Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: lavendel  (gelezen 1291 keer)

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
lavendel
« Gepost op: september 28, 2020, 09:41:38 pm »

hoi mooie zielen

ik deed net een avondwandeling en tijdens de wandeling rook ik ineens een intense lavendelgeur, ik loop hier vaker langs en ik sta nooit stil bij de geur, deze keer werd ik er echt door geroepen leek het wel. Het was een fijn en bijzonder gevoel, die ik iedereen wens.

Zou het iets meer kunnen betekenen? Wil het me iets zeggen?


ps: ik ben bekend met lavendel en de rustgevende werking.

een goede nacht!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: lavendel
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2020, 12:58:40 pm »

Het ineens ruiken van een geur kan 2 dingen betekenen.

De eerste vraag is: is er iets in je omgeving dat die geur daadwerkelijk brengt?

1. Ja
Als er iets in je omgeving is wat de geur maakt, dit kan een bloem zijn, een kaars met lavendel geur, thee met lavendel smaak, en zelfs iemand's parfum... En je voelt je erdoor aangetrokken, dan valt jou deze geur op, omdat je het op dat moment nodig hebt. In het leven is het zo dat wanneer je iets nodig heeft, je onderbewustzijn je dit laat weten door, wanneer het voorkomt, het je opvalt. Je onderbewustzijn is er mee bezig, er ontstaat een situatie waarbij dit van toepassing is, en je onderbewustzijn deelt dit met jou door deze gebeurtenis aandacht te geven, en het valt op. Een positief gevoel geeft aan dat je onderbewustzijn aangeeft dat het iets positiefs is, en een negatief gevoel het tegenovergestelde.

Lavendel staat voor rust en als er iets was dat deze geur teweeg bracht, en het was een positieve ervaring, dan wil je onderbewustzijn aangeven dat je goed bezig bent en goed je rust hebt gevonden.


2. Nee
Als er in je omgeving geen voorwerpen zijn die deze geur maken, maar toch ruik je de geur, dan is dit een teken van een overleden iemand die je bezoekt. Vaak weet je dan ook te vertellen: Mijn oma rook altijd naar lavendel... of Bij mijn oma rook het altijd naar lavendel, etc... Dan is dit een teken dat die persoon je bezoekt en wil laten weten dat hij/zij bij je is. Vaak ruiken mensen bijvoorbeeld ineens een sigaretten geur terwijl er in huis niet gerookt wordt. Of de geur van sterke drank. Iets wat opvalt en voor jou aan een persoon gelinkt is.


Ik hoop dat je er nu verder mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.076 seconden met 22 queries.