Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: COVID-19 topic  (gelezen 2814 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
COVID-19 topic
« Gepost op: mei 04, 2020, 08:29:12 am »

Hier in 2020 is alles een stuk anders dan we zouden verwachten. We leven in een "pandemie" isolament opgelegd door de regering en de media, en vanuit het spirituele zijn er veel vragen over het ontstaan enzo. Daarom dit topic. Post hier links (of nog beter, kopieer de gehele tekst met de link) om elkaar op de hoogte te houden van wat COVID-19 nou werkelijk is.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2020, 08:30:59 am »

De volgende tekst werd op Facebook gedeeld, en zolang de link blijft werken, kun je erop klikken. Om ervoor te zorgen dat de tekst niet verloren gaat, post ik hem hier ook, want hier blijft hij op staan.

Na het lezen van het bericht met de koptekst: “80-jarige vrouw demonstreert voor verzorgingstehuis omdat ze haar man wil zien” kan ik niet meer zwijgen. Deze vrouw heeft de WOII al meegemaakt en snapt dat het nu aan ons is om het tij te keren. En omdat ik vanuit mijn werk & opvoeding zo ben opgevoed dat je feiten checkt voor je iets deelt, begin ik nu met delen. Want ik heb een droom...

Terug naar nu.. ik houd 1 1/2 meter afstand, doe boodschappen voor mn op leeftijd zijnde ouders en werk zo veel mogelijk online. En ook is nu het moment dat ik de feiten deel die ik de afgelopen maanden heb achterhaald. Feiten die je helaas niet op de NOS hoort of in de gewone kranten leest. Waarom? Omdat ik geloof in openheid & rechtvaardigheid. Omdat ik zeer positief ben ingesteld. Het kan wél is mijn motto. Ook ben ik realistisch. Dus hier komt tie. Zit je goed...?

Er is geen sprake van een pandemie. Wat ik bedoel? Na 2 maanden in deze situatie te zitten zijn er nog geen 40% (!) van de patiënten overleden die bij een “normale” griep epidemie overlijden.

Daarbij... .Video’s met op feiten gebaseerde verhalen van dokters over het virus & de lockdown die een andere boodschap hebben dan het RIVM en WHO worden van YouTube & Facebook gehaald. Alles wat de machtige mannen niet zint wordt van deze kanalen gehaald.

Wat de wet & samenleving betreft, alle zittingen bij Rechtbank afdeling Handel zijn afgezegd. Ook in geval van zaken met belangen van 1 1/2 of 2 ton tot een miljard. Je kan je indenken waar dit nu heen gaat voor deze ondernemers. Pas nu, twee maanden later in mei, wordt door de Rechtbank opnieuw gekeken of en hoe een nieuwe zitting gepland moet worden.

De toeristensector ligt aan de beademing. De meeste overnachtingen van de afgelopen twee maanden zijn omgeboekt naar het najaar. Nieuwe boekingen komen nu druppelsgewijs binnen maar niet in verhouding tot hiervoor.

In de horeca valt een groot deel ondernemers om, ja ik bedoel helaas dat deze failliet gaan, omdat de kosten doorlopen en er veel te weinig inkomsten binnenkomen. Ook al eten steeds meer mensen lokaal, we zijn nog niet gewend op deze schaal thuis uit eten te gaan.

Niet alle havens kunnen de boten die niet meer mogen varen een plaats aanbieden. Gevolg een chaos voor de vloten.

De cultuursector in ons land is op een haar na dood...

Winkels kunnen de huur niet meer betalen omdat mensen veel minder uitgeven ivm de angst die wordt gecreëerd over het virus.

Tandartsen & botoxfillers mogen wel open, kappers die dezelfde bescherming zouden kunnen dragen moeten gesloten blijven.

Bollenboeren gaan failliet.

Er is nog steeds een huizen tekort. Misschien nog wel meer dan hiervoor.

Ondernemers die een beroep doen op de door Rutte aangekondige regeling van voor uitstel van betaling belasting, worden al weken lang genegeerd. Terwijl voor deze groep elke dag telt om ervoor te zorgen dat zij & hun familie ook financieel blijven staan.

Ondernemers die nog geld terugkrijgen van de Belastingdienst, en dan gaat het echt om bedragen vanaf 50k, worden niet uitbetaald en ontvangen brieven dat de Belastingdienst daar 3 jaar over mag doen...

Echtparen zitten nu dagelijks op elkaars lip en dat is niet heel bevordelijk voor de sfeer thuis.

Om nog maar te zwijgen over de enorme eenzaamheid onder ouderen, alleenstaande ouders & single’s.

Het aantal zelfmoorden is gestegen.

Benzine prijzen dalen omdat het geld niets meer waard is. Pensioenen dalen ivm rekenrente en bijna omvallende landen. Zal Italië het eerste land zijn..?

Modeketens die jaren goed gedraaid hebben zoals C&A, Zara & H&M hebben de door hun bestelde en reeds gefabriceerde mode niet afgenomen. De doodsteek voor deze hele sector te beginnen bij de medewerkers in de fabrieken in Bangladesh & India.

Door de nieuwe film van Michael Moore die deze week is uitgekomen weten we nu eindelijk echt wat aan de hand met de natuur. Aan de hand van feiten dat een groene samenleving, hoe mooi het ons ook is voorgespiegeld, niet bestaat. Wel doet de industrie (de zonnepanelen industrie, de windmolenparken en electrische auto’s) ons graag doen geloven dat het bestaat. Het is helaas alleen niet waar. Onze Texelse professor De Jager zegt het al jaren maar krijgt: de kracht van de zon wordt sterker. Zijn boodschap krijgt alleen geen groot podium door de MainStreamMedia... EN daarnaast zijn we ook gewoon echt met teveel mensen. Geen sexy boodschap maar wel de werkelijkheid. En last but not least: chemtrails & Tesla’s antenna arrays. Nieuw voor jou? Kijk nu de bioscopen dicht zijn de film van Michael Moore via YouTube en inspireer en onderwijs jezelf en je kinderen.

Rutte krijgt tijdens de persconferentie alleen de makkelijke vragen. Geen scherpe vragen die jij of ik zouden stellen.

Om ervoor te zorgen dat Trump zijn boodschap kan blijven delen, deelt hij alles via zijn Twitter account. De boodschap op twitter account is in principe niet te verdraaien door MainStreamMedia. En nee, ik ben geen Trump fan en ook is hij nu de juiste persoon op die plaats.

Het bedrijf van man die 7 fabrieken heeft neergezet om het vaccin te maken, Microsoft, lanceert een video van een kunstenares die bekend staat om het koken van mensen dmv spirit cooking. Deze reclame video is na 1000en terechte negatieve comments verwijderd door Microsoft zelf maar wel nog gewoon te vinden. Google het en kijk er echt naar..

Dezelfde Bill Gates, nu geloof ik alleen nog aandeelhouder van Microsoft en geen eigenaar meer van Microsoft, heeft verschillende nieuwszenders en kranten miljoenen betaald. Snap je nu hoe het kan dat je dit niet via de gewone kanalen hoor?

Om dan nog maar te zwijgen van de klik-lijn-telefoon die door de overheid is ingesteld. En de boetes die worden uitgedeeld....

Mocht je dit allemaal nog niet hebben gehoord of denken dat ik lieg dan wil ik je echt op het hart drukken: laat je angst of verlamming of Netflix serie even vallen en ga op zelf onderzoek uit. Voor we een politiestaat worden. Want..

De noodverordening wordt binnenkort vastgelegd in een wet. Het einde van onze democratie...? Of is dat nu eigenlijk al aan de orde.

Het is nu het moment om met elkaar op te gaan staan. Net zoals de 80-jarige vrouw die haar man in het verzorgingstehuis gewoon wil zien en voor het tehuis is gaan staken. Deze vrouw staat op. Uit liefde. En komt met een daad uit liefde. Net als ik dit met en uit mijn hart deel met jou. Sta op,deel de echte feiten. Juist als volk samen hebben wij de kracht. Bijvoorbeeld voor de eerste stap om te zorgen voor:
* een economie met weer geopende horeca en alle andere bedrijven. Zoals dat in Azië nu al met succes gebeurt.

Of is jouw antwoord op de vraag van je (klein-)kind wat jij hebt gedaan: “Ich habe es nicht gewust...”

I have a dream... Jij?

Aloha, mr. Natalie Sylvette Bakker
* vrouw * dochter * Nederlander * Texelaar* ondernemer * changemaker * advocaat
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2020, 12:54:41 pm »

Deze is ook interessant
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2020, 12:53:10 pm »

oorlog is er sowieso altijd geweest..

ik denk wel dat er een echte virus is, misschien geen pandemie, maar er is wel een virus waar mensen aan doodgaan.

ik denk sowieso dat je vrijheid beperkt is, maar al veel langer, nu is het alleen zichtbaar voor iedereen, mits er wordt opgelet.

uiteindelijk is alles op de juiste plek en op het juiste tijdstip aanwezig.

dus we gaan het zien.

veel sterkte aan iedereen die er mee wordt geconfronteerd van dichtbij

wees zuinig op jezelf.



ik vind het vooral jammer, dat mensen elkaar niet meer bedanken, niet meer begroeten, niet iedereen
maar de gewone basis communicatie is er niet meer en is verruild met fotos plaatsen en liken.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #4 Gepost op: september 10, 2020, 03:26:49 pm »

Er zijn nu trouwens genoeg bewijzen dat deze COVID-19 een vooraf opgezet iets is, en dat het virus in een lab is gekweekt.

Alle bewijzen inclusief links ter referentie kunnen hier gevonden worden: https://www.stopworldcontrol.com/gepland

Het meest belangrijke is dat The World Bank in 2017 al test kits voor COVID-19 had (met de naam COVID-19) maar dat dit toen aan het licht kwam, ze de naam snel hebben aangepast. Gelukkig hebben we het internet arcief (way back machine) welke internet pagina's opslaat, waarop de oude versie nog te lezen is. Dit is hét bewijs dat het hele COVID-19 een lab experiment is met een winstoogmerk als doel, niets meer en niets minder.

Ook interessant is het nummer Pandemic van Dr Creep. Uitgekomen in 2013, waarin hij rapt over een pandemic genaamd covid waarbij veel doden vallen in het jaar 2020.
« Laatst bewerkt op: september 10, 2020, 05:36:21 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

space

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #5 Gepost op: september 10, 2020, 05:24:55 pm »

Er zijn nu trouwens genoeg bewijzen dat deze COVID-19 een vooraf opgezet iets is, en dat het virus in een lab is gekweekt.

Alle bewijzen inclusief links ter referentie kunnen hier gevonden worden: https://www.stopworldcontrol.com/gepland

Het meest belangrijke is dat The World Bank in 2017 al test kits voor COVID-19 had (met de naam COVID-19) maar dat dit toen aan het licht kwam, ze de naam snel hebben aangepast. Gelukkig hebben we het internet arcief (way back machine) welke internet pagina's opslaat, waarop de oude versie nog te lezen is. Dit is hét bewijs dat het hele COVID-19 een lab experiment is met een winstoogmerk als doel, niets meer en niets minder.

Ook interessant is het nummer Pandemic van DJ Creep. Uitgekomen in 2013, waarin hij rapt over een pandemic genaamd covid waarbij veel doden vallen in het jaar 2020.

volgens mij is het trouwens dr.creep (ook ironisch.. doctor)

vooralsnog is er een virus, met opzet of niet.. lijkt me?
het is een aantoonbaar virus.

en vooralsnog geloof ik dat ziel onsterfelijk is

het is allemaal nieuw, maar ook weer niet.

de tao vind ik zo mooi als het gaat om perspectief op wie het sterkst is.


wie buigzaam is blijft ongebroken.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #6 Gepost op: september 10, 2020, 05:37:00 pm »

Ah ja, dr. creep. :) Heb het aangepast.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Sasseke

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
  • BE the light that you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #7 Gepost op: oktober 13, 2020, 09:17:52 pm »

Ik denk dat er steeds meer mensen aan het wakker worden en opstaan zijn en dat de 'oude' krachten (machten) daarom hun laatste stuiptrekkingen doormaken middels (nu) corona met alles wat daarbij komt kijken/rotzooi dat eerst onderhuids zat komt nu zeer duidelijk aan de oppervlakte.
Een politiestaat (echter) zal ze niet lukken, daar is de mensheid te wakker voor (en we brullen samen met elkaar als 1 leeuw).

De ziel is onkwetsbaar en leeft eeuwig.
Zo denk ik erover.
Gelogd
"Anything I've ever done that ultimately was worthwhile initially scared me to death."

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: COVID-19 topic
« Reactie #8 Gepost op: oktober 14, 2020, 10:44:40 am »

Bijzondere tijd inderdaad. Ik kijk er van twee kanten naar.
Aan de ene kant zie ik wat het met mensen doet: angst, ontslag, depressie, onzekerheid.
Aan de andere kant zie ik ook veel mooie dingen: mensen worden op zichzelf teruggedrongen, vluchten kan niet meer..., kansen voor milieu
Dat biedt zoveel mogelijkheden: qua menselijkheid, groei, naar jezelf kijken.
Ik merk aan mijzelf dat ik er rustig onder blijf. Toch schampen de onrust van de samenleving en de berichten in de media mij.
Vragen zoals: moet ik mij nu uitspreken, of accepteren of nog iets anders.
Ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken.
In een nieuw topic zal ik dit meer algemeen nog verder uitwerken....
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.04 seconden met 22 queries.