Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gidsen  (gelezen 1232 keer)

Peggy

  • Gast
Gidsen
« Gepost op: augustus 07, 2020, 09:16:19 pm »

Hallo lieve mensen, ik ging vroeger veel naar paranormale beurzen omdat ik altijd al zeer geïnteresseerd was en nog steeds ben in bovennatuurlijke gewaarwordingen. Mijn allereerste beurs was bij een meneer die via gidsen van mensen in de zaal dingen kon vertellen. Bij de ingang kreeg je een soort lotnummer als entreebewijs. Toen iedereen zat begon de meneer uit te leggen hoe het in zijn werk ging en trok een lotnummer. Bij de derde trekking had hij mij getrokken. Ik weet nog dat hij vertelde dat mijn gids een hele oude tante van mij was met een rode mantel en ze luisterde naar de naam Jozien of Jo, Joke? Dat wist hij mij niet te vertellen. Ook zei hij dat mijn gids het fijn zou vinden als ik haar wat meer om hulp zou vragen. Verder kan ik het me niet meer zo herinneren. Toen ik die avond thuis kwam vroeg ik aan mijn moeder of zij wist wie mijn gids kon zijn nadat ik het haar allemaal had verteld. Mijn moeder had inderdaad een tante die tante Jo hete, maar die tante leefde nog. Daarna had ik er jaren niet meer aan gedacht, totdat mijn vader op 23 februari 2007 overleed. Mijn vader liet een traan bij zijn laatste uitademing en op dat moment sloeg de kerkklok 4 x. Ik wilde zo graag weten waarom hij die traan liet en hoe het nu met hem ging daar boven, maar ik wist niet hoe, wat, waar, en wanneer. Totdat ik op Hyve's een artikel las over een man die via radiogolven kon communiceren met geesten. Ik heb contact opgenomen met die man en mijn vragen gesteld aan mijn vader zodat die man dat door kon geven. Een paar dagen later kreeg ik de opname via Hyve's toegestuurd. Ik kon het niet goed verstaan omdat het robotachtig was, maar hij had er de antwoorden van mijn vader bijgeschreven. Die meneer schreef dat er heel duidelijk nog een andere stem doorheen probeerde te komen, die mij heel graag duidelijk wilde maken dat zij mijn gids was. Toen kwam alles weer naar boven van mijn eerste bezoek aan een paranormale beurs en wat die man toen had verteld over mijn gids. Ik vind het jammer dat ik niet weet hoe ik in contact kan komen met mijn gids, maar ik vind het, eerlijk gezegd, ook wel een beetje eng.

Sinds mijn oma is overleden slaap ik in haar bed. Soms zijn er nachten dat het net lijkt of iemand naast me komt liggen, dan gaat mijn hart heel wild tekeer. Ik ben wel nieuwsgierig naar het paranormale, maar ik ben er nog niet klaar voor om er werkelijk iets mee te doen. Terwijl ik wel heel nieuwsgierig ben naar mijn gids en wat ze allemaal te vertellen heeft, enz.
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Gidsen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2020, 06:45:15 am »

Jouw gids kan op verschillende manieren contact met jou proberen te maken. Probeer de signalen te herkennen (zonder dit te forceren) en uiteindelijk zal het jou lukken om deze signalen op te pikken.
Vaak zijn het de kleine dingen waarmee een gids jouw aandacht kan trekken, maar deze worden niet altijd herkend. Denk hierbij aan veertjes die op plaatsen liggen zodat ze voor jou op vallen. Zie je zo'n signaal dan kan je in gedachten iets zeggen (mag gewoon een simpele "hallo" zijn). Uiteindelijk zal je vanzelf aan gaan voelen of jouw gids daarop antwoord. Neem hiervoor alle tijd en forceer dit vooral niet.

Peggy

  • Gast
Re: Gidsen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2020, 09:36:41 pm »

Een paar maanden terug had ik een klein veertje tussen mijn ruitenwisser zitten aan de achterkant van mijn auto. En achter mijn auto lag ook een klein veertje.

Wat mij trouwens ook wel heeft bezig gehouden met momenten is dat een medium op een paranormale beurs mij vertelde dat de witte maandjes onder mijn vingernagels erg vaag waren, ze zei toen dat dat ook een betekenis had, maar ze wist niet precies wat en ze gaf me een visite kaartje van een vriendin van haar die daar meer over kon vertellen. Dat heb ik nooit gedaan omdat het allemaal geld kost en dat groeit bij mij niet op mijn rug helaas. Maar ik blijf het wel allemaal erg interessant vinden.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 23 queries.