Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ontmoeting vriendinnen van vroeger  (gelezen 1243 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Ontmoeting vriendinnen van vroeger
« Gepost op: juli 12, 2020, 05:26:35 pm »

Gisteren kwam ik in een winkelcentrum twee oude klasgenoten tegen. Was toen ik studeerde bevriend met hun en ben daarna niet zo veel meer met hun omgegaan.
Ik kwam met hun in gesprek, ze waren me aan het uithoren voor mijn gevoel en hadden geen echte interesse. Ook voelde ik me gespannen en er kwam geen fijne energie van hun af, het voelde negatief. Ik ben ook snel weer verder gegaan, wilde zo snel mogelijk bij hun weg komen.
Ik ben een beetje van slag geweest, want ik had niet eens een klik of iets dergelijks met die meiden en toch ben ik er vroeger mee omgegaan.

Heeft het een reden (zo ja welke) dat ik deze twee meiden (jaren later) nog eens ben tegengekomen? Of was het gewoon toeval?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ontmoeting vriendinnen van vroeger
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2020, 11:10:13 pm »

Hoi B1986,

Het heeft zeker een reden. Dit laat jou zien hoe jij veranderd bent. Vroeger waren hun nog interessant, maar nu, omdat jij veel verder bent niet meer.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.058 seconden met 23 queries.