Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoi iedereen  (gelezen 1708 keer)

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Hoi iedereen
« Gepost op: september 03, 2020, 11:11:27 pm »

Hallo iedereen die dit leest,

Noem mezelf Orion hier, leek me leuk, een nickname van me van langer geleden. Alhoewel ik achteraf liever een andere naam had gebruikt zal ik het ermee doen.
Waarom hier? Zocht het internet af naar mensen die wellicht ook iets hebben meegemaakt waar ze geen rationele verklaring voor hebben. Heb zelf een bezetenheid gekend die zeker anderhalf jaar duurde en op een bepaalde, minder aanwezige manier, nog steeds aanwezig. Bezetenheid van een goede geest mag ik wel zeggen. Het was alsof die ander op de plek was waar ik me bevond waardoor ik heel andere fysieke en geestelijke waarnemingen had mbt. mezelf dan normalerwijs mijn eigen lichaam en psyche. Nadat ik de verwarring en angst voorbij was is er eigenlijk alleen maar liefde voor die entiteit, en liefde van die entiteit voor mij overgebleven. Dit alles is nu zeven jaar geleden, zelfs nu ik dit schrijf voel ik me warm worden omdat die ander het fijn vindt dat ik dit hier post. Nu ja, op zich een heel verhaal, veel te vertellen, weet nog niet of ik er een eigen topic aan waag. Voorlopig maar eerst eens even rondkijken en kijken wie jullie zijn en waarover zoal gepraat wordt. Heel veel interessante onderwerpen heb ik al gezien :).

Tot lezens!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi iedereen
« Reactie #1 Gepost op: september 03, 2020, 11:56:36 pm »

Hoi Orion,

Welkom op Armina. :)

Bij de registratie had je een typfout in je emailadres gemaakt, daarom duurde de registratie langer dan normaal. Ik heb het nu goedgezet, daardoor kreeg je de laatste email ook.

Mocht je verder vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Hoi iedereen
« Reactie #2 Gepost op: september 04, 2020, 02:48:34 pm »

Hoi LPChip,

Typefout in het emailadres, fout in de nickname, zal mijn hoofd er toch proberen bij te houden :). Maar ben wat afgeleid op het moment door mijn contact met de andere wereld, of eigenlijk mijn contact in de geest met een zeker vrouwspersoon, ze had zomaar een engel kunnen zijn. Denk na over wat ik over haar verleden heb geleerd door flashbacks/herinneringen, alsof 't mijn eigen herinneringen waren. Vandaag met iemand erover gesproken die aangaf dat zij toch een vorig leven van me is geweest en dat klopt ook wel met hoe ik haar ervaren heb. Wondere wereld en nog meer vraagtekens.

Liefs,
Orion
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi iedereen
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2020, 04:08:23 pm »

Hoi Orion,

Stuur mij anders even een privebericht met wat je naam zou moeten zijn, dan pas ik hem voor je aan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Bran Ruz

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Re: Hoi iedereen
« Reactie #4 Gepost op: september 04, 2020, 05:01:46 pm »

Hallo iedereen,

Nu toch mijn nickname dan zoals ik het graag had. Fijn.
Ik ben Bran en ben blij dat ik deze naam nu kan gebruiken.

Liefs,

Bran
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi iedereen
« Reactie #5 Gepost op: september 04, 2020, 05:27:15 pm »

Hoi Bran,

Nogmaals welkom op Armina. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.045 seconden met 22 queries.