Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dromen over realiteit?  (gelezen 1647 keer)

Carlo93

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Dromen over realiteit?
« Gepost op: juli 26, 2020, 01:34:34 pm »

Beste allen,

Zijn er mensen die 'toekomst' dromen ervaren?

Ik ben pas sinds kort bezig met mijn dromen en mijn reis in dit, voor mij, nieuwe terrein van alles buiten het fysieke.
Maar nu begint het eng te worden (in positieve zin)!

Ik had vanmorgen een moment dat ik op tijd wakker werd na een droom en weer even indutten om over mijn dromen na te denken.
Daarbij viel ik in een nieuwe droom waarbij iemand heel hard over een rotonde reed en iemand over een zebrapad enorm hard aanreed.
Ik vond het eerst een rare droom en wist niet wat ik hiermee moest. Maar nu kijk ik zojuist op mijn mobiel naar willekeurige nieuwsberichten die op de google homepagina verschijnen en zie ik een nieuwsbericht dat iemand in Duitsland mensen heeft aangereden waarbij hij waarschijnlijk de macht over het stuur is verloren... Nu kijk ik via google maps waar het daadwerkelijk is gebeurd en er blijkt ook een rotonde te zijn en een hoop overeenkomsten!

Ik geloof niet meer in toeval maar toch...

Is dit iets wat meer van jullie (vaker) meemaken of hebben meegemaakt?

Groeten Carlo
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Dromen over realiteit?
« Reactie #1 Gepost op: juli 26, 2020, 01:41:26 pm »

Hoi Carlo,

Ikzelf heb geen voorspellende dromen gehad, maar er zijn zeker andere mensen die dit ook ervaren, dus het is daadwerkelijk iets wat bestaat.

Het zijn nu nog gebeurtenissen die wat verder van je weg zijn zodat je kan wennen aan deze connectie en er meer ervaring mee kan krijgen, zodat je, wanneer je belangrijkere boodschappen/voorspellingen mag ontvangen, je er ook iets mee kan zonder te denken, hé dit is toevallig, maar er niet bij stil stond en het dus daarom links hebt laten liggen.

Je zal deze dromen meer krijgen. Ga eens opzoek naar een bepaald gevoel wat deze dromen hebben zodat je kan herkennen dat dit voorspellende dromen zijn. Dan kun je daarna beter met de inhoud aan de slag.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.17 seconden met 23 queries.