Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: 11:11 en andere meester getallen.  (gelezen 7104 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
11:11 en andere meester getallen.
« Gepost op: januari 26, 2009, 08:46:28 pm »

Miljoenen mensen hebben één ding gemeen: ze blijven de getallen 11:11 zien. Deze mensen komen van alle landen, alle rassen, elke rang en stand, en niveau’s van bewustzijn.

Zelfs schoolkinderen weten dat, wanneer ze 11:11 zien, het tijd is een wens te doen.

Eerst lijkt het een pure toevalligheid; dan wordt het geheimzinnig. “Ik startte mijn auto om precies 11:11.” “Waarom wordt ik altijd wakker om 11:11?”

Uiteindelijk wordt het onontkenbaar: “Al mijn klokken stonden stil om 11:11.”

Er is inderdaad iets vreemds aan de hand.

In het boek “How to LIVE LARGE on a Small Planet”, verklaart Solara:

“Er IS iets aan het gebeuren en het is meer reëel dan iemand van ons zich kan inbeelden.”

Er wordt een Grotere Realiteit in onze dagelijkse levens ingebracht. De regenworm kijkt eindelijk op naar de sterren en wordt voor eeuwig getransformeerd. Er vindt een fusie plaats tussen onze oneindige kosmische Zelven en onze fysieke lichamen. Dit transformeert ons DNA en staat ons eindelijk toe om levendig levend en geheel reëel te worden.

De volgende keer dat je de 11:11 ziet, stop en voel de subtiele energieën om je heen. De 11:11 is een Wake-Up Call die je naar jezelf hebt gestuurd. Een geheugensteuntje van je werkelijke doel hier op Aarde.

Meestal gedurende tijden van verhoogde energie of versnelde persoonlijke veranderingen zal je de 11:11 meer regelmatig merken.

De Hoofdnummers 11:11 zien is ALTIJD een bevestiging dat je op het juiste pad bent.




HOOFDNUMMERS

Je kan op soms ook op gang gebracht worden door andere veelvoudige Hoofdnummers. Hoofdnummers zijn veelvoudige nummers zoals 11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88 en 99. Deze getallen behoren tot de Grotere Realiteit, wat de realiteit is die gebaseerd is op Eenheid liever dan op dualiteit.

 11 = geboorte en verankering van het Nieuwe.

 22 = op het Nieuwe bouwen. Nieuwe Levens en een Nieuwe Wereld bouwen.

 33 = universele service door de versnelling van ons Eénwezen.

 44 = de balans tussen het spirituele en het fysieke, de herconfiguratie van ons evolutionaire doolhof. Zo Boven, zo Beneden. De creatie van de fundering van ons Nieuwe Leven.

 55 = persoonlijke vrijheid verkrijgen door vrij te zijn van het verleden en geheel reëel te zijn.

 66 = onze verantwoordelijkheden uitvoeren op een heuglijke, creatieve manier.

 77 = grondige inzichten en openbaringen. Onszelf tot onze Kernwezens slijpen.

 88 = meesterschap verkrijgen over weelde in alle werelden.

 99 = de voltooiing van een grootse evolutionaire cyclus. Tijd voor een andere spectaculaire stap vooruit.

Elk Hoofdnummer is een niveau van inwijding waar we allemaal doorheen moeten gedurende onze evolutionaire reis op Aarde.

Soms kunnen we zelfs geactiveerd worden door Superhoofdnummers zoals: 111, 222, 333, 444, 555, etc. Elk van deze nummers heeft een unieke resonantie die ons op een diep cellulair niveau beïnvloedt en activeert.

http://www.nvisible.com/Dutch/1111introne.html
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: 11:11 en andere meester getallen.
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2009, 05:02:17 pm »

Die dubbele getallen, heerlijk vind ik ze, ik krijg altijd een speciaal gevoel als ik weer dubbele  getallen zie. Bedank ook altijd ervoor.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: 11:11 en andere meester getallen.
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2009, 08:12:18 pm »

Ik zag vorig jaar altijd heel vaak 22:22 als ik naar de klok keek haha nu is het 23:23 geworden
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: 11:11 en andere meester getallen.
« Reactie #3 Gepost op: januari 27, 2009, 08:19:41 pm »

Ik zie ook vaak 22:22, maar ook 16:16 of 21:21. Grappig Anne dat het bij jou van 22:22 naar 23:23 is gegaan.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: 11:11 en andere meester getallen.
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2009, 08:22:41 pm »

Ja haha ik dacht zo omdat ik vorig jaar 22 moest worden :) en dit jaar word ik 23 hahaha
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.158 seconden met 23 queries.