Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: vraag  (gelezen 7369 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: vraag
« Reactie #45 Gepost op: september 27, 2020, 10:39:44 pm »

Toen ik energie bij je wegnam omdat je te veel had, hebben jouw en mijn gidsen me daarin begeleid. Ik heb zoveel energie weggenomen als hun aangaven zeg maar.

Voor mij voelde het als, nu is je energie goed, want dat is wat ze me stuurden. Ze geven echter nu de volgende uitleg mee:

Ik moest expres veel energie bij je weghalen zodat je lichaam terug in balans kon komen. Ze konden niet exact voorspellen hoe je lichaam zou reageren. Er was namelijk een grote kans dat je spiritueel actief zou blijven waarmee je je energie niveau weer zou aanvullen en het vanzelf ging stijgen. Zou ik je naar het optimale niveau hebben gebracht, en je zou daarna de energie zelf verder zijn gaan aanvullen, kwam je automatisch weer terug in het "teveel" energie probleem.

Er was ook een kans dat het op hetzelfde niveau zou blijven, en dat is dus gebeurd, waarbij ze wisten dat ik het dan wel weer kon aanvullen.

Ik heb het overigens niet aangevuld naar het optimale niveau, dus het kan zijn dat je me nog een keer om energie gaat vragen. Dat is prima. Dit was inderdaad een steuntje in de rug, om te kijken of je nu zelf energie gaat ontwikkelen om het uit zichzelf te stabiliseren danwel dat er niets gebeurd.

Je gidsen zijn wat voorzichtig gezien je diverse dingen doet waaronder negatieve energie opruimen. Hiermee kan positieve energie vrijkomen wat je zelf opneemt. Je gidsen hebben in het verleden een situatie onderschat dus ze doen nu extra voorzichtig.

Van LPChip: Ik moet eerlijk zeggen dat ik je bericht wel gelezen heb, maar niet teruggelezen heb na het posten. Bovenstaand is rechtstreeks van je gidsen. Als het niet duidelijk is, let me know, dan zal ik alles nalezen en het verduidelijken. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: vraag
« Reactie #46 Gepost op: september 28, 2020, 12:07:27 am »

duidelijk

dankjewel!
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 23 queries.