Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: droom/nachtmerrie  (gelezen 2643 keer)

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
droom/nachtmerrie
« Gepost op: september 29, 2020, 03:27:51 pm »

Ik droomde, maar het was ook wel heftig, ik werd wakker met n snel kloppend hart,
dat ik beviel van een baby, terwijl ik niet zwanger ben in het echt, ik heb geen relatie.

maar het leek alsof het echt was, ik zie mezelf in de spiegel paars blauw geworden en ik zeg ik geef het op, ik ga dood
en daarna komt er een vrouw naar me toe die ik niet ken, ze zegt je gaat niet dood, je bent aan het bevallen, ik zeg k heb pijn
en ik schreeuw t uit van de pijn en ze wnr de baby er half uit is, trek ik de baby er verder uit en die begint te huilen, en ik schrik wakker.


ik droom vaak levendig en ik herinner me mn dromen bijna altijd, maar dit was weer dat ik het nog dieper dan ooit beleefd heb.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2020, 01:02:23 pm »

Je bent inderdaad bevallen, maar dan op spiritueel niveau.

De droom, hoewel deze een nachtmerrie leek, is een boodschap dat je door een barrière bent gegaan.

Je zag jezelf paars/blauw worden, de kleur van spiritualitet. De dood in het spiritueel lijkt altijd op het einde, maar betekend gelijk ook een nieuw begin. Het oude sterft af, en iets nieuws komt ervoor in de plaats.

De baby staat voor het nieuwe begin.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #2 Gepost op: september 30, 2020, 01:26:09 pm »

Je bent inderdaad bevallen, maar dan op spiritueel niveau.

De droom, hoewel deze een nachtmerrie leek, is een boodschap dat je door een barrière bent gegaan.

Je zag jezelf paars/blauw worden, de kleur van spiritualitet. De dood in het spiritueel lijkt altijd op het einde, maar betekend gelijk ook een nieuw begin. Het oude sterft af, en iets nieuws komt ervoor in de plaats.

De baby staat voor het nieuwe begin.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,
LPChip

 dat is goed!
ben trots op mezelf.

heb er zeker wat aan
Gelogd

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #3 Gepost op: oktober 04, 2020, 12:07:16 am »


intense dromen..

in mn droom/nachtmerrie had ik gisteren geen controle over mn lichaam, het bewoog naar groot stuk bloedstolsel ik pak het op, en barst open, en mijn beige schoenen worden helemaal bebloed.. en ik probeer het schoon te maken, wanneer ik het schoon wil maken heb ik pas weer controle over mn lichaam

wat gebeurt er allemaal?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2020, 12:41:31 pm »

Als er bloed in een droom voorkomt, kan dit verschillende betekenissen hebben. Bijvoorbeeld:

Droom je dat je bloed verliest, dan staat dit voor verlies van kracht. Je voelt je uitgeput of emotioneel gesloopt.

Dit kan ook staan voor een bittere confrontatie tussen jou en je vrienden. Je daden uit het verleden kunnen je nu opbreken. Probeer een confrontatie met je vrienden of familie te voorkomen.

Als je het bloeden van jezelf of een ander stelpt, dan staat dit voor een vitale, energieke houding.

Droom je over bloed waarbij je niet kunt zien wie er bloedt, dan ga je nu door een verwarrende verandering in je leven.

Wanneer je droomt dat je bloed doneert of een bloedtransfusie krijgt, dan staan je problemen op het punt om te verdwijnen.

Zie je het woord ‘bloed’ in je droom geschreven staan, dan heeft dit te maken met een situatie in je leven die permanent is en niet veranderd kan worden.

Als je droomt dat je een bloedprop in je lichaam hebt, dan voel je je gevangen in een lastige situatie. Je voelt je machteloos om dingen te veranderen.

Droom je dat je een bloedprop uit je lichaam krijgt, dan heb je te maken gehad met een persoonlijk verlies of teleurstelling. Een recente gebeurtenis heeft je vermoeid en mogelijk veranderd.


Heb je groen bloed in je droom, dan ben je jaloers op een vriend of je hebt conflicten in je vriendschappen die je emotioneel uitgeput hebben.


Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #5 Gepost op: oktober 05, 2020, 01:31:14 am »

en nu heb ik waterdromen
heel veel water
wel helder water
huis zat vol met water
en ik had wel overzicht
ik zat zelf veilig op een stapelbed
en ik kijk hoe het water het hele huis vult
tot wel 2 m hoog en buiten zie ik het bliksemen

volgens mij is water ok
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #6 Gepost op: oktober 05, 2020, 10:03:53 am »

Water staat voor emoties. Het is heel belangrijk hoe water eruit ziet in je droom. Hieronder enkele betekenissen:

Als je water over iemand heen gooit of knoeit, dan is het belangrijk dat je je humeur onder controle krijgt.

Water dat stijgt staat voor toenemende emoties.

Ruw, stormachtig water waarin je bang bent kopje onder te gaan of te verdrinken, betekent dat je het gevoel hebt emotioneel overweldigd te zijn.

Een vloedgolf betekent dat je het gevoel hebt door je emoties overspoeld te worden.

Meegesleurd te worden door een sterke stroming staat voor je gevoel meegesleurd te worden door je emoties.

Modderig, ondoorzichtig water staat voor emotionele verwarring.

Rustig kabbelend water staat voor tevredenheid en geluk.

Schoon helder water staat voor emotionele helderheid.

Droom je dat je onder water kunt ademen, dan sta je open voor onderbewuste gevoelens en paranormale waarnemingen.
Dit staat ook voor teruggaan naar de baarmoeder. Je wilt terugkeren naar een afhankelijke situatie waar je vrij bent van verantwoordelijkheden. Wellicht voel je je hulpeloos of gevangen in intense emoties.

Als je droomt dat je macht hebt over het water, dan symboliseert dit je spirituele en intellectuele groei. Je gebruikt niet je volledig potentieel. Je hebt aanzienlijke energie en geestelijke vermogens en je mag deze nu gaan gebruiken om je gedachten in daden om te zetten.

Het beheersen van water kan ook betekenen dat je je humeur beter dient te beheersen.

Droom je dat je over water loopt, dan heb je een ongekende controle over je emoties.

Het kan ook betekenen dat je je emoties in de hand dient te houden, zodat ze niet ontploffen.

Deze droom kan ook staan voor geloof in jezelf.



Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #7 Gepost op: oktober 05, 2020, 10:38:11 am »

Hoi Space,

Water symboliseert emoties en veranderingen die gaan gebeuren.

In jouw droom is er een 'overvloed' aan helder water. Dit kan betekenen dat er obstakels op je pad zijn gekomen, welke je eerst moet overwinnen. Het zal geduld vergen om je doelen te bereiken (opgezocht in dromen boek).

Ik kan niets vinden over dat je als het ware 'toekijkt'. Maar dat zou wellicht kunnen staan voor controle over de situatie/emoties of dat de obstakels al overwonnen zijn.

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: droom/nachtmerrie
« Reactie #8 Gepost op: oktober 08, 2020, 10:07:16 pm »

dankjulliewel!!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.131 seconden met 23 queries.