Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2454 keer)

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
« Gepost op: oktober 13, 2020, 02:25:04 pm »

Hoi iedereen
ik ben Sasseke en ik ben al een aantal jaren met spiritualiteit bezig en kan dit ook wel met een paar mensen delen, maar ik voel behoefte om meer 'gelijkgestemden' te ont-moeten en leren kennen. Vandaar mijn aanmelding op dit forum.

De basis van waaruit ik leef is Onvoorwaardelijke en Oneindige Liefde ik probeer dit bij mijzelf toe te passen (o.a. zelfcompassie) en ook bij anderen. Ik heb ook paranormale ervaringen o.a. contact/verbinding met engelen/gidsen. Ik kijk/voel daarbij altijd of het om Liefde gaat of niet en laat alleen dat wat echt liefdevol is toe/neem alleen dat serieus de rest stuur ik (liefdevol) weg.
Ik heb ook een paar verlichtingservaringen gehad, die ik mee probeer te nemen/integreren in mijn dagelijkse leven.

Ik ben hooggevoelig (hoog sensitief).

Naast het spirituele probeer ik ook voldoende te aarden = voldoende met 'aardse' praktische zaken bezig. Op die manier probeer ik de balans te houden in mezelf en met mijzelf + omgeving.
Hartelijke groet
Sasseke
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 13, 2020, 02:54:55 pm »

Hoi Sasseke,

Welkom op Armina. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: oktober 14, 2020, 10:35:35 am »

Hartelijk welkom!
In deze bijzondere tijd is het spirituele nodiger dan ooit!
Gelogd

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: oktober 14, 2020, 02:42:39 pm »

Hoi Ninkendike
ik werk veel met energie en ben bezig met mijn steentje bijdragen om het collectieve bewustzijn te helen (dit doe ik 'gewoon' thuis maar ook bijv. als ik in een winkelcentrum ben) ik merk dat er veel angst e.d. heerst momenteel maar dat dit een fantastische periode/moment kan zijn voor collectieve transformatie naar de Hemel op aarde = doel. Het wordt tijd dat we allemaal gaan opstaan als wie wij, onder alle lagen, werkelijk zijn/authentieke zelf. Het is NU, of nooit.
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: oktober 15, 2020, 08:07:42 am »

Ja, prachtig. Mijn hele leven heb  ik al een bijdrage willen leveren hier aan, alleen kende ik mijn eigen krachten en mogelijkheden nog niet. Dat is een hele zoektocht geworden, ook omdat ik niet wist dat ik moest zoeken....
Inmiddels ben ik bezig mijzelf te herontdekken en dat te doen wat ik kan. Dat proces is nog lang niet klaar. Dit soort tijden helpen wel mee om sneller te kunnen groeien en ontmoetingen aan te gaan met anderen die ditzelfde doel voor ogen hebben.
Mooi vind ik dat we het allemaal op onze eigen manier doen! Vroeger vergeleek ik mij wel eens met anderen: dan wilde ik heel graag ook dat kunnen wat de ander kon. Nu weet ik dat het goed is zoals ik het doe en dat ik krijg wat ik nodig heb. dat maakt het leven een heel stuk prettiger.
Succes met jouw stuk! Als we allemaal onze krachten bundelen, zijn we heel sterk.
Gelogd

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: oktober 20, 2020, 12:49:19 pm »

Dankjewel!

Zelfcompassie/van jezelf houden precies zoals je bent is erg belangrijk.
We zijn allemaal uniek en deel van het Geheel tegelijk.
We zijn allemaal welkom zoals we zijn anders waren we er niet.
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2020, 12:55:52 pm door Sasseke »
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: oktober 20, 2020, 09:19:57 pm »

We zijn allemaal welkom zoals we zijn anders waren we er niet.
Een goede reden om jou ook welkom te heten op dit forum  :)
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.195 seconden met 23 queries.