Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De indigo's +kenmerken  (gelezen 24231 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
De indigo's +kenmerken
« Gepost op: juli 05, 2008, 09:34:05 pm »

De laatste aantalen jaren komen er een nieuw soort mensen naar onze wereld. Ze zijn zeer paranormaal begaafd, fantasievol,spiritueel, intuitief en hebben een sterke wil. Ze zijn hier om een nieuw tijdperk in te luiden. Deze krachtige en intuitieve mensen hebben weinig op met oneerlijkheid, en ze kunnen niet goed overweg met doelloze gesprekken of zinloze taken. Hun ziel koos er immers voor om in deze tijd te incarneren zodat ze anderen konden leren hoe belangrijk het is de waarheid te spreken en een harmonieus leven te leiden.
Deze mensen zijn de nieuwtijdsmensen (indigo's, kristal's, lichtkinderen) genoemd.
Het zijn personen die in de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw zijn geboren, zodat ze volwassen zijn als het jaar 2012 aanbreekt. Het jaar van de nieuwe vredestijd.

In de jaren 80 en ervoor werden de indigo's geboren de kristal's in de jaren 90.

De indigo's waren en zijn ervoor om oude gewoontes en regeringssystemen te vervangen in nieuwere. Door nieuwe inzicht te geven, spiritualiteit, liefde en licht. De indigo's maakten de weg vrij voor de kristal's.
De indigo''s zijn wat harder dan de kristal's als ze weten dat ze gelijk hebben gaan ze ervoor. De kristal's zijn een en al liefde. Ze benaderen alles met liefde en stralen dit ook uit.
Ze hebben voorkeuren voor kristallen en weten ook hoe ze ermee moeten omgaan vandaar de naam kristalkinderen.

Het lastige is dat deze bijzondere kinderen nog net opgroeien in de tijd met de oude energie, een tijd waarin mensen nog steeds tegen elkaar liegen, en met zinloze dingen bezig zijn.
Als de kinderen niet word geleerd om met hun gave om te gaan, voelen deze kinderen zich onbeschermd en raar.

Bijv deze kinderen weten heel goed wanneer iemand liegt en wanneer iemand de waarheid spreekt. Als de ouders bijv ruzie hebben en het kind zegt wat is er aan de hand? omdat hij weet dat er wat is en de ouders ontkennen dit..word zijn gave niet gestimulleerd en hij afgedaan als zoek niet overal wat achter..terwijl hij de waarheid maar al te goed weet. Vaak krijgen deze kinderen op jongen leeftijd medicijnen omdat ze ''gedragsproblemen'' hebben. Hierdoor stopt hun gave en kunnenn ze het verder niet ontwikkelen en dat is heel jammer.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: De indigo's +kenmerken
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2008, 09:38:27 pm »

Lijst met kenmerken van de nieuwetijdskinderen



- Ze huilen vaak als baby's, alles is dan een groot verdriet.
- Ze beleven hun omgeving vooral gevoelsmatig, alles is vanuit hun emoties gezien
- Ze zijn erg gevoelig voor sfeer en stemmingen van andere en nemen deze soms over
- Ze zijn vaak dromerig en sterk intuïtief
- Ze zijn erg fantasierijk
- Ze doen vaak opvallende en verrassende wijze uitspraken voor hun leeftijd
- Ze komen vaak met verfrissende, orginele en creatieve oplossingen waaraan niemand had gedacht
- Ze voelen zich niet gebonden aan overtuigingen van andere
- Ze reageren vaak vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel, ze hebben moeite met liegen, bedrog en onechtheid.
- Ze kunnen zich intens identificeren met anderen/dieren/dingen/planten.
- Ze hebben een sterke binding met de natuur.
- Ze hebben vaak gezondheidsproblemen zoals astma, eczeem, allergieën of andersoortige huidsaandoeningen.
- Ze vertonen vaak heftige reacties op bepaalde voedingsmiddelen (voedselintolerantie)
-Ze hebben vaak een sterke voorkeur voor vegatarisch dieet (vegetariër uit overtuiging)
-ze hebben afwijkende ontwikkelingsfasen (sommige sneller en sommige juist langzamer)
- Ze hebben dyslexie of dyscalcullie (problemen met rekenen)
- Ze kunnen soms driftig zijn als ze niet worden begrepen
- Ze vertonen soms ontvluchtingsgedrag
- Ze hebben gebrek aan concentratievermogen
- Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig of angstig
- Ze zijn soms hoogbegaafd
- Zijn zijn of druk (ADHD) of juist heel erg teruggetrokken (pdd-nos)
- Ze zijn soms heel bang voor dingen die andere niet kunnen zien of begrijpen
- Ze zijn zich op bijzondere wijze bewust van de onzichtbare werkelijkheid
- Ze hebben soms paranormale ervaringen
- Ze hebben een sterk gevoel voor voorgevoelens
- Ze horen soms 'stemmen'
- Ze hebben contact met onzichtbare wezens of een persoonlijke gids
- Ze weten toekomstige gebeurtenissen, met name details (helderziendheid)
- Ze kunnen gedachtes van andere lezen(Helderwetendheid)
- Ze zien aura's en herkennen stemmingen vanuit geuren en kleuren
- Ze hebben ervaringen met 'uittredingen'
- Ze hebben soms levendige reïncarnatie-ervaringen
- Ze hebben het vermogen om ziekte symptomen te verlichten.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: De indigo's +kenmerken
« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2009, 05:08:46 pm »

Ik heb dat lijstje even doorgenomen:

- Ze huilen vaak als baby's, alles is dan een groot verdriet.
- Ze beleven hun omgeving vooral gevoelsmatig, alles is vanuit hun emoties gezien
- Ze zijn erg gevoelig voor sfeer en stemmingen van andere en nemen deze soms over
- Ze zijn vaak dromerig en sterk intuïtief
- Ze zijn erg fantasierijk

- Ze doen vaak opvallende en verrassende wijze uitspraken voor hun leeftijd
- Ze komen vaak met verfrissende, orginele en creatieve oplossingen waaraan niemand had gedacht
- Ze voelen zich niet gebonden aan overtuigingen van andere
- Ze reageren vaak vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel, ze hebben moeite met liegen, bedrog en onechtheid.
- Ze kunnen zich intens identificeren met anderen/dieren/dingen/planten.
- Ze hebben een sterke binding met de natuur.
- Ze hebben vaak gezondheidsproblemen zoals astma, eczeem, allergieën of andersoortige huidsaandoeningen.
- Ze vertonen vaak heftige reacties op bepaalde voedingsmiddelen (voedselintolerantie)
-Ze hebben vaak een sterke voorkeur voor vegatarisch dieet (vegetariër uit overtuiging)
-ze hebben afwijkende ontwikkelingsfasen (sommige sneller en sommige juist langzamer)
- Ze hebben dyslexie of dyscalcullie (problemen met rekenen)
- Ze kunnen soms driftig zijn als ze niet worden begrepen
- Ze vertonen soms ontvluchtingsgedrag
- Ze hebben gebrek aan concentratievermogen
- Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig of angstig
- Ze zijn soms hoogbegaafd
- Zijn zijn of druk (ADHD) of juist heel erg teruggetrokken (pdd-nos)
- Ze zijn soms heel bang voor dingen die andere niet kunnen zien of begrijpen
- Ze zijn zich op bijzondere wijze bewust van de onzichtbare werkelijkheid
- Ze hebben soms paranormale ervaringen
- Ze hebben een sterk gevoel voor voorgevoelens
- Ze horen soms 'stemmen'
- Ze hebben contact met onzichtbare wezens of een persoonlijke gids

- Ze weten toekomstige gebeurtenissen, met name details (helderziendheid)
- Ze kunnen gedachtes van andere lezen(Helderwetendheid)
- Ze zien aura's en herkennen stemmingen vanuit geuren en kleuren
- Ze hebben ervaringen met 'uittredingen'
- Ze hebben soms levendige reïncarnatie-ervaringen

- Ze hebben het vermogen om ziekte symptomen te verlichten.

Volgens mij niet genoeg om een NTK te zijn.

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: De indigo's +kenmerken
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2009, 09:25:08 pm »

Indigo's hebben zodanig veel kenmerken dat elk enigszins temperamentvol kind er aan voldoet ;)
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: De indigo's +kenmerken
« Reactie #4 Gepost op: februari 01, 2009, 09:40:53 am »

Aha, nou temperamentvol qua energie ben ik niet,hoor.  :D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: De indigo's +kenmerken
« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2009, 12:25:05 pm »

Het is ook maar een aanduiding. Ik zou mezelf niet in hokjes willen plaatsen, maar daarin tegen is het wel interessant om te lezen over verschillende dingen :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.117 seconden met 22 queries.