Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact  (gelezen 6509 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Gepost op: januari 26, 2009, 12:40:21 pm »

De financiële crisis houdt op dit moment de gemoederen bezig. De economische, politieke, en vele andere wereldburgers hebben geen weet wat er zich nog meer op deze wereld afspeelt. Hun realiteit is werk, gezondheid en de crisis wat velen nu in hun portemonnee beginnen te voelen. TV, radio en kranten bestoken en conditioneren ons de gehele dag met oorlog, aantallen slachtoffers, raketten en veel onnodige en nutteloze informatie en zijn zodoende de grootste vijand van de bevolking geworden. Wij adviseren iedereen ongeacht titel, geloof of huidskleur om op eigen titel onderzoek te doen naar de verdere gebeurtenissen op Aarde en de rest van het Universum.

Ieder weldenkend mens begrijpt en weet dat moeder Aarde niet de enige bewoonde planeet is. Daarom moet het ook te begrijpen zijn dat er wereldwijd op grote schaal contact is gelegd met burgers die op onderzoek zijn gegaan, zich hebben opengesteld en daardoor hebben mogen ondervinden dat wij beslist niet de enige bewoonde planeet zijn. Vergeet niet dat op mensen gelijkende universele wezens onze overheden al hebben gewaarschuwd voor de gevolgen van de Aarde als wij onze levensstijl niet veranderen.

Per direct stoppen met de productie van nucleaire en beam wapens die een groot gevaar vormen voor al het leven. Zoals nu blijkt uit verklaringen van honderden militairen worden deze levensbedreigende massa en bewustzijnsvernietigende wapens met voor ons onbekende frequenties maar op liefde gebaseerd - wat door niets te stoppen is - gemonitord en zonodig onschadelijk gemaakt.

Belangenverstrengeling, geheimhouding en onwetendheid zijn de redenen waarom onze overheden en media daar geen aandacht aan hebben besteed. Nu het contact wereldwijd wordt gelegd met die mensen die zelf op onderzoek zijn gegaan en die geen  belangenverstrengelingen hebben en de UFO-meldingen ook bij de wereldmedia steeds meer worden opgepakt, is het onbegrijpelijk dat de bevolking hier niet meer op reageert. De redenen hiervoor is de jarenlange misleiding en conditionering van -ons burgers - door overheden die ver boven "Het Publieke Domein" opereren.

Er zijn steeds meer aanwijzingen dat Obama als eerste president aandacht zal gaan besteden aan de Buitenaardse Interventie. De vrijwel dagelijkse getuigenissen van objecten en contact door militairen, astronauten, piloten en massa's wereldburgers is nu door de media ontvangen en wereldwijd zien we registraties op de grote nieuwsstations, de schrijvende pers en uiteraard zeer uitgebreid op internet.

Wij dienen nu een keuze te maken: óf we blijven hangen in de oude beperkte realiteit, óf we kiezen om verder te kijken naar de feiten die ons naar een nieuwe realiteit leiden. Beseft U zich dat de bekendmaking van het Buitenaardse Contact directe oplossingen biedt voor een schonere en vreedzame wereld.

Wachten we op uitspraken van Obama... of laten wij - de mensen die weten van het Buitenaardse Contact - in Nederland zelf het iniatief nemen en het steeds massaler bespreekbaar maken en het aangeven richting media en overheden? Waar anders? Daar weten ze inmiddels dat ze niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewußt". De risico's die genomen worden door media en overheid, om de mensheid niet volledig te informeren over het wereldwijde Buitenaardse Contact, worden zwaar onderschat.

Het is van belang waar U NU uw energie in stopt. De financiële crisis is onafwendbaar zoals het lijkt, we wachten af. Ons advies is uw energie te stoppen in de nieuwe realiteit en vooral rustig te blijven en overzicht te houden. Kijk wat vaker omhoog en weet dat we niet alleen zijn en er nu dingen gebeuren die door ons niet te bevatten zijn. Blijf positief, durf te ontdekken en Go..with the flow.

De komende tijd zijn wij uiterst attent op de gebeurtenissen in onze wereld en proberen U een goed overzicht te geven van de grootste stap in onze evolutie.

Bron: Niburu
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #1 Gepost op: januari 26, 2009, 01:22:53 pm »

Ik heb het totaal niet op met Niburu. Ze kletsen maar wat en doen heel erg graag heel erg interessant.
De buitenaardsen die nu nog niet op aarde zijn geïncarneerd, hebben zich hier niet mee te bemoeien. Ze mogen mee kijken,maar voor de rest..basta. Wat nu op Aarde gebeurd is redelijk uniek en trekt veel aandacht,maar ze mogen zich niet met ons bemoeien.
Ik zie in Obama veel trekken van Thoetmosis de Derde. Hij is ook precies de strijder die wij nodig hebben, hopelijk kan hij het aan, want vier jaar is geen lange tijd om de puinhopen van Bush en consorten op te ruimen.
Maar ook wij hebben niet veel tijd,daarom gaat alles nu in een stroomversnelling: rampen, economische crisis..
Ik zeg persoonlijk: laat maar vallen, laat maar instorten..

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #2 Gepost op: januari 26, 2009, 01:52:20 pm »

Ik post niet alles wat op Niburu verschijnt, maar ik lees wel alles. Datgeen waarvan ik denk dat het interessant is of dicht bij de waarheid komt plaats ik.

Naar mijn mening is dit stuk tekst inspirierend genoeg voor de meesten hier.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #3 Gepost op: januari 26, 2009, 07:05:42 pm »

Sorry, ik reageerde erg direct en ik kwam misschien bot over.. Dat was niet de bedoeling.
Het komt denk ik omdat ik een beetje te kriebels heb van Niburu, maar dat moet ik niet hier afreageren.  :-[

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #4 Gepost op: januari 26, 2009, 08:07:54 pm »

Ik vergeef het je. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2009, 08:41:36 am »

Dank je wel.  :D

Kath

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2009, 01:54:17 pm »

No offence, maar ipv zich bezig te houden met marsmannetjes kan hij beter zijn idiote oorlog in afghanistan oplossen zodat daar geen Belgen meer hoeven te sterven die niet eens weten waarvoor ze vechten.
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Obama, de Financiële Crisis en het Buitenaardse Contact
« Reactie #7 Gepost op: januari 30, 2009, 10:57:11 am »

Goede en scherpe opmerking. Ik ben het er helemaal mee eens.  :)
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 22 queries.