Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Automatisch Schrift  (gelezen 3894 keer)

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Automatisch Schrift
« Gepost op: april 22, 2020, 01:19:15 pm »

Ik ben de laatste tijd bezig met automatisch Schrift.  Ik heb me laten vertellen dat ik dan contact heb met mijn gidsen. Nu zijn er 2 verschillende handschriften. Beiden hebben een 'andere persoonlijkheid'. De een is aardig en de ander is een zuurpruim (om het zo maar uit te drukken). Die tweede is ook erg kritisch. Bijvoorbeeld als ik iets vraag over een huis kopen zegt hij: "je wil alleen maar meer meer meer". De ander geeft netjes antwoord of het huis voor ons geschikt zou zijn.
Hoe moet ik dit zien? Hebben we 2 gidsen met verschillende persoonlijkheden? Is die tweede een soort stem die regelmatig in mijn hoofd klinkt als ik vind dat ik iets niet goed doe? Hij komt ook meestal als ik me niet fijn voel (in zelfmedelijden ofzo).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2020, 03:21:40 pm »

Het klinkt eerder dat je ooit een keer een entiteit hebt opgepikt die sindsdien bij je is gebleven, die zich op verschillende manieren manifesteert.

Als stemmetje in je, en nu via geheimschrift.

De eerste is daadwerkelijk je gids.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2020, 05:54:11 pm »

Bedankt voor de reactie LPChip. Hoe kom ik van deze entiteit af? Zou dit ook het stemmetje in mijn hoofd kunnen zijn dat regelmatig zegt dat ik niets waard ben?
Ik heb ook af en toe contact met mijn zoon die overleden is in mijn buik.  Kan dat?

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2020, 06:43:54 pm »

Ik zou in dit geval contact zoeken met een medium. Ik krijg wel informatie door, maar heb niet genoeg ervaring met het verbreken van entiteiten die aan iemand blijven hangen.

En ja, dit is inderdaad dat stemmetje dat zegt dat je niets waard bent etc.

En ook een ja op je laatste vraag. Wanneer we op aarde komen, kiezen we van te voren onze ouders uit. Hij heeft jou uitgekozen. Gedurende de 9 maanden dat je in de buik van de moeder zit, ben je al op aarde. Je hebt gedurende deze 9 maanden de keuze om nog terug te gaan en niet geboren te worden. Ja, het klinkt misschien heel gek, maar een miskraam is dus vaak de keuze van je ongeboren kind.

Soms willen ze gewoon nog een keer in de baarmoeder zitten, soms bedenken ze zich en willen toch weer terug naar het hiernaarmaals om de keuze nog een keer te overwegen, en soms hebben ze een andere reden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #4 Gepost op: april 22, 2020, 06:52:56 pm »

Bedankt weer voor je uitgebreide antwoord.
Helaas heeft mijn zoon er niet zelf voor gekozen om niet op aarde te komen. Die keuze heb ik gemaakt. Sinds hij contact met me zoekt voel ik me er wel schuldig over. Niet dat ik vind dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Maar ik vind het toch naar voor hem. Hij wilde echt graag bij ons geboren worden. Hij neemt me niets kwalijk,  maar toch... Ik heb al eerder gesprekken met hem gehad en ik had verwacht dat hij door zou gaan naar een ander gezin. Hij leek ook even weg maar is weer terug. Ik vind het fijn als hij er is. Maar met lijkt me voor hem beter om verder te gaan.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #5 Gepost op: april 22, 2020, 07:57:29 pm »

Ah, dus hij heeft ervoor gekozen om je te helpen een les te leren.

Weet dat wanneer je een incarnatie doet, je van te voren weet wat er gaat gebeuren. Hij weet dus ook dat je abortus wilde plegen en koos er toch voor om te incarneren, omdat hij je wilde helpen.

Ik heb ergens het vage gevoel dat hij als een soort gids bij je is, en dat het veel verder gaat dan simpel als je zoon op aarde komen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #6 Gepost op: april 22, 2020, 09:35:20 pm »

Dat gevoel heb ik precies zo inderdaad.
Wat mooi dit van je te horen. Doet me heel veel goed.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #7 Gepost op: april 22, 2020, 11:08:56 pm »

Alsjeblieft. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #8 Gepost op: april 23, 2020, 10:30:18 pm »

Ik heb ergens het vage gevoel dat hij als een soort gids bij je is, en dat het veel verder gaat dan simpel als je zoon op aarde komen.
Kan dat te maken hebben met een band uit een vorige leven? Dat is namelijk wat bij mij door komt. Iets wat in een eerder leven nog niet is verwerkt of uitgewerkt (karma of les).

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #9 Gepost op: april 23, 2020, 10:33:38 pm »

Dat zou inderdaad goed kunnen, al is hij wel heel ver en heeft hij "gids" status.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #10 Gepost op: april 25, 2020, 09:34:10 pm »

Ik merk dat ik nog wel wat te leren heb betreft automatisch Schrift.  Ik krijg wel regelmatig een boodschap door dat me vertelt dat ik niet vreemd mag gaan en bij mijn partner moet blijven (ik heb ook geen behoefte tot anders). Ik was in een vorig leven niet zo netjes geloof ik. Maar verder veranderen de verhalen regelmatig. In hoeverre kunnen gidsen iets vertellen over de toekomst? Staan dingen vast of heb ik keuze mijn eigen toekomst te maken?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #11 Gepost op: april 25, 2020, 09:49:55 pm »

Gidsen kunnen alle tijdlijnen zien. Ze zien wat de uitkomst is als jij een beslissing maakt.

In het leven volg je een levenspad. Soms kom je op een kruispunt terecht en stop je tot je een beslissing maakt, en bij geen beslissing blijf je op dat kruispunt staan.

In andere gevallen heb je de mogelijkheid om te veranderen en heb je te maken met een zijweg. Maar deze is optioneel en hoef je niet te volgen. Doe je niets, dan vervalt deze optie automatisch. Zo zijn er heel veel mogelijkheden.

Je gidsen kunnen al deze routes zien en wanneer een gids een voorspelling doet, dan doet deze het op basis van de meest waarschijnlijke route die je gaat volgen. Maar jij kan nog steeds ervoor kiezen om een andere route te kiezen waardoor jij degene bent die de touwtjes in handen heeft.

Een gids kan bijvoorbeeld zien dat er iemand op je pad komt waar je mogelijk voor gaat vallen waarbij je mogelijk vreemd kan gaan in een opwelling. Jij kan dan vervolgens besluiten dat je je niet lekker voelt waardoor je die ene afspraak verzet, en het pad is direct veranderd. Je gidsen hadden de inschatting dat jij ondanks dat je je niet lekker voelde toch de afspraak zou doen en maken hun waarzegging op basis van die aanname.

Maar het leven blijft keuzes en jij bent de enige die de keuzes daadwerkelijk maakt.

Hoe gestructureerder jouw leven is en je op dezelfde manier reageert, des te beter jouw gidsen de toekomst kunnen voorspellen voor je, en je dus kunnen waarschuwen.

Gezien de boodschap herhaaldelijk terug komt, kan het zijn dat je gidsen iets anders bedoelen. Bedoelen ze niet dat je niet vreemd moet gaan van jezelf? Benoemen ze specifiek je huidige partner?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #12 Gepost op: april 25, 2020, 10:37:31 pm »

Wat een duidelijk antwoord. Heel erg bedankt.
Mijn gids gebruikt het woord 'fruit' voor 'seks' of 'geslacht'. Er wordt steeds herhaalt dat mijn fruit alleen voor mijn partner is.  Ook wordt 'liefde is liefde maar fruit is niet zomaar fruit' regelmatig gebruikt.
Ik begrijp wel wat je zegt betreft keuzes maken waardoor voorspellingen anders zijn. Ik merk als ik twijfel aan mijn relatie (omdat hij jonger is en een kind wil en ik niet) er andere voorspellingen zijn dan als ik zeker ben. Blijkbaar is daar een keuze. Al lijkt deze keuze wel bij mijn partner te liggen betreft de keuze voor een kind of niet.
Dat gedeelte probeer ik maar los te laten. Te leven in het nu. Maar ik leer graag steeds weer meer van mijn gidsen betreft mijn doel op aarde. Eigenlijk gaat dat vaak in mijn levensdoel 'zelfvertrouwen' en plezier maken. Niet zo heel spannend. Maar ben ook wel blij dat het niet zo spannend hoeft te zijn. Ik voel me geen wereld verbeteraar, al zou ik dat best willen zijn.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #13 Gepost op: april 25, 2020, 11:03:27 pm »

Weet, dat wanneer jij onzeker bent, je met diverse keuzes speelt. En elke keer dat je onzeker bent, je daardoor de mogelijkheid hebt om van je pad af te raken. Want we krijgen steeds meer de wet van de aantrekkingskracht, waarbij datgeen waar jij aan denkt daadwerkelijk gaat gebeuren. Je gidsen waarschuwen je dus eigenlijk meer voor jouw gedachtes dan voor je pad, maar weten niet goed hoe ze dat moeten communiceren. Gidsen zien het leven niet zoals wij dat doen, moment voor moment, maar zien alles in 1x. zodra jij dus zo'n gedachte hebt, komen er ineens allerlei tijdslijnen in beeld. Gebeurd dat regelmatig, dan is dat een teken voor je gidsen dat je mogelijk van pad gaat veranderen. Hun sturen daarom met deze boodschappen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Suzy888

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: Automatisch Schrift
« Reactie #14 Gepost op: april 26, 2020, 09:17:46 am »

Heel logisch inderdaad,  ik moet uitkijken met wat ik denk. Mijn gedachtes bepalen mijn leven.
Knap dat je zoveel weet LPChip en hier al zolang bent. Bewondering voor.
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.062 seconden met 22 queries.