Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droomverklaringen  (gelezen 1808 keer)

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Droomverklaringen
« Gepost op: april 27, 2020, 02:27:02 pm »

Hoi, ik wil graag 2 dromen voorleggen.

1. Het ging over een soort ondergrondse plek. En daar zat een jongetje van een jaar of 8. Ik loop zo die ruimte binnen en voel dat dat jongetje er is. Even later komen er een aantal mensen binnen zonder gezicht die best paniekerig vragen of ze binnen mogen komen. Ik weet nog dat ik verbaasd was, omdat ik geen toestemming nodig had. Het laatste wat ik nog weet is dat ik me toen pas besefte dat dat jongetje overleden was en lang niet iedereen binnen liet. En dat er een stoel midden in de ruimte stond, met een soort opening waar licht door kwam en dat dat jongetje op een gegeven moment verscheen.

Daarna werd ik wakker of weet ik niets meer.

2. Deze droom gaat over mijn soulmate. Ik droom al een aantal nachten achter elkaar over hem. Dat we elkaar zien - wel steeds op verschillende plekken - maar dat hij worstelt met zijn gevoel en om deze te uiten.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droomverklaringen
« Reactie #1 Gepost op: april 27, 2020, 02:58:54 pm »

Ik heb geen verklaring voor de 1e droom op dit moment. Wellicht iemand anders?

Droom 2 is een verwerking van je onderbewustzijn omdat je je bezig blijft houden met hem, wat door blijft gaan in je slaap.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.086 seconden met 22 queries.