Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Aanraking + enkele vragen  (gelezen 2579 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Aanraking + enkele vragen
« Gepost op: augustus 26, 2020, 04:33:51 pm »

Hallo,

Afgelopen nacht voelde ik een aanraking aan mijn oor, vlak daarna voelde ik een soort druk/ energie door mijn keel gaan. Dat gevoel in mijn keel bleef er tot ik terug in slaap viel. Kan er iemand aanvoelen wat dit was?

Enkele dagen geleden was ik gaan barbecueën met wat kameraden, ik heb heel de avond op het gemak alcohol gedronken. Ik was dus redelijk aangeschoten. We zouden buiten kamperen onder de blote hemel. Toen ik half aan het slapen was zag ik opeens (met mijn ogen gesloten) een soort wezen met allemaal voelsprieten wat rond zijn hoofd hingen. Die voelsprieten zagen er uit als poten van een sprinkhaan (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven). Plots kwam er ook een soort gedaante met allemaal kleuren, het was meer een soort zwevende vlek met verschillende kleuren en de kleuren gingen in elkaar op en het straalde die kleuren uit. De kleuren bewogen naar buiten toe zeg maar. Kan het zijn dat dit mijn gids was? Ik was heel kalm en had geen angst.

Ik ben de laatste tijd erg angstig zonder reden, ook ben ik extreem moe. Ik kan 12 uur aan een stuk slapen en ben nog niet uitgerust. Ik heb ook weinig energie. Heeft dit iets te maken met het paranormale? Ik heb gelezen dat als je dichter naar het paranormale groeit dat je last kunt hebben van deze symptomen. Al weet ik natuurlijk niet als ik zelf een paranormale gave heb. Ik lees wel dagelijks over het spirituele en het paranormale.

Edit: ik voel ook vaak een warme gloed over mijn rug als ik in bed lig. Meestal als ik over spiritualiteit lees.

Met vriendelijke groet,
Gino
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2020, 03:19:28 am door Gino »
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2020, 07:19:34 pm »

Hoi Gino,

Er hangt een negatieve entiteit om je heen die jouw energie wegneemt. Dat in combinatie met vermoeidheid door stress maakt dat je zo weinig energie hebt. Vermoeidheid, angst, stress hangt allemaal met elkaar samen.

Wat voor gevoel geeft die warme gloed jou, kun je dat omschrijven?

Liefs 
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2020, 07:32:47 pm door Vlinder_07 »
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2020, 09:13:38 pm »

Hoi Vlinder,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik ben eigenlijk al jaren moe en energieloos, alleen is het de laatste tijd veel erger.
Wat zou deze entiteit willen?

Bij het warme gevoel ervaar ik geen angst of dergelijke, eerder rust en geborgenheid denk ik. Meestal zit het op de hoogte van mijn bovenrug/ schouderbladen.

Groetjes,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2020, 09:52:42 pm »

Hoi Gino,

Wellicht heb je hier iets aan.



Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #4 Gepost op: augustus 27, 2020, 10:20:54 pm »

Entiteiten zijn gek op negatieve emoties. Jouw angst -negatieve emotie- zit op hetzelfde trillingsniveau als de entiteit. De entiteit wil zich dus puur voeden met deze energie.

Rust en geborgen gevoel klinkt als een overleden dierbare.

Kijk vooral het filmpje wat LPChip stuurde. Dat kan je helpen de negatieve energie weg te krijgen.

Liefs 🦋 


Hoi Vlinder,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik ben eigenlijk al jaren moe en energieloos, alleen is het de laatste tijd veel erger.
Wat zou deze entiteit willen?

Bij het warme gevoel ervaar ik geen angst of dergelijke, eerder rust en geborgenheid denk ik. Meestal zit het op de hoogte van mijn bovenrug/ schouderbladen.

Groetjes,
Gino
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #5 Gepost op: augustus 27, 2020, 10:24:54 pm »

Hoi LPChip,

Denk jij ook dat er een negatieve entiteit bij mij is?
Ik heb ook sinds enkele dagen veel pijn in mijn linker lies, komt dit daar ook door?

Hoe komt het dat deze entiteit bij mij is?
Kan dat komen omdat ik veel op zoek over spiritualiteit?
Die aanraking was dus een negatieve entiteit?

Bedankt,
Gino
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2020, 10:57:47 pm door Gino »
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #6 Gepost op: augustus 27, 2020, 10:30:14 pm »

Die aanraking die warm aanvoelde was een overleden dierbare.

Die entiteit is bij jou omdat die zich kan voeden op jouw negatieve emoties, zoals angst of niet verwerkte traumas uit het verleden.

Jouw interesse in spiritualiteit is geen reden voor de entiteit om jou op te zoeken. Dat zit in de trillingen die jouw negatieve emoties meebrengen.

Liefs
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2020, 10:40:37 pm door Vlinder_07 »
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #7 Gepost op: augustus 27, 2020, 10:57:19 pm »

Die aanraking die warm aanvoelde was een overleden dierbare.

Die entiteit is bij jou omdat die zich kan voeden op jouw negatieve emoties, zoals angst of niet verwerkte traumas uit het verleden.

Jouw interesse in spiritualiteit is geen reden voor de entiteit om jou op te zoeken. Dat zit in de trillingen die jouw negatieve emoties meebrengen.

Liefs


Bedankt voor je reactie Vlinder.

De aanraking 's nachts voede niet warm, had een raar gevoel in mijn keel.
Meestal krijg ik dat warme gevoel als ik nadenk over spiritualiteit of over mijn gidsen.

Ik vind het wel gek dat die entiteit opeens bij me is. Vorige week voelde ik me nog gelukkig en opeens was dat gevoel weg zonder echt een reden denk ik.

Groetjes,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanraking + enkele vragen
« Reactie #8 Gepost op: augustus 28, 2020, 09:03:00 am »

Zoals Vlinder_07 aangeeft, er is een entiteit langsgekomen en is blijven hangen omdat op dit moment je energie laag is. Dit soort entiteiten overleven van lage energieën en slurpen dan van levende mensen hun energie waardoor deze mensen hun energie laag blijft.

Het leven is, volgens de i-ching, een constante beweging van ups en downs. Er zijn momenten dat het goed gaat, en dan kan er iets gebeuren dat het minder gaat. Met deze golf is deze entiteit bij je gekomen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 22 queries.