Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag radio nieuwe auto  (gelezen 1660 keer)

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Vraag radio nieuwe auto
« Gepost op: augustus 29, 2020, 05:41:39 pm »

Hallo,

Sinds een kleine maand hebben we een nieuwe auto, een Citroën C5 tourer. . Hij heeft regelmatig zijn ouders mee in de auto om elders af te zetten en mijn vriend rijdt er dagelijks in, met goedwerkende radio.  We zijn er beiden erg blij mee.

Nu gaat elke keer (sinds het begin) wanneer mijn vriend en ik samen in de auto zitten en de radio aan hebben of navigatie aan, onafhankelijk van wie autorijdt, de radio uit zichzelf uit. Gemiddeld 1-2 keer per half uur. Om vervolgens weer aan te gaan.
Mijn vriend lacht erom en vind t maar gek en zegt: dat doet ie echt alleen bij jou!
Ik lach er maar om en wijt het aan de bedrading of dat ik iets uitstraal wat het veroorzaakt. Het gebeurt standaard, laatst vlak nadat ik zei dat ik over een bepaald onderwerp op de radio niets wilde horen.

Is dat toch wat technisch of is het wat anders?

Groetjes Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag radio nieuwe auto
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2020, 07:44:51 pm »

Hoi Choppa,

Het kan allebij. In technische aard kan het ook liggen aan waar je op dat moment bent. Radiozenders veranderen naarmate je op een andere plek bent, en sommige zenders hebben op bepaalde plekken geen ontvangst. Vroeger werd er dan ruis om de radio gezet, maar tegenwoordig filteren radios dat eruit, dus hoor je dat niet. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het gewoon dit is. Om zeker te weten, kijk als het gebeurd of het altijd op dezelfde plek is.

Technisch kan een losse antennekabel zijn.

Spiritueel kan ook, dat je iets uitzend of dat je gidsen iets doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.165 seconden met 22 queries.