Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaart leggen liefde  (gelezen 2001 keer)

LarryFroza

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Kaart leggen liefde
« Gepost op: augustus 02, 2020, 03:31:31 pm »

Ik heb een vrouw leren kennen via social media, we klikte meteen en hebben een goede band. Door de twijfels wat ze me geeft durf ik geen relatie met haar aan te gaan.. we hebben dezelfde leeftijd (20) en soms merk ik dat ze zich redelijk kinderlijk gedraagt voor haar leeftijd. Ik heb haar erop moeten wijzen dat de man niet altijd moet trakteren en dat ze ook eens 'bedankt' kan zeggen als ik iets deed voor haar. ze wees toen de vinger naar mij dat ik overdreef, terwijl ze heel ondankbaar was. nu ging het terug wat goed tussen ons en waren mijn twijfels bijna over, gebeurde er weer iets waardoor mijn twijfels terug kwamen en ik zelfs lichte haat gevoelens kreeg voor haar omdat ze me zo had gekwetst. nu ik dit weer had kunnen verwerken, gebeurde er weer iets.. en zo opnieuw en opnieuw, precies of er een alarm bel afgaat maar als ik bij haar ben en ze geeft me haar liefde ben ik weer helemaal weggesmolten :/ dus mijn vraag is eigenlijk of dit meisje wel iets voor mij is ? Ik kan haar heel moeilijk laten gaan door mijn gevoelens maar vaak lijkt dat ook het beste. ik ben radeloos.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #1 Gepost op: augustus 02, 2020, 05:07:35 pm »

Hoi LarryFroza,

Welkom op Armina.

Ik kan je gevoelens voelen, en dat scheelt, want daardoor kan ik ervaren waarom dit gebeurd.

Is dit inderdaad niet de juiste partner voor je? Nee, dat is het niet. Ze is voor nu juist voor je. Het is echter dat je een trauma hebt opgelopen en dit gedrag van haar raakt jouw trauma steeds. Dit zorgt ervoor dat je reactie veel sterker is dan die van een andere persoon is.

Deze relatie heb je gekregen om dit trauma aan het licht te brengen zodat je eraan kan gaan werken. Of de relatie blijft of niet is aan jullie, het kan wel, maar er zijn ook andere partners voor je eventueel. Het is overigens wel zo dat als je dit trauma niet verwerkt, de volgende partners dezelfde trauma zullen aanstippen, hetzij op een iets andere manier, dus je zal daar wel wat mee moeten doen. Als het trauma achter de rug is, zal ze veranderen en zal jij er ook geen last meer van hebben. Elke volgende relatie daarna zal ook dit trauma niet meer aanstippen.

Dit is alles wat ik van je gidsen mag zeggen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LarryFroza

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #2 Gepost op: augustus 02, 2020, 05:50:23 pm »

Dankjewel voor je verwelkoming !

Ik heb dit forum leren kennen door mijn broer, door te lezen leer ik veel bij hoe alles in mekaar zit en ben ik ook heel dankbaar voor dit forum :).

Wat je zegt klopt inderdaad, maar ik zou niet goed kunnen plaatsen wat het trauma precies zou kunnen zijn. heeft dit iets te maken met liefde of in het algemeen van mijn leven ?

bedankt voor de moeite om te reageren op mijn vraag ! ik voel me op een of andere manier opgelucht, en ga proberen uit te zoeken en wat ik moet werken en hoe ik dit ga oplossen.

Hierbij heb ik nog 1 vraag als dit zou kunnen ? Willen mijn gidsen me iets in het algemeen zeggen ? ik weet niet waarom ik dit wil weten maar soms heb ik een misgevoel naar een persoon die ik niet kan plaatsen en denk dan soms dat dit mijn gids/gidsen kan zijn.

Groetjes
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #3 Gepost op: augustus 02, 2020, 06:15:19 pm »

Hoi LarryFroza,

Het kan ook een trauma uit een vorig leven betreffen wat je in dit leven op mag lossen/verwerken.

Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat je de gebeurtenis die het trauma heeft veroorzaakt liever vergeet en je het daarom hebt weggestopt. Dus het kan ook in dit leven zijn. Het is dan ook logisch dat je het niet (direct) kunt plaatsen.

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #4 Gepost op: augustus 02, 2020, 06:20:06 pm »

Wat je zegt klopt inderdaad, maar ik zou niet goed kunnen plaatsen wat het trauma precies zou kunnen zijn. heeft dit iets te maken met liefde of in het algemeen van mijn leven ?
Het heeft iets te maken met een algemene gebeurtenis van vroeger of uit een vorig leven.


bedankt voor de moeite om te reageren op mijn vraag ! ik voel me op een of andere manier opgelucht, en ga proberen uit te zoeken en wat ik moet werken en hoe ik dit ga oplossen.
Graag gedaan, met liefde. :)

Hierbij heb ik nog 1 vraag als dit zou kunnen ? Willen mijn gidsen me iets in het algemeen zeggen ? ik weet niet waarom ik dit wil weten maar soms heb ik een misgevoel naar een persoon die ik niet kan plaatsen en denk dan soms dat dit mijn gids/gidsen kan zijn.

Groetjes

Je gidsen willen je vanalles vertellen. Daar zijn het immers gidsen voor, maar er zijn geen boodschappen op dit moment die je dringend moet weten. Een misgevoel kan vanuit vele punten komen, inclusief je trauma. Sterker nog, ik heb de indruk dat het voornamelijk voortkomt uit je trauma.

Liefs,
LPChip

EDIT:
Ik sluit me bij Vlinder haar reactie aan. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LarryFroza

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #5 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:55:48 pm »

bedankt alle 2 :)
Gelogd

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #6 Gepost op: augustus 02, 2020, 09:09:54 pm »

Geen dank, hoop dat het zo iets duidelijker is en je er iets mee kunt :)

Liefs 🦋
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart leggen liefde
« Reactie #7 Gepost op: augustus 02, 2020, 09:15:52 pm »

Graag gedaan.

Met Liefde. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 22 queries.