Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: tweelingzielen  (gelezen 6167 keer)

johaneneline

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
tweelingzielen
« Gepost op: januari 10, 2020, 03:51:57 pm »

Beste lezer,

Wij willen ons gaarne even voorstellen: wij zijn Johan en Eline, wij zijn tweelingzielen, althans dat is heel wel mogelijk.
Wij hebben daarom een website over tweelingzielen op het internet gezet, om onze kennis te kunnen delen met anderen.
Kijk voor deze website op https://johan-en-eline.nl

Wij zijn heel erg nieuwsgierig naar de ervaringen van andere tweelingzielen.
Wellicht wil je die delen via dit forum, of anders via de e-mail van onze website.

Met een hartengroet van Johan en Eline
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2020, 08:50:38 am door johaneneline »
Gelogd

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: tweelingzielen
« Reactie #1 Gepost op: oktober 21, 2020, 07:48:29 pm »

Hoi Johaneneline
ik heb een vermoeden dat mijn man en ik sowieso soulmates zijn of misschien tweelingzielen.
We zijn nu 14 jaar bij elkaar. Zodra we elkaar (in 2006) ontmoetten, voelden we ons volledig op ons gemak bij elkaar en ook alsof we elkaar al veel langer kenden (andere levens?). Het voelde als heel 'normaal'/stromend om een relatie met elkaar te beginnen.

We ervaren een zeer harmonieuze relatie met elkaar. We hebben nooit ruzie omdat dit bij ons niet nodig is (liefdevolle en vredevolle relatie). We ervaren vaak dezelfde dingen/gaan door hetzelfde (transformatie)proces heen. We lijken dat bij elkaar op te roepen/gaat vanzelf. Mijn man is ook erg spiritueel.

We lijken erg op elkaar, zowel van binnen als van buiten. Zo zijn we allebei HSP, hebben beide dezelfde dingen meegemaakt (los van elkaar) en uiterlijk zijn we even lang/zelfde bouw, zelfde kleur ogen en we zien er allebei zo'n 10 jaar jonger uit dan onze kalenderleeftijd. We hebben zeer veel overeenkomsten.. we lijken wel 1 geheel.

Naast getrouwd te zijn komen onze professionele interesses ook helemaal overeen en zodoende hebben we sinds een paar jaar samen een bedrijf (VOF).
Verder gaan we samen naar vrienden toe, sporten samen etc. etc. iemand noemde ons weleens een 'siamese tweeling'.

Is hij een soulmate of zijn we tweelingzielen?
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: tweelingzielen
« Reactie #2 Gepost op: oktober 21, 2020, 09:37:14 pm »

We voelen elkaar ook feilloos aan (stemming e.d.) en kunnen elkaars gedachten lezen.
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 23 queries.