Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Meditatie voor energie en heling (5 min oefening) [engelstalig]  (gelezen 1691 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Meditatie voor energie en heling (5 min oefening) [engelstalig]
« Gepost op: oktober 02, 2020, 09:09:10 am »

Ik heb een tijd in een Engelstalige Facebookgroep gezeten en heb toen van mijn gidsen deze meditatie gekregen. Om hem daar te posten heb ik onderstaand plaatje gemaakt (daarom is hij Engelstalig).

Omdat ik verwacht dat iedereen dat wel snapt laat ik hem even alleen in het Engels. Mocht je geen Engels kunnen, laat een reactie achter hieronder, dan zal ik er een Nederlandse vertaling bijzetten.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Meditatie voor energie en heling (5 min oefening) [engelstalig]
« Reactie #1 Gepost op: oktober 02, 2020, 10:47:30 am »


Deze komt als geroepen! Ga ik zeker gebruik van maken...

Dank je, LPChip :)

Liefs 🦋



Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Gaia1990

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Re: Meditatie voor energie en heling (5 min oefening) [engelstalig]
« Reactie #2 Gepost op: oktober 02, 2020, 08:22:30 pm »

Hier ook als geroepen! Dank :).
Liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Meditatie voor energie en heling (5 min oefening) [engelstalig]
« Reactie #3 Gepost op: maart 21, 2021, 12:18:49 am »

Ik heb een update voor deze meditatie doorgekregen.

De oefening blijft hetzelfde, maar ik heb een aanvulling.

Zodra je in meditatie bent en in de beam van licht zit, laat van bovenuit en onderuit de straal een punt komen en laat hier een straal van licht uit voortkomen. Laat deze 2 energie stralen samenkomen op 1 van je chakra's door de oorspronkelijke punten van de lichtbundels van onder en boven je uit te laten komen op datzelfde punt waar jouw chakra zit.

Op deze manier kun je deze lichtstraal gebruiken om je chakra's te helen.

Je kan je 7e (kruin) chakra gebruiken voor als je kopzorgen hebt, je kan je 4e (hart) chakra gebruiken voor als je algehele rust nodig hebt, etc.

Voorbeeld. Tijdens de meditatie laat je vanuit 10 meter boven je een punt ontstaan dat zich in het licht bevind, en 10 meter onder je. Deze punten beweeg je naar elkaar toe door de lichtstralen en deze laat je samenkomen in je hartchakra. De energie vanuit de 2 stralen vloeien nu zo je hart chakra in en reinigen deze. Je voelt direct een enorme rust.

Houd het vast zolang je wenst, vaak is 30 seconden al genoeg, meer mag ook als je dat prettig vindt.

Stop met het concentreren op dit punt en je gaat weer terug naar de vorige stroming waarin je in de zuil van licht zit. (dat blijf je zitten, je focussed alleen tijdelijk de beam op een chakra).

Ik heb er al veel aan gehad. Ik hoop jullie ook.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 22 queries.