Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartleggen liefde  (gelezen 1152 keer)

FLWRS

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Kaartleggen liefde
« Gepost op: september 09, 2020, 11:21:04 am »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Een vriendin van mij adviseerde me om hier een bericht te plaatsen omdat ik met twijfels/vragen zit over mijn liefdesleven.

Enkele maanden geleden ben ik een paar keer op date geweest met een jongen die ik oprecht leuk vond. We hadden een goede klik, maar door bepaalde gebeurtenissen en twijfels is het volledig misgelopen. We hebben geen contact meer, waar ik toch best veel moeite mee had. Recent heb ik een nieuwe jongen leren kennen via sociale media, helemaal onverwachts. Hij is twee jaar ouder dan ik (23). Net zoals bij die andere jongen, had ik met deze meteen een klik. We hebben veel raakvlakken en vlotte babbels. Ik heb de indruk dat hij ook echt naar me luistert en dat voelt enorm fijn. De gesprekken gaan gewoon veel verder dan de gesprekken die ik normaal met een jongen heb. Toch dwalen mijn gedachten telkens terug af naar die 'vorige' jongen... Hoe zou het met hem zijn? Zou hij zich gelukkig voelen? Zou hij nog aan mij denken? Ik denk nog wel vaak aan hem. Soms zoek ik hem wel eens op via sociale media, al probeer ik dit zo weinig mogelijk te doen. Velerlei vragen spoken door mijn hoofd en ik krijg alleen maar meer twijfels over deze nieuwe jongen en of ik er wel klaar voor ben om iemand 'nieuw' te verwelkomen in mijn leven...

Op dit ogenblik weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen. Ik vind het eng om me terug 'volledig' open te stellen, maar ik wil de kans om iets moois te creëren met iemand anders ook niet verspillen. Daarom zou ik willen vragen of iemand een kaart voor me wilt leggen, a.u.b.? Ik zou graag willen weten of ik er wel klaar voor ben, dat ik deze wel degelijk een kans kan geven en/of dat hij de juiste persoon is.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen liefde
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2020, 12:39:23 pm »

Hoi Flwrs,

Ik ga geen kaart voor je trekken. Dit omdat een kaart een algemeen antwoord geeft en ik via je gidsen een veel beter antwoord kan geven dan een kaart kan doen. Aan het antwoord van een kaart zou je alleen maar meer vragen hebben, en dat hoeft niet.

Je hebt de eerste jongen in het echt gezien op de date. Dit geeft een sterkere band en meer indrukken dan dat je iemand via internet leert kennen.

Het is deze reden dat je nog veel aan hem denkt. Maar je was er toen nog niet klaar voor en hij ook niet. Jullie waren op elkaars pad gezet als test om te kijken of je er klaar voor bent en om van de situatie te leren. Deze date mocht niet slagen.

Je hebt nu opnieuw een jongen leren kennen, dit keer via social media. Ik mag echter niet van je gidsen zeggen of dit een relatie wordt of niet. De ervaring is belangrijk, dus ga ervoor alsof het iets wordt en weet dat mocht de situatie veranderen, dat dit opnieuw een leermoment is.

Dus ga ervoor, en laat de eerste jongen voor wat het is.

Je vraag of je er wel klaar voor bent: als je er klaar voor bent, dan zal dit slagen, zo niet, dan zul je er genoeg van leren zodat het een volgende keer wel goed gaat. Zou je nu afhaken, en de les niet leren, dan komt er opnieuw een jongen op je pad waar je deze les wel leert. Het is dan dus gewoon uitstellen van de les.

Ik hoop dat ik je zo genoeg geholpen heb.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.095 seconden met 23 queries.