Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Trillend ooglid  (gelezen 3052 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Trillend ooglid
« Gepost op: oktober 25, 2020, 08:25:48 pm »

De laatste paar weken heb ik ineens last van een trillend ooglid (en ook de huid iets er boven). Soms is het erg vaak op een dag en de andere dag een stuk minder vaak, wel iedere keer het rechter ooglid. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, het is alleen wat irritant.

Heeft iemand een idee hoe dit ineens op komt zetten? En weet iemand misschien hoe je hier vanaf kunt komen of in ieder geval kunt minderen?
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2020, 08:30:11 pm door B1986 »
Gelogd

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Trillend ooglid
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2020, 08:58:36 pm »

Hoi B1986,

Toen ik mijn eerst tour in Afghanistan deed had ik er ook last van, zelfs zo erg dat ik er niet goed meer door kon slapen.
Mijn ooglid en zelfs mijn bovenarm (triceps) begon te trillen, er zat precies een kikker onder mijn huid.
Ik kan jou niet vertellen wat de spirituele oorzaak hiervan zou kunnen zijn. Wat ik wel weet is dat stress en vermoeidheid een hele grote factor spelen.
Probeer dus te ontspannen en een goede nachtrust te hebben, probeer eventueel te mediteren.

Groetjes,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Trillend ooglid
« Reactie #2 Gepost op: oktober 28, 2020, 10:27:13 pm »

Sommige zeggen dat een trillend ooglid een spirituele boodschap heeft, maar dat is dan alleen als je het 1x hebt. De betekenis is dan dat er een financiele meevaller aan zit te komen. Heb je echter veel last dan sluit ik me aan bij wat Gino schreef en zou ik wat extra rust pakken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 371
    • Bekijk profiel
Re: Trillend ooglid
« Reactie #3 Gepost op: oktober 30, 2020, 05:21:01 pm »

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat het vermoeidheid (en een beetje stress) is, want ik ben de laatste tijd wat onrustig en moe.
Gelogd

Nymeriël

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Trillend ooglid
« Reactie #4 Gepost op: december 07, 2020, 09:58:56 pm »

Sommige zeggen dat een trillend ooglid een spirituele boodschap heeft, maar dat is dan alleen als je het 1x hebt. De betekenis is dan dat er een financiele meevaller aan zit te komen. Heb je echter veel last dan sluit ik me aan bij wat Gino schreef en zou ik wat extra rust pakken.

Liefs,
LPChip
Wat grappig! Ik had dat een tijdje geleden ook en kreeg bericht dat ik een financiële meevaller tegemoet kon zien in december!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Trillend ooglid
« Reactie #5 Gepost op: december 07, 2020, 10:09:57 pm »

Wat grappig! Ik had dat een tijdje geleden ook en kreeg bericht dat ik een financiële meevaller tegemoet kon zien in december!
:) Leuk he, spirituele wijsheid. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.084 seconden met 23 queries.