Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaart ten aanzien van huis  (gelezen 1586 keer)

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Kaart ten aanzien van huis
« Gepost op: juni 09, 2020, 05:07:59 pm »

Wil iemand voor mij een kaart leggen? Het heeft te maken met keuzes rondom mijn huis dat te koop staat. Ik kan twee dingen doen. Mijn gevoel zegt wel iets, wil graag weten of dat klopt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart ten aanzien van huis
« Reactie #1 Gepost op: juni 10, 2020, 12:07:00 am »

Hoi Ninkenike,

Ik heb voor jou een i-ching kaart getrokken.

58. Het Blijmoedige

Je kunt erg veel bereiken als je je goede humeur weet te bewaren. Humor kan een uitstekend wapen zijn. En je zult de situatie de baas kunnen, als je de dingen weet te relativeren.

Til niet te zwaar aan sommige toestanden, zegt dit hexagram, dan zullen ze zich vanzelf oplossen! Dit hexagram geeft een vrolijke, onbekommerde tijd aan, waarin je je nauwelijks zorgen hoeft te maken.

Heb je nog problemen met iemand uit je omgeving of lig je met iemand overhoop? Toon je van je milde kant, en je zult merken dat dat aanstekelijk werkt op de andere partij.

Dit hexagram vertelt ook dat je voor de volle honderd procent op je vrienden kunt rekenen, en dat je altijd een beroep op hen kan doen. Dat is toch een heIe geruststelling.

Op financieel vlak zit je momenteel op rozen. Geniet er dus van, maar denk aan dat spreekwoordelijke appeltje voor de dorst...
In je relatie zijn er misschien wat spanningen, maar die zullen zich na verloop van tijd vanzelf oplossen. Ook hier moet je de zaken niet te ernstig opvatten.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Kaart ten aanzien van huis
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2020, 07:49:49 am »

Hallo LPChip,

dank voor de kaart. Dit klopt met mijn gevoel. Relatie is gelukkig geen probleem! De situatie heeft hoogstens met de relatie naar mijzelf toe te maken! Soms kan je in het leven twijfelen, ondanks je gevoel. Ik weet dat de situatie nu zo is, juist voor mij, om weer een stap te kunnen maken in mijn ontwikkeling. Ik ken mijzelf ook inmiddels en weet dat ik in een dergelijke situatie me soms nog laat leiden door het verleden. Ik herken de situatie en weet dat ik nu anders kan reageren dan vroeger.  Geen paniek, maar vertrouwen. Jouw reactie bevestigt ook, dat ik kan vertrouwen op mijn gevoel.
Ik zit in een fase dat mijn gevoel steeds klopt, maar dat ik af en toe toch extern bevestiging zoek. Het loskomen uit het verleden is zo mooi en tegelijk een heel proces van ontwikkeling. Door telkens van een afstand te kijken en ook hulp te durven vragen (wat een heel ding was vroeger) neem ik telkens een stapje vooruit.
Nogmaals dank, ik ga vrolijk verder op de ingeslagen weg!

Gr Ninkenike
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaart ten aanzien van huis
« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2020, 09:30:20 am »

Veel geluk Ninkenike. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.158 seconden met 23 queries.