Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Tintelingen voorhoofd  (gelezen 2289 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Tintelingen voorhoofd
« Gepost op: september 24, 2020, 01:04:04 pm »

Hallo allemaal,

Sinds een 3 tal weken zit mijn onderrug enorm vast, dit straalt ook door naar mijn beide benen. Ik heb al een echo en CT-scan laten maken, maar er valt niets te zien op de beelden. Ik vroeg me af of dit een spirituele oorzaak kon hebben? (Heb op de plaats van de blokkage ook vaak een warm gevoel)

Ik heb vaker een warm gevoel in mijn rug, dit zou een overleden persoon zijn wat me energie stuurt. Gisteren had ik opeens een nieuwe ervaring toen ik in bed lag. Mijn voorhoofd werd warm en begon te tintelen, ook voelde ik een lichte druk in het midden van mijn voorhoofd. Dat ik deze warmte op mijn voorhoofd voelde is nieuw.

Heeft er iemand ervaring met deze situaties?

Bedankt,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #1 Gepost op: september 24, 2020, 03:32:28 pm »

Hoi Gino,

Je onderrug staat voor financiele problemen. Je hebt geldzorgen. Of je bent bang dat je te weinig geld hebt, of je wil graag uitgeven maar bent dan bang dat je daarna te weinig geld hebt. Beide kan psychisch ervoor zorgen dat je last krijgt van je onderrug.

Je lichaam is aan elkaar verbonden dus het is goed mogelijk dat het een naar het andere toe straalt als het te veel wordt. Sowieso kan het geen kwaad om je benen te rekken en strekken, dit zal zowel voor je onderrug als benen goed werken. Een warm gevoel betekend dat er goed energie stroomt. Dit kan een overledene zijn die bij je is, en het kan zijn dat om een andere reden ineens energie begint te stromen. Bijvoorbeeld een heling van een gids of dat iets knel zat en nu ineens weer begint te stromen. Ik verwacht dat dit overigens een heling was.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #2 Gepost op: september 24, 2020, 04:41:24 pm »

Hoi Gino,

Het warme gevoel en de tinteling is vergelijkbaar met het gevoel wat je tijdens magnetiseren zou krijgen. Het was dus inderdaad een heling.

Je (voor)hoofd is de bron van waaruit de pijn in je onderrug komt, zoals LPChip al aangaf, zitten daar je zorgen. De pijn moet vanuit de kern aangepakt worden.

Het zou me dan ook niks verbazen als de pijn af gaat nemen.

Liefs 🦋

Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #3 Gepost op: september 24, 2020, 09:06:30 pm »

Hoi LPChip en Vlinder,

Bedankt voor jullie reactie!

Mijn klachten zijn inderdaad veel minder vandaag!
Kan iemand mij vertellen hoe zo een heling te werk gaat?
Ik vind dat heel fascinerend! Doen mijn gidsen dat automatisch? En waarom helen ze dan niet meteen als je pijn hebt i.p.v. 3 weken later? Wat niet wil zeggen dat ik ze niet dankbaar ben

Mvg,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2020, 08:52:56 am »


Je (voor)hoofd is de bron van waaruit de pijn in je onderrug komt, zoals LPChip al aangaf, zitten daar je zorgen. De pijn moet vanuit de kern aangepakt worden.

Dat is niet exact wat ik bedoel. Geldzorgen komt uit een gemis en denkpatroon en niet fysiek vanuit je hoofd. Je denkt met je ziel. Wanneer je zegt dat het uit het hoofd komt, denken mensen vaak, oh, dan moet ik mijn hoofd laten masseren of iets dergelijks.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #5 Gepost op: september 25, 2020, 10:15:13 am »

Dat is niet exact wat ik bedoel. Geldzorgen komt uit een gemis en denkpatroon en niet fysiek vanuit je hoofd. Je denkt met je ziel. Wanneer je zegt dat het uit het hoofd komt, denken mensen vaak, oh, dan moet ik mijn hoofd laten masseren of iets dergelijks.

Liefs,
LPChip

Ik doelde ook niet op fysiek, maar psychisch vanuit het hoofd. Het uit zich fysiek in de rug, alleen zit daar de bron niet :)

Excuses, ik had wellicht iets specifieker kunnen formuleren hoe ik het doorkreeg...

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #6 Gepost op: september 25, 2020, 11:55:07 am »

Kan iemand mij vertellen hoe zo een heling te werk gaat?
Ik vind dat heel fascinerend! Doen mijn gidsen dat automatisch? En waarom helen ze dan niet meteen als je pijn hebt i.p.v. 3 weken later? Wat niet wil zeggen dat ik ze niet dankbaar ben

Mvg,
Gino

Hoe een gids heelt kan per gids verschillen. Ze doen dat niet automatisch, ze doen dat omdat je er (onbewust) om vraagt. Als jij last hebt van je rug of nek, en je zegt in jezelf. pff wat heb ik een last, ik wou dat het minder werd. Dan zien je gidsen dat als een hulp kreet en dan zullen ze gaan helen. Je stuurt je wens als het ware het universum in, en pas daarna kunnen ze er wat mee doen.





Excuses, ik had wellicht iets specifieker kunnen formuleren hoe ik het doorkreeg...

Liefs 🦋

Excuses aanvaard.


Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #7 Gepost op: september 26, 2020, 03:59:06 pm »

Hoi LPChip en Vlinder,

Bedankt voor jullie antwoorden, het is nu veel duidelijk voor mij om te begrijpen :).

Ik zit met nog een vraag: Ik heb al zolang als ik me kan herinneren een essentiële tremor (dat is een neurologische aandoening waardoor mijn ledematen en lichaam trilt.) Dit zonder enige aanwijzing van een oorzaak. Zou dit ook te maken kunnen hebben met spiritualiteit, of eventueel een vorig leven? Of zou het toch een medische oorzaak kunnen hebben? Ik heb alles laten nakijken door de neuroloog, het enige wat hij op de MRI scan zag was een cyste in mijn hersenen, al zou dat niets met mijn tremor te maken hebben.

Alvast mijn dank
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Tintelingen voorhoofd
« Reactie #8 Gepost op: september 27, 2020, 10:32:29 pm »

Hoi Gino, zoals eerder ook al aangegeven in een prive bericht, als het een medisch iets zou zijn geweest, zou de dokter het gevonden hebben. Dit kunnen we daardoor dus uitsluiten. Is het spiritueel of iets uit het vorig leven? Allebei.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.069 seconden met 23 queries.