Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartleggen op liefde/vriendschappen  (gelezen 1143 keer)

Peggy

  • Gast
Kaartleggen op liefde/vriendschappen
« Gepost op: augustus 07, 2020, 02:00:23 pm »

Hallo ik ben nieuw hier en heb het 1 en ander al uitgelegd bij het kopje, "Voorstellen." Natuurlijk zal ik hier nog een korte uitleg geven over mijn vriendschappen en relaties zodat jullie een beetje weten welke kaarten er eventueel op gelegd kunnen worden.

Vanaf mij pubertijd ben ik van de ene relatie in de andere relatie gerold maar ik werd iedere keer vies gekwetst. Ik ben een persoon die graag geeft, het enigste wat ik graag terug verwacht is respect en dankbaarheid, meer hoef ik niet. In een relatie vind ik het ook erg belangrijk om eerlijk te zijn naar elkaar en dat je jezelf kan zijn, of het nou om vriendschappelijke relaties gaat of om een partnerschap. Ik werd steeds geleefd, leeggezogen en men was vaak achterbaks en niet eerlijk. Hierdoor ben ik mezelf compleet verloren, want ik dacht dat het aan mij lag omdat het iedere keer weer gebeurde. Daardoor ben ik mezelf gaan afsluiten en durf geen vriendschappen of relaties meer aan te gaan. Sinds een klein jaartje ben ik echt helemaal op mezelf aangewezen, dwz dat ik geen vrienden meer heb en single ben, dat laatste ben ik trouwens al een paar jaar. In dat jaar heb ik mezelf steeds beter leren kennen en ben ook steeds sterker geworden, maar ik blijf toch angst houden om mezelf weer te verliezen in een eventuele vriendschap/relatie.

Ik sport 3 x in de week en voor de Corona uitbraak was dat zelfs vaker. Begin deze week was er een mevrouw die mij wat vroeg over een toestel waarop ik haar heb geholpen. Daarna bekende zij dat ze toch wel een beetje bang was mij aan te spreken omdat ik altijd boos kijk en ze was bang dat ik haar zou afwijzen/ niet helpen. Gisteren werden we allebei al wat vertrouwder naar elkaar onder het sporten en babbelde we er flink op los. In mijn ooghoeken hield ik andere sporters in de gaten want ik wil niet onnodig toestellen bezet houden voor mijn mede sporters. Het viel me op dat er een aantrekkelijke jonge man steeds naar mij keek, waardoor ik vrij onzeker werd. Ik heb heel vaak gezegd dat ik geen relatie meer wil en dat ik me goed voel zo als het nu is, maar stiekem mis ik toch wel die mannelijke aandacht.

Mijn vraag is dan ook of u/jij een kaartje zou willen leggen op mijn (toekomstige) relatie en/of vriendschappen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen op liefde/vriendschappen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2020, 02:12:50 pm »

Beste Peggy,

Ik wil zeker wel een kaartje leggen voor je, maar die gaat je geen antwoord kunnen geven waar je wat aan hebt.

Gelukkig hoeft dat ook niet, want het antwoord wat je wil hebben kan ik je wel geven.

Doordat je van de ene relatie in de andere rolde heb je nooit echt geleerd wat jij nou eigenlijk wil en heb je altijd maar gekeken naar wat je niet had ipv wat je nodig had. Daardoor kreeg je de verkeerde mensen op je pad. Daarnaast zat hier een les in, voor jezelf opkomen. Iets wat je niet hebt kunnen doen. Er is een relatie voor jou op handen van een partner die beter bij je past, al zijn ook hier nog de nodige lessen te leren. Als jij merkt dat deze persoon over een streep van je gaat, en je dit duidelijk aangeeft naar deze persoon, zal een negatieve gebeurtenis ombuigen naar een positieve, en dan heb je de les die je hebt moeten leren, ook daadwerkelijk geleerd.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Peggy

  • Gast
Re: Kaartleggen op liefde/vriendschappen
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2020, 08:33:08 pm »

Dankjewel voor het antwoord. Fijn dat je zo snel hebt willen antwoorden.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 22 queries.