Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartleggen: juiste keuze.  (gelezen 264 keer)

jolienkersten

• Lid
    • Bekijk profiel
Kaartleggen: juiste keuze.
« Gepost op: augustus 05, 2020, 09:52:05 pm »

Hoi,

Ik ben net nieuw op dit forum dat ik heb leren kennen door een vriend en ik zou graag willen weten wat voor mij de beste keuze zal zijn:

Achtergrondinformatie:
Na mijn middelbare school ben ik begonnen aan de opleiding verpleegkunde. Alles verliep goed totdat ik in mijn tweede jaar stage had in het ziekenhuis. De manier van werken lag mij totaal niet en had dan vooral problemen met het feit dat ik er geen band kon opbouwen met de patiënten. Ik besloot om te stoppen en ben dan zo terecht gekomen bij een instelling voor mensen met een beperking. Ik werk er nu al langer dan één jaar, maar doe telkens vervangingscontracten. Ik heb een gesprek gehad met mijn leidinggevende en een vast contract kunnen ze me momenteel niet bieden. Ook degene die ik vervang zou vroeger terugkeren dan verwacht. Ze zou in september terug beginnen werken waardoor mijn contract eindigt en ik zonder werk zit.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen: opnieuw gaan studeren of een andere job zoeken. Ook zit ik de laatste tijd een beetje met mezelf in de knoop en weet ik niet goed wat ik moet doen.

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen: juiste keuze.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2020, 09:58:57 pm »

Hoi Jolien,

Ik heb een I-Ching kaart voor je getrokken met betrekking tot je vraag.

De kaart die ik heb getrokken is deze:

43. De Vastberadenheid

Op dit ogenblik maak je op een bepaald gebied waarschijnlijk een moeilijke tijd door. Mensen met minder fraaie bedoelingen hebben je schade berokkend, en dat heeft je veel pijn en verdriet gedaan. Maar onderhuids is de' situatie reeds aan het veranderen. En de zaak zal pas goed een positieve wending nemen als jij je vastberaden opstelt.

Je mag je vooral ook niet laten meeslepen door negatieve gevoelens als haat, jaloersheid of wraak. Want dan verlies je een heel pak energie dat je nu juist broodnodig hebt om uit de problemen te raken.

Sluit ook geen compromis met iemand die niet helemaal recht in zijn schoenen staat. En probeer nooit de "ander een koekje van eigen deeg te bakken', zoals dat heet. Hoe slecht je ook werd behandeld, probeer zelf rechtvaardig en vriendelijk te blijven.

Wees ervan overtuigd dat de invloed van die slinkse figuren aan het afnemen is. Al snel zullen ze helemaal niets meer voorstellen. Hoewel ze zich daar, gek genoeg, voorlopig nog niet van bewust zijn en een grote mond blijven opzetten met de bedoeling je te overtroeven.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

jolienkersten

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2020, 10:09:25 pm »

Bedankt voor je moeite om deze kaart te leggen.
Kan ik je om één gunst vragen?
Weten mijn gidsen misschien wat de juiste keuze is?
Groetjes

LPChip

• Beheerder
  • Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2020, 10:27:45 pm »

Hoi Jolien,

Je gidsen weten dit wel, maar ze geven aan dat er een les in zit waardoor je zelf wat meer onderzoek moet doen. Je weet niet goed wat je wil, en daarom kunnen je gidsen je niet sturen.

Liefs,
LPChip

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

jolienkersten

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 05, 2020, 10:58:38 pm »

Oké,
Dankjewel!

gouwepeer

• Lid
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
« Reactie #5 Gepost op: augustus 06, 2020, 06:06:52 pm »

De tip die ik hierbij kan geven:
Kijk alvast rond voor een eventuele andere baan, en vertrouw op het universum. Zodra je een mogelijke baan tegen kom is het zinvol om (het liefst goed geaard) op jouw gevoel af te gaan. Voelt het goed dan kan je verder kijken naar de overige zaken (past de functie echt bij jou, is er een vast contract mogelijk).
Mogelijk zit hier ook een stuk van jouw levensles in verwerkt, en de kans is ook groot dat jij om een bepaalde reden in jouw huidige werk terecht ben gekomen.

LPChip

• Beheerder
  • Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: augustus 06, 2020, 06:46:34 pm »

Ik sluit me volledig aan bij Gouwepeer. :) Goed advies. :)

Liefs,
LPChip

jolienkersten

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: augustus 07, 2020, 09:00:56 am »

Dank jullie wel voor de reacties op mijn bericht!  :)

gouwepeer

• Lid
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
« Reactie #8 Gepost op: augustus 07, 2020, 09:08:07 am »

Graag gedaan  :)
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 22 queries.