Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom over hardlopen  (gelezen 1930 keer)

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Droom over hardlopen
« Gepost op: oktober 23, 2020, 07:10:19 pm »

Hoi allemaal
in het 'wakkere'/dagelijkse leven ben ik begonnen met hardlopen.

Vannacht droomde ik dat ik elke dag van 7 tot 8 een uur wilde gaan hardlopen en dan vanaf 9 uur aan het werk. Echter, gelijk meldden zich 7 personen die ik via via in het dagelijks ('wakkere') leven ken, die mee wilden rennen met mij. Ik ging daarmee akkoord. Ze vonden het daarnaast/daarbij fijn dat ik voorop liep en een leidende rol had (vanuit Liefde).
De volgende dag kwamen er meer mensen bij, de dag daarna nog meer, totdat er op een gegeven moment meer dan 100 mensen achter mij liepen.
Toen werd ik wakker.

Wat kan deze droom betekenen?
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom over hardlopen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 28, 2020, 10:25:55 pm »

Hoi Sasseke,

Deze droom heb je gehad omdat je veel met hardlopen bezig bent. Dit is een verwerkingsdroom van je geest om alle gedachten een plek te geven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Sjaan

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 13
  • 'May the sun bring you new energy by day'
    • Bekijk profiel
Re: Droom over hardlopen
« Reactie #2 Gepost op: november 05, 2020, 01:43:30 am »

Hoi allemaal
in het 'wakkere'/dagelijkse leven ben ik begonnen met hardlopen.

Vannacht droomde ik dat ik elke dag van 7 tot 8 een uur wilde gaan hardlopen en dan vanaf 9 uur aan het werk. Echter, gelijk meldden zich 7 personen die ik via via in het dagelijks ('wakkere') leven ken, die mee wilden rennen met mij. Ik ging daarmee akkoord. Ze vonden het daarnaast/daarbij fijn dat ik voorop liep en een leidende rol had (vanuit Liefde).
De volgende dag kwamen er meer mensen bij, de dag daarna nog meer, totdat er op een gegeven moment meer dan 100 mensen achter mij liepen.
Toen werd ik wakker.

Wat kan deze droom betekenen?

Het klinkt inderdaad als een verwerkingsdroom.
Maar toch zijn er ook een paar opvallende dingen.

Het getal 7 komt een paar keer terug
Ook is er een oplopende volgorde van 7,8,9 naar 100.
7 kan in jouw geval met spirituele rijkdom, geluk en daaruit voortvloeiend groeiend geluk te maken hebben.

Verder ren je samen met anderen:
Mogelijk wordt je binnenkort uitgenodigd voor een samenzijn, meeting of bijeenkomst.
Maar ook breng je veel tijd door met vrienden en staan er veranderingen in je vriendkring/relaties op komst.

Vragen die je jezelf kunt stellen:
Kan het zijn dat in jou het (on)bewuste verlangen of de potentie leeft meer leiding te geven? Probeer je dat nu te onderdrukken? Of zit er nog twijfel of een negatief gevoel bij 'leiding geven' waardoor je die kracht in jezelf niet aanspreekt?

Grts,
Sjaan
Gelogd
'May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries, may the breeze blow new strength into your being, may you walk gently thorugh the world and know it's beauty all the days of your life.'
(Apache Blessing)
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.064 seconden met 23 queries.