Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: liefde  (gelezen 1841 keer)

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
liefde
« Gepost op: september 29, 2020, 07:16:20 pm »

ik wil even tegen iedereen die dit leest zeggen, laat niemand, maar dan ook niemand je wijs maken dat je niet bijzonder bent, of niet waardevol, dat je onbelangrijk bent, of dat je geen zeggenschap hebt, of dat je niet iemand bent om van te houden, of dat je niet mag houden zoals je wil van wie of wat dan ook.

je bent waardevol en dat is een feit.

ik blijf hierin geloven en ik weet hoe moeilijk het kan zijn uit eigen ervaring, mijn eigen ouders hebben mij doen geloven, onbewust of bewust dat doet er niet eens meer toe voor me, dat ik eenmaal als je dichtbij me bent dat je niet meer van me kunt houden, daarom heb ik een muur om me heen gebouwd, maar zelfs mn ouders gaan me niet meer in de weg staan als het gaat om de overtuiging dat ik waardevol ben, dat is hun perspectief.

ik kies ervoor om anders te kijken naar mezelf en de wereld.

iedereen is waardevol, je bestaat omdat je waardevol bent, we zijn gecreëerd uit een onvoorstelbaar groot waardevol creatie, iedereen maakt deel uit van het geheel en iedereen heeft invloed op het geheel, laat niemand je wijsmaken dat je er niet toe doet, KIES JE EIGEN OVERTUIGINGEN.

GELOOF IN JEZELF, CREËER JE EIGEN UNIEKE GEDACHTEN OVER JEZELF, GUN JEZELF DE LIEFDE DIE ANDEREN JOU NIET GEGUND HEBBEN.
Gelogd

illusionary

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: liefde
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2020, 05:10:36 pm »

Beste space hoe mooi is deze tekst en heel treffend als ik het lees. In mijn leven is mijn zus degene geweest die me steeds in een negatief daglicht stelde, ik was verwend, trok aandacht , was van alles en nog wat . Ik was een kind en trouwens veel jonger dan haar en ik geloofde haar. Steeds was het negatief , telkens als ik wat deed of zei of initiatief toonde was het verkeerd. Nu nog ligt de relatie moeilijk. Het is  nog steeds moeilijk voor haar om mij in een positieve manier te benaderen. Dus ik geloof nog steeds dat ik niet waardevol ben heb een lage eigenwaarde gevoel. Maar ik werk eraan , ik probeer van mezelf te houden elke dag een positieve manier vinden om met mezelf om te gaan, uit wandelen, meditatie enz. Ik heb nog steeds moeite met het contact met haar en probeer een manier te vinden om het contact op een laag pitje te zetten want daar zal ik me beter door voelen. Maar ik kan me er nog steeds moeilijk van losmaken. Deze tekst vond ik treffend en  mooi bedankt hiervoor. Groetjes illusionary
Gelogd

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: liefde
« Reactie #2 Gepost op: december 25, 2020, 06:15:48 am »

Prachtig.
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.046 seconden met 22 queries.