Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoi! Even voorstellen  (gelezen 2372 keer)

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Hoi! Even voorstellen
« Gepost op: juli 11, 2020, 09:26:50 pm »

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik een bericht op een forum zet. Spannend! ik ben Ilonka, 33 jaar oud.
Ergens hoop ik wat meer duidelijkheid of bevestiging te verkrijgen. Men zegt van mij dat ik een spons ben, maar gevoelsmatig is dat niet allesomvattend met wat ik ervaar. Aangezien ik niet weet waar het het beste te plaatsen, zet ik het maar hieronder, dan kan het later op de juiste plek gezet worden.

Sinds mijn veertiende ongeveer zie ik overledenen. Vaak familie en kennissen. Ik droom regelmatig over ze. Dan ben ik in gesprek met mijn oma aan de tafel in het huis waar secans laatste woonde. Tijdens dat gesprek zie ik haar nogmaals zwevend binnenkomen, dan doorzoekt ze de kastjes in de woonkamer.
Mijn opa heb ik door het huis van mijn oma zien zweven nadat hij overleden was. Mijn andere oma zat toen ik in bed lag op mijn bed. Ik heb haar ook een keer met haar rollator om het bed van mijn ouders zien lopen toen ik nog thuis woonde. Ik droomde een jaar of 2-3 na overlijden van de hond dat hij naar een andere sfeer of gebied ging en nam afscheid. Ik droomde dat ik afscheid nam van mijn oma (die met rollator, buiten het huis van mijn ouders. De stenen op de grond waren vreemd buiten de tuin. Een dag later vroeg mijn ex of ik samen wilde wonen. Je raadt het al: de wijk waar we ons huis kochten had dezelfde stenen.

Ik moest ooit werken bij een klant. Ik vertrouwde hem niet, was bang dat hij mij wat aan zou doen. Ik zag er beelden bij met oa een knuppel. Hij bleek ooit geweld te hebben gebruikt, met een knuppel.
Toen ik met mijn huidige vriend ging samenwonen kwakkelde hij met zijn gezondheid. Toen droomde ik op een nacht dat ik hem om 1:00 dood in bed zou vinden. Ik vertelde het hem diezelfde dag. 2 dagen later is hij met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Hij vertelde naderhand dat hij blij was dat ik er was, omdat hij anders waarschijnlijk te laat was geweest. Ik bedacht mij vrij recent om 21:00 dat hij die nacht uit bed zou vallen. Ik vond dat ik mijzelf niet aan moest stellen, maar had wat dekbedden (het was warm die nacht) voor de zekerheid neergelegd. Rond 2:30 dacht ik: hij ligt prima zo, waarom maak je je druk? Tot hij even later plots uit bed viel.

In mijn werk heb ik nu regelmatig dat ik denk: wanneer zie ik de klant weer? Terwijl daar geen reden voor is. Of dat ik tegen een klant eruit flap dat ze komende week in een rolstoel zit - terwijl ik daar geen reden voor heb. Tot nu toe heb ik die klanten inderdaad niet meer gezien (overleden, opgenomen in een ziekenhuis) en weet ik ook oprecht van een enkeling niet of dat nog gaat gebeuren. Of ik zie uit het niets dat het niet goed gaat met ze.

De laatste ervaring was de volgende: ik zat ergens mee in mijn maag en twijfelde of ik daarmee naar de huisarts moest. Familie zei: dan ga je toch ff langs de nieuwe huisarts in je woonplaats? Dus ik afspraak gemaakt. Droom ik snachts over mijn vorige huisarts. Hij zei dat ik mij minder zorgen moest maken omdat dat zoveel energie kost.

Daarbij heb ik tot twee keer toe gedroomd van een positieve zwangerschapstest (mijn zus bleek 2x zwanger) van een wist ik zeker dat het op een donderdag geboren zou worden. Mijn zus verklaarde mij voor gek, maar het klopte. De tweede moet nog geboren worden. Mijn zus liet mij een paar keer een foto zien van gezichten van vriendinnen van haar. Ik vroeg of ze zwanger waren. Ook dat klopte. Tevens werd ik ooit aangesproken door een vrouw die vroeg of ik ook engelen zag op Schiphol, terwijl ik op mijn vlucht aan het wachten was.

Dit is een greep uit mijn ervaringen.
Voor mijn gevoel is er teveel toeval. Ik geloof niet in toeval.

Wie kan mij duidelijkheid geven? Is dit echt alleen sponsgedrag?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2020, 11:39:51 pm »

Hoi Ilonka,

Welkom op Armina. Je bent helderziend en hebt voorspellende dromen. Daarnaast is je energie hoog waardoor je heel goed in contact staat met je ziel, en dat is dan ook waarom je alle paranormale gaven die je hebt ook zo goed kan gebruiken.

De term spons en sponsgedrag vind ik geen fijne term, dus ik zou zeggen, nee dat is dit niet. Alleen omdat jij een goede verbinding met je hogere zelf hebt en daardoor deze berichtenbox kan benaderen wil niet zeggen dat je een spons bent die het maar opzuigt. Jij hebt gewoon de mogelijkheid om het te ervaren.

Bij de meeste mensen die dit hebben zijn dit hun gidsen die met die persoon communiceren. In jouw geval is het echter je hogere zelf die, via multi-tasking, deze mogelijkheid heeft. Je zintuigen staan op scherp en je ziel weet dit te vertalen en heeft daarnaast ook nog eens de mogelijkheid om dit aan je terug te geven.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2020, 08:00:31 pm »

Hallo LPChip,

Dank je voor je uitleg. Ik kan er inderdaad in kwijt wat ik ervaar. Valt daar ook onder dat je mensen aan voelt komen lopen terwijl je niks hoort? Dat ze in mijn aura lopen dan denk ik?
Hoe kan ik dat hogere zelf zien (omschrijving van begrip)? Wat ik erover lees vind ik vrij lastig te interpreteren, helemaal omdat het tijdens gesprekken soms plots op komt zetten? Ik heb altijd gehoord dat multitasken zeg maar niet echt mijn ding is, dus grappig om dit terug te lezen. Wat zorgt ervoor dat ik genoeg heb aan mijn hogere zelf en geen gids nodig heb? Gaat t dan zo automatisch bij mij of steek ik gewoon anders in elkaar? Of is het minder ontwikkeld?

Groetjes Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2020, 10:12:48 pm »

Hoi Choppa,

Wanneer je aura heel groot is kun je mensen aan voelen komen voordat je ze kan zien of horen.

In jouw geval is dit niet zo. Jij krijgt een trigger vanuit de tijdlijn. Een soort de-ja vu. Vlak voordat iets gebeurd, weet jij al dat het gaat gebeuren.

Je hogere zelf is je ziel. Wij mensen bestaan uit 3 delen. Je lichaam, je geest en je ziel. Je lichaam en geest zijn aardse dingen die in de 3e dimensie bestaan. Je ziel zit in de 4e dimensie, deze onzichtbare wereld is tevens de plek waar we zijn als we dromen, dood zijn maar de dood nog niet verwerkt hebben, geesten zijn, waar je astraal kan reizen en waar onze gidsen zijn die ons op aarde begeleiden. Jij bent in feite je ziel. Je ziel bestuurt jouw lichaam door instructies door te geven aan je geest, en je geest probeert dit dan te vertalen naar handelingen zodat je lichaam daadwerkelijk reageert. Zie het maar als computer, software en gebruiker. De computer is je lichaam, de software is je geest, en de gebruiker is je ziel.

De 3e en 4e dimensie (net als alle andere dimensies) zijn gebieden van verschillende golflengtes. Alles trilt. Hoe snel iets trilt bepaald in welke dimensie het bevind. Als iets sneller gaat trillen, dan zal het dus op gegeven moment van de 3e dimensie in de 4e dimensie komen. Er is overlap tussen de 3e en 4e dimensie, maar wij mensen trillen niet op een hoge frequentie omdat angst en aangeleerd gedrag onze frequentie naar beneden haalt. In jouw geval is je trilling hoger dan gemiddeld. Nog steeds laag genoeg dat je niet ook in de 4e dimensie zit, maar wel dusdanig dichtbij dat je de signalen van je ziel beter kan oppikken.

De meeste mensen kunnen wel in contact komen met hun gidsen omdat hun frequentie hoger is, maar in jouw geval is hij nog een stukje hoger waardoor je rechtstreeks met je eigen ziel in contact staat. Je hebt overigens ook gewoon gidsen, maar veel gaat bij jou via je hogere zelf.

Omdat je het zelf doet gaat het automatisch en ervaar je meer.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: juli 17, 2020, 04:46:10 pm »

Dank je wel! Het is mij nu een stuk duidelijker hoe het werkt.
Ik laat het even bezinken.

Groetjes Choppa

Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2020, 01:17:27 pm »

Welkom op dit forum @Choppa.
Citaat
Voor mijn gevoel is er teveel toeval. Ik geloof niet in toeval.
Zoals LPChip al heeft uitgelegd is dat inderdaad geen toeval.
Mocht je teveel last hebben van jouw gave dan is het belangrijk om jezelf af te leren schermen.

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: juli 29, 2020, 08:47:50 pm »

Hoi Gouwepeer,

Dank je wel voor je reactie! Vooralsnog geeft het mij, nu ik weet wat het exact is en hoe het werkt, vooral rust. En daarmee ook een stukje minder angst ervoor. Ik ben blij en dankbaar dat ik het mag en kan ervaren.

Ik weet iets over een koepel van licht en daarin stappen.  Dat is wat ik in het verleden wel eens toepaste na een tip van een kennis een aantal jaar terug. Is dat afdoende, mocht ik teveel oppikken in de toekomst?

Het zorgt bij mij op dit moment ervoor dat ik mij er verder in wil gaan verdiepen. Ik zal dan ook op het forum mee blijven lezen.

Groetjes,

Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: juli 29, 2020, 08:54:43 pm »

Hoi Choppa,

Er zijn veel manieren om je af te schermen, elk met hun eigen voor- en nadelen. Voor jou is het gebruik van de koepel van licht een goede methode die voor jou prima zal werken. Het zal niet alles stoppen, maar zal genoeg remmen om met de situatie om te kunnen gaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Choppa

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2020, 10:57:30 pm »

Dank je wel! Je informatie heeft mij een stuk geholpen! Wetende wat ik nu weet, merk ik dat ik inderdaad niet alles wil missen. Droomde vannacht weer over mijn overleden opa, we waren spullen aan het verdelen.  Ik had een houten plakkaat in mijn handen gedrukt gekregen met daarin van die stenen tegeltjes. Dit brak ik doormidden nadat ik daar een scheur in zag. Hij zei mij een pan op mijn hoofd te zetten en dat hij mij dan een tik voor mijn hoofd zou geven via die pan. Ik maakte mij wat druk. Voor familie had hij een hart van goud, (hij was en is mijn favoriete opa), voor mensen die hij niet mocht (nooit familie), kon hij glimlachend de ergste dingen zeggen.  Uiteindelijk gaf hij een soort vingerknip ertegen, van: gekkie, denk je nou echt dat ik jou zou slaan? Hij gaf mij een vergiet met een deuk als de hoed van een jager in een soort v vorm voor en achter en liep daarna trots ermee naar binnen waar familie was. Een nichtje zei: mooie hoed heb je op.  Ik kreeg naderhand het gevoel dat hij heel veel van mij houdt. We zijn op het moment bezig met het organiseren van een digitale familiedag. Mogelijk heeft het daar een link mee. Meestal kan ik ze aardig duiden, maar nu lukt dat mij niet volledig, heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie? Dat ik iets niet al te serieus moet oppikken? Zit mij tijdens het schrijven te realiseren dat dit mogelijk elders hoort, excuus daarvoor. Groetjes Choppa
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Hoi! Even voorstellen
« Reactie #9 Gepost op: augustus 10, 2020, 08:56:56 am »

Hoi Choppa,

Dit had inderdaad bij droomuitleg geplaatst kunnen worden, maar deze droom heeft niet echt een diepere betekenis. Je bent gewoon veel bezig met de familiedag en daarom moest je aan je opa denken wat zich in deze verwerkingsdroom uitte.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.119 seconden met 23 queries.