van de reden waarom je er voor kiest om wel of niet bij hem in te trekken. Het gaat erom dat je eerlijk tegen jezelf bent en er over nadenkt of het al dan niet een soort 'vluchten' of 'troost zoeken'. :)

Ik zie overigens wel wat tegenstrijdigheden in jouw motivatie...

Jouw vraag was toch "heeft deze relatie toekomst?"?
Dat is waar de gidsen op reageerden met "voor zo lang als nodig".

Het is begrijpelijk dat je bepaalde dingen heel graag wil.. maar iets willen betekent niet per definitie dat we het ook krijgen.

Wat betreft het huilen... zijn opgekropte emoties, die mag je er gerust uitgooien. Wordt je rugzakje leger van ;)

Liefs 🦋


Hoi Vlinder,
Ik begrijp niet goed wat de gidsen daarmee bedoelen dan. Kun je het uitleggen? Bedoelen zedt die reltie toekonst heeft oor zolang het nodig is?
Huilen...ja datkan ik gelukkig vrij makkelijk. Het lucht op inderdaad.
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
« Reactie #14 Gepost op: december 14, 2020, 09:33:51 pm »

Citaat
Ik begrijp niet goed wat de gidsen daarmee bedoelen dan. Kun je het uitleggen? Bedoelen zedt die reltie toekonst heeft oor zolang het nodig is?
Huilen...ja datkan ik gelukkig vrij makkelijk. Het lucht op inderdaad.

Hoi Nymeriėl,

Meer dan dat krijg ik niet door. De tijd zal het leren... de puzzelstukjes vallen vanzelf een keer in elkaar.

Fijn te horen dat het oplucht. Hoe leger je rugzakje wordt des te eerder je de juiste (uit)weg zal zien.

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.087 seconden met 23 queries.