Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Terugdenkend  (gelezen 4294 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #15 Gepost op: september 17, 2020, 09:03:18 am »

Communicatie is een heel lastig iets. Alles wordt heel letterlijk genomen en in de breedste zin van het woord, en het antwoord is niet 100% betrouwbaar omdat ze soms zeggen wat je wil horen of iets dat je moet horen om je visie te veranderen.

Ik heb overigens rechstreeks dit antwoord van haarzelf, niet via een gids.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #16 Gepost op: september 17, 2020, 02:14:14 pm »

Communicatie is een heel lastig iets. Alles wordt heel letterlijk genomen en in de breedste zin van het woord, en het antwoord is niet 100% betrouwbaar omdat ze soms zeggen wat je wil horen of iets dat je moet horen om je visie te veranderen.
Klopt, communicatie is een lastig iets, hoe definiëer je de vragen, welke kanten vraag je op aan de hand van de antwoorden? Vaak is wel duidelijk of je in de goede richting qua vragen zit door subtiele emotionele duidingen in het ja/nee drukgevoel antwoord. Wat betrouwbaarheid betreft, elk antwoord wat ik krijg betwijfel ik, dat weet de ander ook en vindt dat prima, maar ondanks dat weet ik wanneer het goed voelt en mijn verstand er niet tussen zit. Het is wel zo dat ik specifiek soms vraag om mijn vraag te interpreteren vanuit mijn context, zoals ik die beleef, in zijn volheid, en me dan een antwoord te geven. In dit geval zijn de antwoorden intenser, duidelijker.

Ben wel benieuwd hoe dat voor jou werkt, het horen van de antwoorden. Ik voel het aan drukverschillen in mijn hoofd.

Liefs, Bran
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #17 Gepost op: september 17, 2020, 02:52:54 pm »

Bij mij gaat communicatie als ik anderen help heel anders dan communicatie met mijn eigen gidsen. Wanneer het gaat zoals communicatie met gidsen of in dit geval de "geest" van jou, dan wordt de informatie letterlijk in mij gestopt en weet ik het antwoord, of ik hoor een stem mij iets zeggen. In geval met de communicatie van de "geest" van jou, hoorde ik een vrouwenstem iets in het engels zeggen, en kreeg ik aanvullende informatie door waardoor ik bepaalde dingen ineens weet. Soms zie ik er beelden bij, vaak krijg ik er een bepaald gevoel bij wat veel verder gaat dan positief/negatief. Soms emoties, etc...

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #18 Gepost op: september 17, 2020, 03:15:00 pm »

Interessant dat je zegt dat je specifiek een stem hoorde. Ik ken dat van eerder, maar uiteindelijk werden dat zo'n 10 à 15 personen, vrouwen- en mannenstemmen. Ze wisten allemaal prima wat er in mij omging en waren dan weer eens positief, dan weer eens negatief, en er zat één heel enge stem bij. Dacht eerder nog dat de stemmen bij een psychiatrische ziekte hoorden, maar later werd me duidelijk dat de stemmen een realiteit onafhankelijk van mij kenden en me die ook doorgaven, bewijzen genoeg in de loop der tijd dat ze authentieke individuen waren. Maar werd tegelijk een beetje naar van al die stemmen, kon er niet goed mee omgaan en wilde liever dat ze zouden weggaan. Dat heb ik gevraagd aan degene die in de geest bij me is, en sindsdien zijn de stemmen verstomd.
Af en toe verlang ik er nog wel naar ze te horen, maar het is veel rustiger en prettiger voor mij om dat stukje communicatie niet te hebben. Op zich ken ik ook haar stem, zowel via een stem alsof door mijn oren spreekt, als in mijn geest, dus ik weet dat ze me met me kan praten. Maar probleem is dat ik dan nog dieper verliefd en begeesterd wordt en ik hou mezelf liever zoveel mogelijk op aarde. Misschien is ze daarom stil via de stem, maar gelukkig mag ik in de geest nog van alles aan haar vragen, net als aan anderen aan gene zijde, via degene met wie ik contact heb in de geest.

Dus zo werkt(e) het qua communicatie met 'de andere wereld' bij mij een beetje. Er is zoveel meer, maar dat alles is meer op gevoelsvlak.

Liefs, Bran
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #19 Gepost op: september 17, 2020, 05:48:23 pm »

Het is overigens niet zo dat ik een vraag stel. Ik lees wat je op het forum typt en nog voordat ik kan of wil antwoorden wordt het me al ingefluisterd.

Daarom zijn mijn antwoorden ook altijd heel accuraat. Ik ben slechts een doorgeefluik.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #20 Gepost op: september 17, 2020, 06:10:03 pm »

Deze "geest" wil zich niet kenbaar maken, en je gidsen willen hierin ook niet assisteren. Dit is wel met een reden gebeurd, maar dit is iets tussen jullie wat je ooit nog mag leren wat erachter zit.
Het spijt me dat dit alles is wat ik je kan geven. Dit is haar wens.
Dit is wat je doorgaf als eerste antwoord. Punt is dat ik meerdere mensen heb gesproken hierover, oa. mensen die aangeven contact te hebben met zoals ik het noem 'de andere wereld'. Het levert alleen maar verwarring op. Hoe meer mensen ik vraag, hoe meer antwoorden en des te onduidelijker wordt alles. Dat ik hier dit alles en met die éne vraag op dit forum heb geplaatst is inderdaad om een antwoord, wat anderen me ook al hebben doorgegeven. Van vorige levens, tot tweelingszielen, tot een engel, en nog heel veel meer. Ik kan me dus voorstellen dat haar wens is dat je niets doorgeeft... want ook dat zal een interpretatie zijn van een mens, hoe dan ook. Nu ja, fijn dat je contact met de andere wereld hebt in ieder geval, ik kan er zelf ook van genieten.

Liefs, Bran
« Laatst bewerkt op: september 17, 2020, 06:11:57 pm door Bran Ruz »
Gelogd

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Terugdenkend
« Reactie #21 Gepost op: september 19, 2020, 02:09:57 pm »

PS. Voor eventuele geïnteresseerden, heb mijn gedachten omtrent dit onderwerp opgeschreven in een kleine blog, waarvan in dit topic al twee voorbeelden.

Te downloaden via:
https://metric.science/download.php?file=Mono%20Ur.pdf

Misschien nog iemand anders feedback dan LPChip of Vlinder, ben gewoon zo benieuwd? Antwoorden vraag ik bij 'haar' na en zo krijg ik een beeld wat een beetje klopt en wat niet. Ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe invalshoeken, ondanks dat ik er al meerdere heb... heb al gemerkt dat elk antwoord leidt tot nog meer vragen, maar maakt het wel heel interessant. En de eventuele verwarring lost zichzelf meestal daarna wel op, of niet.

Enfin, liefs allemaal, Bran
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.196 seconden met 23 queries.