Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Stemmen door babyfoon  (gelezen 1394 keer)

Zonnebloem34

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Stemmen door babyfoon
« Gepost op: mei 22, 2020, 09:24:00 pm »

Goedenavond,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik kom gelijk met de deur in huis vallen.
Ik heb een DECT babyfoon welke 100% beveiligd is voor mijn zoontje in zijn slaapkamer. Afgelopen week hoorde ik twee stemmen die met elkaar praten door de babyfoon. Is dat mogelijk dat dit entiteiten zijn?

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen door babyfoon
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2020, 11:33:25 pm »

Hoi Zonnebloem34,

Allereerst welkom op Armina.

Het is inderdaad mogelijk om met een babyfoon een entiteit te kunnen horen als deze zich kenbaar wil maken. Je hebt het dan normaal gesproken over 1 entiteit, en niet een gesprek. Een entiteit gaat niet een gesprek met een andere entiteit op jouw babyfoon laten horen. Deze zal alleen in simpele woorden naar jou proberen te communiceren.

Mijn gidsen bevestigen dan ook dat dit geen entiteit was.

Dus als het geen entiteit is, wat dan wel?

Voor dit antwoord moeten we in de techniek duiken. Een babyfoon is een zender/ontvanger welke op een kanaal afgestemd is en met een simpele sleutel beveiligd is. In principe is de kans heel klein dat er nog een apparaat dat DECT gebruikt op exact hetzelfde kanaal zit met dezelfde sleutel, maar het kan wel.

Een bekend DECT apparaat is de draadloze huistelefoon. Het is zeer aanemelijk dat jouw babyfoon een telefoongesprek heeft opgepakt.

Ik hoop dat je niet een beetje teleurgesteld bent met deze uitleg.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.127 seconden met 23 queries.