Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag  (gelezen 2317 keer)

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Vraag
« Gepost op: april 14, 2020, 11:22:52 am »

Hoi! Ik vroeg me iets af. Net als voor veel anderen is het ook voor mij erg lastig om aan werk te komen in deze tijd. Ik heb wel allerlei spirituele vragen en ik zou graag adviezen willen inwinnen. Dit heb ik tevens via betaalde kanalen gedaan, maar dit kost erg veel geld. Dat is normaal niet erg, maar er komt even weinig binnen helaas hihi. Sta jij (of andere mediums, astrologen of sprituele coaches) open om met mij in gesprek te gaan vrijblijvend?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2020, 01:12:35 pm »

Je mag je vragen altijd hier stellen, en ik zal ze zonder daar iets voor terug te vragen beantwoorden. Echt persoonlijke vragen wil ik wel via PM beantwoorden, maar het liefst via de site zodat anderen er ook van kunnen leren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #2 Gepost op: april 16, 2020, 09:41:25 pm »

Ik ben me de laatste tijd echt aan het verdiepen in mezelf en de connecties die ik met de mensen om me heen heb. Zo zag ik onder andere dat mensen met gaven een healing op afstand voor tweelingzielen/soulmates aanbieden en ook afstemming met deze wederhelft. Kun jij mij hier meer over vertellen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #3 Gepost op: april 16, 2020, 10:32:43 pm »

Hoi L,

Ikzelf kan healing op afstand doen via reiki en chakra therapie. Dit is bij mij fysieke healing. Ik ben niet bekend met healing van tweelingzielen/soulmates. Ik kan me voorstellen dat je vanuit de ene een connectie kan opzetten naar de ander om dan dezelfde healing te doen, maar het lijkt alsof hier emotionele healing wordt bedoeld, en daar ben ik niet in thuis.

De enige manier van healing die ik me kan voorstellen in deze is door met de persoon in gesprek te gaan zodat ze zelf de healing kunnen doen, maar dat is niet wat jij wil. Jij bent nog steeds op zoek naar een manier om weer terug bij je ex te komen en wil dat voorspoedigen. Daar kan ik je helaas niet mee helpen, want ik kan alleen jou helpen. Voor je ex moet ik met hem communiceren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #4 Gepost op: april 21, 2020, 01:33:16 pm »

Hallo! Ik zou graag voor mezelf een healing willen. Hoe werkt dit? :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #5 Gepost op: april 21, 2020, 01:47:42 pm »

Ik kan fysieke healing doen door spiritueel met jou een energetische verbinding op te zetten. Ik stuur dan universele energie die zich om je heen bevindt en laat deze dan uitkomen op plekken waar je problemen ervaart zodat jouw lichaam deze energie kan gebruiken om zichzelf te helen.

Andere vormen van healing zoals emotionele healing gaat door het voeren van een gesprek. Ik heb de indruk dat jij op zoek bent naar die laatste, klopt dat?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #6 Gepost op: april 21, 2020, 01:51:17 pm »

Hoi! Momenteel is het vooral fysiek en puur voor mezelf. Ik voel namelijk lichamelijk veel dingen zoals spierspanningen, moeheid, hoofd- en buikpijn. En ik denk echt dat dit in verbinding staat met mijn spirtueel wakker worden. Ik zou dus graag een fysieke healing willen :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #7 Gepost op: april 21, 2020, 02:01:46 pm »

Okee :)

Wil je me een prive bericht sturen en me jouw naam geven? Deze heb ik nodig zodat mijn gidsen me kunnen helpen jou te vinden. Dan zal ik vanavond energie naar je sturen. Ik zal me dan voornamelijk focussen op je hoofd- en buikpijn, maar als ik meer tegenkom, dan kijk ik wat ik daarmee kan. Ik zal je dan morgen (of vanavond nog) een update geven met wat ik ben tegen gekomen als reactie op je prive bericht. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #8 Gepost op: april 21, 2020, 06:26:03 pm »

Hoi! Wat fijn dat je dat wil doen! Misschien een stomme vraag, maar hoe stuur ik een privé bericht?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag
« Reactie #9 Gepost op: april 21, 2020, 06:30:47 pm »

Gezien ik hem ontvangen heb, zeg ik... nou zo dus. :D

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.148 seconden met 23 queries.