Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1242 keer)

CharlieD

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
« Gepost op: juli 31, 2020, 10:40:01 am »

Hallo

Het spirituele is iets die me al altijd heeft aangesproken. Ik heb vaak het gevoel dat ik mensen aanvoel. Als ik in een ruimte kom, hou ik me meestal op de achtergrond en observeer alles rondom mij. Het is al meer dan eens voorgevallen dat ik bij een persoon snel voel of die persoon eerlijk is of niet.
Soms wel vervelend want dan krijg je vaak de opmerking dat je niet openstaat voor anderen.

Ik ben dan ook blij dat dit forum op mijn pad is gekomen.

Groetjes

CharlieD
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2020, 01:53:54 pm »

Hoi CharlieD,

Welkom op Armina. :) Wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik kan anderen ook goed aanvoelen, ook als ze een leugen vertellen, hoe groot of klein deze ook is. Veel mensen weten echter niet van mij dat ik dit kan. Ik gebruik de informatie dan ook puur als hulpmiddel, en mensen mogen tegen mij liegen. Ik ga er namelijk vanuit dat men dit doet omdat ze iets niet durven te zeggen of omdat ze iets niet willen zeggen, en niet voor eigen gewin. Vaak weet ik ook wat de motivatie erachter is, en dan weet ik ook gelijk of het voor eigen gewin is of niet. In het laatste geval zal ik nog steeds niet zeggen dat ze liegen of iets, maar ik zal wel handelen zodat hun gewin niet ten koste van mijzelf gaat danwel voor hun een rare nasmaak krijgt zodat ze ervan leren.

Mocht je verder vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.062 seconden met 22 queries.