Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen!  (gelezen 1461 keer)

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Even voorstellen!
« Gepost op: juli 29, 2020, 08:19:43 pm »

Hallo allemaal,

Wie ben ik?
Noem me maar Vlinder :)
De ene keer sta ik meer open voor de spirituele wereld dan de andere keer... soort van haat/liefde verhouding ;D.
Ik heb een tijdje een spirituele break genomen, maar sinds een jaar of 2 de reis weer hervat.

Spirituele vaardigheden?
Ik ben heldervoelend, leg tarotkaarten (Lenormand) en kan magnetiseren. Ook vind ik astrologie en geboortehoroscopen maken interessant.

Wat wil ik nog leren/ontwikkelen?
Nog genoeg! Om te beginnen wil ik graag leren hoe ik mijn gidsen kan 'verstaan'. En me wat meer verdiepen in droomverklaringen.

Het lijkt me fijn om van elkaar te kunnen leren... Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen!
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2020, 08:52:19 pm »

Hoi Vlinder,

Welkom op Armina. :)

Er is hier genoeg informatie om je verder te helpen, en als je specifieke vragen hebt, schroom je niet en stel ze gerust.

Je wil graag meer in contact met je gidsen komen, dat is een vraag die ik de laatste tijd vaker krijg en gelukkig ook kan beantwoorden.

Ik heb dat al meerdere keren hier op het forum gedaan, maar om je het zoeken te besparen hier nog een keer beknopt wat ik mensen altijd aanraad.

Begin met pendelen. Je kan met je gidsen pendelen. Hiermee kun je simpele ja/nee/misschien vragen stellen. Zodra je dit kan, kun je echt met je gidsen communiceren. Je stelt in gedachten een vraag en het eerste wat in je opkomt is dan hun antwoord. In het begin is het heel moeilijk en onwerkelijk. Je denkt vaak dat het je eigen antwoord is. Dit is waarom we begonnen met de pendel. Nadat je een antwoord krijgt, vraag via de pendel of hetgeen wat je gehoord hebt klopt of niet. Hoe vaker je dit doet hoe makkelijker het zal gaan. Op gegeven moment hoef je geen vraag meer te stellen om hun antwoord te horen. Ze weten de vraag namelijk al voordat jij hem gaat stellen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen!
« Reactie #2 Gepost op: juli 29, 2020, 10:15:09 pm »

Dank je wel, LPChip 😊 Er komen ongetwijfeld nog vragen ;)

Bedankt voor de pendel tip. Wat ik eigenlijk bedoelde met 'verstaan' is dat ik wel in contact sta, maar het niet begrijp of kan vertalen. Dan helpt pendelen ook?

Wat ik wel geregeld heb is dat ik denk dat iets mijn eigen gevoel of intuïtie is en dan sterk ga twijfelen... Toch de gidsen? 🤔
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen!
« Reactie #3 Gepost op: juli 30, 2020, 12:06:33 am »

Hoi Vlinder,

Vooral voor dat laatste helpt pendelen goed. Het neemt de twijfel weg. En het verstaan is puur omdat je nog niet op de juiste golflengte zit, mede ook door twijfel, maar ook omdat er ruis is. Je kan het beste communiceren met je gidsen als je in meditatie bent, ofwel je hoofd helemaal leeg is. In deze neutrale stand is er geen afleiding waardoor je zeker weet dat wat je hoort van je gidsen is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Vlinder_07

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 50
  • Everything happens for a reason
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen!
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2020, 07:42:00 pm »

Ik ga ermee aan de slag! Ruis... dat is inderdaad vaker tegen me gezegd.
Gelogd
If nothing ever changed, there would be no butterflies...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen!
« Reactie #5 Gepost op: juli 30, 2020, 10:20:08 pm »

Een tip die ik je kan geven welke enorm goed hebt, zeker in het begin, is om een paar uur uit te trekken. Ga vervolgens op bed liggen en zet muziek op. Het maakt niet uit wat voor muziek, gewoon de muziek waar je op dat moment zin in hebt om te luisteren. Dat mag spirituele muziek zijn maar ook gewoon pop, rock, of wat je maar leuk vindt.

Tijdens het luisteren van de muziek ga je denken. Alles wat in je opkomt ga je denken. Dit kan zijn, "ik moet morgen nog naar de kapper" en het kan ook zo ver gaan als "ik zie op de muur een stip. Een stip, raar ding eigenlijk."

Je mag gaan dagdromen als je dat wil. Heb je een gedachte helemaal uitgedacht kun je naar hetvolgende gaan. Je gaat net zo lang door tot je je leeg voelt. Vanaf dat moment heb je alle ruis weggehaald en is je hoofd echt leeg. Je kan dan ook heel makkelijk mediteren als je wil.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.445 seconden met 22 queries.