Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartleggen: juiste keuze.  (gelezen 264 keer)

jolienkersten

• Lid
    • Bekijk profiel
Kaartleggen: juiste keuze.
« Gepost op: augustus 05, 2020, 09:52:05 pm »

Hoi,

Ik ben net nieuw op dit forum dat ik heb leren kennen door een vriend en ik zou graag willen weten wat voor mij de beste keuze zal zijn:

Achtergrondinformatie:
Na mijn middelbare school ben ik begonnen aan de opleiding verpleegkunde. Alles verliep goed totdat ik in mijn tweede jaar stage had in het ziekenhuis. De manier van werken lag mij totaal niet en had dan vooral problemen met het feit dat ik er geen band kon opbouwen met de patiënten. Ik besloot om te stoppen en ben dan zo terecht gekomen bij een instelling voor mensen met een beperking. Ik werk er nu al langer dan één jaar, maar doe telkens vervangingscontracten. Ik heb een gesprek gehad met mijn leidinggevende en een vast contract kunnen ze me momenteel niet bieden. Ook degene die ik vervang zou vroeger terugkeren dan verwacht. Ze zou in september terug beginnen werken waardoor mijn contract eindigt en ik zonder werk zit.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen: opnieuw gaan studeren of een andere job zoeken. Ook zit ik de laatste tijd een beetje met mezelf in de knoop en weet ik niet goed wat ik moet doen.

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen: juiste keuze.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2020, 09:58:57 pm »

Hoi Jolien,

Ik heb een I-Ching kaart voor je getrokken met betrekking tot je vraag.

De kaart die ik heb getrokken is deze:

43. De Vastberadenheid