Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Angelssss  (gelezen 3575 keer)

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Angelssss
« Gepost op: maart 30, 2020, 04:35:08 pm »

Zijn er mensen die me meer kunnen vertellen over (bescherm)engelen en hoe je met hen kunt communiceren? :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2020, 06:21:36 pm »

Hoi L,

Ja hoor, wat wil je weten?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2020, 07:08:31 pm »

Hoe ik echt bewust open kan staan voor de berichten en boodschappen die ze hebben. En of ik ze bewust zou kunnen zien (deze 2 punten om mee te beginnen).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2020, 09:59:40 pm »

Dit zijn ook gelijk niet de minst simpele vragen.

Wat je vraagt betreft een lang groeiproces. Of je ze bewust zou kunnen zien is ook een lastige vraag. Ik kan goed communiceren met mijn gidsen en heb slechts 1x de mogelijkheid gekregen om mijn gids te kunnen zien. Zelfs als ik het zou willen, zou het me nu niet lukken. Maar ik weet dat ze er voor me zijn, en dat is het belangrijkst.

Communiceren met je gidsen is een stuk makkelijker. Dit is een kwestie van veel doen eigenlijk. Hoe meer je het doet, hoe zekerder je wordt in de communicatie, en dat helpt weer om nog beter te worden.

Het moeilijkste is het begin, omdat je dan twijfelt of je communiceert met je gidsen of dat je alles zelf verzint. Om die reden raad ik altijd iedereen aan om te beginnen met pendelen.

Door te pendelen kun je beginnen met simpele ja/nee/misschien vragen en die kun je makkelijk toetsen met een pendel. Op deze manier kun je ook communiceren met je gidsen, maar dan ben je beperkt in je vraagstelling omdat je altijd een ja/nee vraag moet stellen. Maar dat is prima. Zodra je kan pendelen met je gidsen/engelen (mijn gidsen noemde ik eerst mijn engelen, maar gaven later aan dat ze liever gidsen willen genoemd worden. Mijn gidsen beschermen mij verder ook en ik zou ze mijn beschermengelen kunnen noemen, ze vinden dat gewoon niet prettig.

Enfin, was even afgedwaald. Zodra je kan pendelen kun je beginnen met echt communiceren met ze.

Je maakt je hoofd leeg. Eventueel meditatie vooraf, en eventueel veel muziek luisteren voordat je gaat mediteren om je hoofd makkelijker leeg te maken.

Zodra je hoofd leeg is, kan het gevuld worden met de antwoorden van je gidsen.

Je gaat nu in je hoofd een vraag stellen aan je gidsen. Hoe je dat doet maakt niet uit. Het is de intentie waarmee je communiceert, de communicatie is voor jouw vorm. Ze weten al wat je denkt voordat je het in je hoofd uitgesproken hebt, maar je moet wel die intentie hebben om dat met ze te communiceren.

Als je jouw vorm van uitspreken gedaan hebt, zul je direct daarna een antwoord in je hoofd horen/weten/zien/etc. Dit is per persoon verschillend. Het is maar net wat voor jou het prettigst werkt. Als je echt wilt praten met ze, dan zul je hun stem horen. Deze zal in het begin klinken als de jouwe, omdat je geen onderscheid kan maken en de verschillen nog niet kent, maar hoe beter je erin wordt, hoe meer verschil je opmerkt.

Nadat je een vraag gesteld hebt, en een antwoord gekregen hebt, pak je de pendel en vraag je of het inderdaad het antwoord was op je vraag van hun af. Zo weet je of het je eigen bedenksel is, of inderdaad de communicatie.

In het begin zul je mogelijk te maken krijgen met dat het antwoord niet goed was. Als dat zo is, vraag dan jezelf af: was mijn hoofd wel leeg? Ben ik misschien te vermoeid? Is het te druk in mijn hoofd?

Naarmate je dit beter beheerst, hoef je de pendel niet meer steeds te raadplegen, omdat je dan het verschil weet tussen je eigen gedachten en die van de gidsen/engelen.

Waar je wel op moet letten is dat engelen/gidsen alles heel letterlijk nemen. Het antwoord wat je krijgt lijkt misschien soms fout, maar als je dan later terugkijkt naar alle gebeurtenissen, dan merk je vaak dat het toch klopt, en dat ze je vraag echt super letterlijk hebben genomen.

Maak er dus je gewoonte van dat je niet dingen die vanzelfsprekend zijn, niet benoemd, want dan kan het zijn dat je een ander antwoord krijgt.

Hier volgt een dom voorbeeld:
Je vraagt de gidsen: Is gras groen?
Antwoord: Nee.
Reden: Verdord gras is geel.

Ik hoop dat je hier verder mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

L.

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #4 Gepost op: maart 31, 2020, 10:37:59 am »

Dankjewel, een hele fijne uitleg! Ga ik zeker mee aan de slag! :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2020, 11:39:38 am »

Graag gedaan. :)

Succes, en als je meer vragen hebt, stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #6 Gepost op: december 28, 2020, 11:19:18 pm »

@lpchip misschien een stomme vraag maar hoeveel gidsen heb je eigenlijk, zijn het er altijd meer dan 1? En is het altijd iemand die je hebt gekend of kan het ook een vreemde zijn?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #7 Gepost op: december 29, 2020, 12:11:22 am »

Stomme vragen bestaan niet Searcher. :)

Ik heb 1 aardse gids bij me met wie ik veel contact heb. Ik dacht dat hier op aarde alleen hij er voor me was, maar hij vertelt me nu dat hij wordt ondersteund door 2 andere aardse gidsen, maar hij doet de communicatie zodat het niet verwarrend is voor me.

Daarnaast heb ik meerdere gidsen op Arcturius welke ik kan aanroepen als ik dat wil. Ze zullen mij niet adviseren tenzij ik hun eerst aanroep. Mijn aardse gidsen zijn daar voor. Dan zijn er nog de gidsen van anderen die via mijn gidsen contact met me zoeken.

Mijn aardse gids heb ik wel gekend in het hiernaarmaals, maar niet in het aardse leven. Ze zijn allemaal vrienden van me, geen familie. Een gids kan een vreemde zijn, maar je hebt elkaar wel eerst goed leren kennen voordat je op aarde incarneert. Dus feitelijk zijn het geen vreemden, alleen kan het zijn dat je ze minder lang kent. Je hebt in ieder geval wel altijd één of meerdere gidsen bij je die je al veel langer kent. Vaak kan een gids die je minder lang kent een gids in opleiding zijn en meelopen, zeg maar.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #8 Gepost op: december 29, 2020, 11:12:58 am »

Dankjewel voor je uitleg @LPChip hoe bijzonder is het dat je daar contact mee hebt en dat ze helpen in het dagelijks leven en dat je er altijd op kan terugvallen.. ik heb toen ik klein was schijnbaar veel gepraat met de overleden man van mijn moeder ( niet mijn vader) ze heeft het huis laten reinigen toen.. ik ga haar er nog eens naar vragen hoe dat precies zat.. ik heb ook vaker een hand op mijn schouder gevoelt maar eerlijk gezegd heb ik dat al zeker 5 jaar niet meer gehad .. maar jaren wel maar wel  af en toe.. alleen in dit huis waar ik nu bijna 17 jaar woon.. zou dat ook een gids kunnen zijn?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #9 Gepost op: december 29, 2020, 07:16:26 pm »

Het kan een gids zijn, maar in jouw geval is het een overleden dierbare geweest die je wilde laten weten dat ze je steunden en trots op je waren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #10 Gepost op: december 29, 2020, 08:52:40 pm »

@LPChip.. echt? En jij krijgt dat door van jouw gids? Ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn eerlijk gezegd.. en waarom heb ik het dan nu niet meer? Sorry dat ik je zoveel vraag.. als je het lastig vind zeg het maar    :-X
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #11 Gepost op: december 29, 2020, 10:52:12 pm »

Ik krijg het van jouw gids door die het aan mijn gids doorgegeven heeft.

De persoon in kwestie heeft zijn dood inmiddels verwerkt en is niet meer op aarde. Wanneer we dood gaan komen we in de 4e dimensie terecht. Dit is ook de plek waar onze gidsen zijn en waar we zijn als we slapen. Hier blijven we tot we de dood verwerkt hebben en we voelen dat het tijd is om verder te gaan. Dit is meestal het moment waarop de dierbaren op aarde niet meer aan je denken en je in feite niets meer te zoeken hebt op aarde. Je laat het laatste beetje los wat je trilling laag houdt en de witte tunnel van licht verschijnt (dit is de gateway naar de 5e dimensie). Je trilling gaat omhoog en je komt in de 5e dimensie terecht waar je je gidsen echt kan zien. Ze zijn er in de 4e dimensie wel, maar omdat niet iedereen hun gidsen kan zien, kunnen veel dat ook niet als ze hier zijn, ook al heb je de vaardigheid dan al wel. In de 5e dimensie krijg je ook toegang tot al je kennis, en dus ook dat van vorige levens. Je integreert dan je huidige leven in alle levens die je hebt gehad en gaat verder.

In dit geval is de persoon in kwestie in de 5e dimensie terecht gekomen en heeft inmiddels opnieuw een incarnatie ondergaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #12 Gepost op: december 29, 2020, 11:25:08 pm »

Ok @LPChip dankje voor je uitleg.. moest het 2 x lezen want het is best ingewikkeld.

Jij bent zo in contact met jouw gids en krijgt zelfs bepaalde dingen door van mijn gids.. wat houdt dat precies in.. als jij je verdiept in een persoon die je zelfs nog nooit gezien of gesproken hebt.. wat voor een informatie kan je dan krijgen over die persoon?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #13 Gepost op: december 30, 2020, 03:32:09 pm »

Ik krijg alleen dingen door die de persoon zelf wil delen. Ik kan geen info krijgen van elk willekeurig persoon. Het gaat eigenlijk alleen als een dierbare van die persoon of de persoon zelf met mij contact opneemt.

De informatie die ik doorkrijg is heel random maar vaak net genoeg om de andere persoon op weg te helpen of zijn/haar vraag te beantwoorden. Soms kunnen gidsen ervoor kiezen om mij het antwoord niet te geven en in plaats daarvan aan te geven dat ze het niet willen geven. (Ik weet dus altijd als dit een keuze is dat ze het niet willen geven). Soms is dit omdat er een les achter zit, en soms is het omdat de persoon het zelf ook kan ontdekken, maar door te vragen naar de bekende weg ze een bepaalde structuur aanbrengen die de gidsen proberen te vermijden.

Maar ik heb dus inderdaad weleens mensen op mijn pad gehad die ik nog niet eerder gesproken hebben, die dan iets vragen over persoon x die ik ook nog nooit gezien heb, en via hun gidsen krijg ik dan informatie door en kan ik ze verder helpen.

Los hiervan heb ik wel het vermogen om echt alles van een bericht mee te krijgen. Als iemand bijvoorbeeld iets tegen mij face-to-face zegt, dan krijg ik niet alleen de woorden mee maar ook de intentie erachter, zelfs als dit aangeeft dat de persoon liegt, en in hoeverre etc. Ik kan dus weten of iemand liegt, maar niet de exacte reden. Ik kan wel een schatting maken die redelijk in de buurt komt, maar dat is dan vaak een emotie en niet de exacte reden. Vaak krijg ik dit soort info ook door via geschreven tekst.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Searcher

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 25
    • Bekijk profiel
Re: Angelssss
« Reactie #14 Gepost op: december 30, 2020, 06:07:56 pm »

Wow @LPChip hoe bijzonder is dat, heel bijzonder dat je dit kan en hebt..
ik vind dat je dan heel gezegend bent!

Gr Searcher
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.085 seconden met 23 queries.