Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mijn verhaal  (gelezen 4629 keer)

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Mijn verhaal
« Gepost op: januari 26, 2009, 11:54:55 am »

Hallo lieve mensen,

Sommigen van jullie weten het misschien maar ik heb tijdje geleden is er iets gebeurdt dat ik wakker werd naast een man, zonder dat ik er seks mee wou.
Ik wil niet weer heel verhaal gaan vertellen, hoe en wat maar daar komt op neer.

Nu heb ik mezelf vergeven en heb ook.

Ik ben er achter gekomen dat hij spirtueel is, hij draagt een ronde stip,m bij derde oog.
Gisteravond was hij hier, ik wou van hem af, samen met een super vriendin (anne) is dat ook gebeurt.

Alleen ik vraag me af, wat het nut er is van hem..?

Ik begrijp het niet, is het mijn energie..?

In levende lijve, gelukkig zie ik hem niet 1 keer daarna gezien voor 2 minuten zei hij ook nauwelijks wat.

Ik wil weten wat ie van me moet, als ie mijn energie heeft, word het dan voor hem beter..?

Ik weet, dat hij worstelt tussen goed en kwaad om even zo te zeggen, hij wil graag goed zijn maar dat is ie niet. Hij doet vaak gewoon verkeerde dingen( van horen en zeggen, foto gelezen).

Door gisteren dat hij hier was, ik voelde het, ik vroeg het en het was zo.
Ik ben helemaal kapot, hij heeft niet me energie maar het leek alsof zijn energie graag bij me wou zijn, ik zie vaak beelden van hem alsof hij me beelde geeft.

Is hij daar zelf dan ook van bewust..?

Als het te vaag verhaal allemaal is sorry ghahaha

liefs
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Mijn verhaal
« Reactie #1 Gepost op: januari 26, 2009, 12:22:12 pm »

Jeetje wat een verhaal zeg.
Ik hoop in ieder geval dat 't beter met je gaat.

Je zegt: "Gisteravond was hij hier,"
Bedoel je nu 'in levenden lijve' of in spirit zeg maar??

Misschien is hij op je energie uit omdat hij denkt dat als hij dat heeft, dat jij dan zwakker word ofzo? Misschien wil hij invloed op je uitoefenen wat nu niet kan omdat hij voelt dat je krachtig bent? Ik zeg maar wat hoor, zoveel verstand heb ik er niet van maar dat is 't eerste wat in me opkomt ;)
Gelogd

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Mijn verhaal
« Reactie #2 Gepost op: januari 26, 2009, 01:03:44 pm »

hey hey

ja ben er al over heen hoor.
Het is voor mij gebeurd en een les geweest zo zie ik het.

Ja zijn energie was hier.
Ik voelde het onwijs, het is ook me eigen schuld geweest hoor ik ging fotolezen ik wou weten waarpom ik hem steeds zag.

Bijvoorbeeld: keek ik friends en zag ik rachel bevallen en opeens zag ik hem in ziekenhuis zijn vrouw ging bevallen, hoe hij was, zijn vrouw verdrietig.

Dat soort dingen echt heel vaag.

Dus heb ik zijn foto gelezen en vroeg wie ben jij, wat is jou energie, laat het aan me zien.

Toen na 10 min lezen ofzo, werd alles zwaar hier me zelf, zoals ik me die avond ook voelde ik was matig aanwezig, me lichaam was zwaar ik voelde me weer zo en ik zei ook hier ga weg en toen zei het je hebt me zelf uitgenodigd.


Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Mijn verhaal
« Reactie #3 Gepost op: januari 26, 2009, 04:15:12 pm »

Hej Ro,

Zijn energie was erg heftig werd er doodmoe van, doordat ik zijn fotos las.
Vreemde energie.
Ik hoop dat je er vandaag niet zo last van hebt gehad :)

Liefs Anne
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Mijn verhaal
« Reactie #4 Gepost op: januari 26, 2009, 04:42:28 pm »

hey skattiieee..!!

Zo echt he..!!

Woow ik kan je zeggen dat ik gewoon dood op ben.
Heb zoveel geslapen gewoon en nu voel ik me eindelijk wat meer opgewekt.

Pfff jammer dat je niet met iemand kan praten en gewoon zegt oke nu gaan we verder, weet je alles moet meteen in zo een gedoe, energie verbuirken.

Als je even paar woorden gebruikt, is minder energie haha..

liefs
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.159 seconden met 23 queries.