Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Automatisch Schrift  (gelezen 3892 keer)

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #15 Gepost op: april 26, 2020, 10:41:55 am »

Ik merk ook wel wat ik uit moet kijken met contact leggen. Er worden me dingen onthult die ik eigenlijk liever niet weet. Tenminste,  ergens wist ik ze al heel lang. Maar om het nu zo op papier te zien maakt me toch verdrietig.
Ik ben op mijn 36ste mijn tweelingziel tegen gekomen. Toen ik de voorspelling hoorde dat mijn partner op zijn 36ste meer gaat leven naar zijn gevoel (zijn levensles) kreeg ik al een sterk vermoeden dat hij zijn tweelingziel zou ontmoeten als hij 36 is.  Dat duurt nog even maar wordt nu op papier bevestigd. Ik vind het spannend. Er kan dan van alles gaan gebeuren. Ik krijg verschillende scenario's. Het staat nog open maar ik heb dat denk ik niet in de hand.  Ik moet het loslaten maar vind het enorm spannend.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2020, 01:20:32 pm »

Dankjewel voor je compliment. En ja, ik ben hier al zo lang omdat ik dit forum heb opgezet. :)

Je tweelingziel ontmoeten wil niet automatisch zeggen dat je een relatie krijgt met die persoon.

Sterker nog, relaties met tweelingzielen zijn eerder uitzondering dan bevestiging. Wel kan dit een super hechte vriendschapworden, maar een relatie is vaak heel moeilijk omdat je tweelingziel je op elk front zal confronteren met wie je bent. Het doel is om groter te groeien tot je voor jezelf bent wie je echt wil zijn. In sommige gevallen is zo'n ontmoeting zo confronterend dat het na vele ups en downs uit elkaar gaat.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2020, 01:56:20 pm »

Klopt,  mijn tweelingziel en ik zijn na 2,5 jaar heel heftig uit elkaar gegaan. We hebben nu oppervlakkig nog contact met elkaar.
Ik ben benieuwd hoe het met mijn vriend en zijn tweelingziel zal gaan. Ik moet nog wel wat zelfvertrouwen erbij kweken voor die tijd.
Bedankt voor je hulp LPChip. Je zult me nog wel eens horen,  je voelt vertrouwd.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2020, 05:39:11 pm »

Dankjewel Suzy,

Succes, en tot de volgende keer. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 23 queries.