Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dromen wat echt lijken  (gelezen 1683 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Dromen wat echt lijken
« Gepost op: juli 02, 2020, 07:30:42 pm »

Hallo,

De laatste weken droom ik elke nacht heel 'levendig', precies alsof ik het echt hebt meegemaakt. Soms moet ik overdag echt nadenken of een situatie echt heeft plaatsgevonden, of dat ik het gewoon heb gedroomd. Heel soms vertelt iemand iets en dan lijkt het alsof ik dat al wist. Bv: iemand zegt: heb je gezien dat dat huis bij ons in de straat te koop staat? Ik: ja dat heb ik gezien, dat weet ik al enkele dagen, ik wou het jou nog vertellen. Waarop de andere persoon zegt: dat kan niet, ze hebben vandaag pas het bord te koop geplaatst.
Ofwel beeld ik me dat in.

Wat zou ervoor kunnen zorgen dat ik zo levendig droom?

Bedankt,
Gino
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Dromen wat echt lijken
« Reactie #1 Gepost op: juli 02, 2020, 10:44:53 pm »

Hoi Gino,

Wanneer je dromen heel echt lijken, betekent dit dat je op dit moment heel helder van geest bent, waardoor je dicht bij de kern in jezelf zit en je dus een optimale verbinding hebt met je ziel. Het kan daardoor zo zijn dat je ziel nu makkelijk met je kan communiceren en dat ook doet waardoor je in je dromen inzichten krijgt, en het kan ook zo zijn dat je speelser droomt. Dromen waarin je dingen onderzoekt, puur omdat je het nu goed kan.

Dit betekend dat dit soort dromen niet altijd een betekenis hoeven te hebben, maar het kan ook zijn dat ze juist een betekenis hebben. Dat ligt er maar net aan of je op dat moment met iets worstelt en je ziel dit tegen je wil zeggen of iets wil uitwerken.

Het kan hiermee ook zo zijn dat je voorspellende dromen hebt.

Omdat het voor jou nu nieuw is, is het waarschijnlijk dat het eerst subtiel begint zodat je eraan kan wennen en kan begrijpen wat en waarom, en dat je er langzaamaan beter in wordt en de dromen een veel diepere betekenis krijgen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.178 seconden met 22 queries.