Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Balletje energie  (gelezen 2157 keer)

Avi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Balletje energie
« Gepost op: februari 16, 2020, 09:00:29 pm »

Een aantal dagen geleden heb ik een ervaring gehad welke maar door mijn hoofd blijft spoken. Ik lag op bed samen met mijn vriend, lepeltje lepeltje en hij hield mij stevig vast...we hadden zojuist een gesprek gehad over hoe ik geloof dat liefde het antwoord is op zoveel in dit leven, en dat het door wat ik heb meegemaakt in mijn verleden en recente verleden zo moeilijk is soms om het donker uit mij te krijgen; liefde is het licht en ik wil stralen als een supernova. We lagen zwijgend op bed toen ik plots iets uit mij voelde gaan, uit mijn borst; een soort balletje energie en direct daarna zei mijn vriend: "hop, daar ging er weer eentje, sprong zo weg" toen ik vroeg of hij echt wat zag springen, omdat ik écht wat voelde weg gaan, zei hij enkel "ja" en trok mij dichter naar hem toe. Hij kon het niet uitleggen zei dat hij de antwoorden ook niet had en dat hij enkel ervan wil leren en ervaren...maar ik kan het niet los laten, ik wil weten wat het was dat uit mij ging en hoe het mogelijk is dat hij het zag. Ik weet dat er meer is dan "dit" ik weet dat ik een voeler ben en gedachtes en emoties van anderen kan voelen en soms overnemen...maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, weet iemand wat het is? Wat het betekent?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Balletje energie
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2020, 09:56:43 am »

Hoi Avi,

Welkom op Armina.

Ik wil even de tijd nemen om goed te kunnen gaan zitten zodat ik je een passend antwoord kan geven. Ik ben nu op mijn werk, en kan door drukte niet goed contact leggen met mijn/jouw gidsen. Ik kom erop terug.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Avi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: Balletje energie
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2020, 09:09:53 pm »

Heel graag, dank je wel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Balletje energie
« Reactie #3 Gepost op: februari 17, 2020, 10:04:55 pm »

Hoi Avi,

Ik ben er goed voor gaan zitten en heb mijn gidsen om raad gevraagd maar voor het eerst hebben hun ook het antwoord niet, en vanuit jouw gidsen krijg ik ook geen antwoord.

In eerste instantie dacht ik dat ik te druk was op mijn werk omdat ik toen ook geen antwoord kreeg, maar ik ben er nu goed voor gaan zitten en heb nog steeds geen antwoord.

Ik krijg wel te zien wat je ervaarde, maar ik kan je niet vertellen wat het was en waarom het gebeurde.

Als ik naar jouw geschreven woorden kijk, dan heb je het erover dat je wil stralen als een supernova en dat het daarna gebeurde, maar mijn gidsen zeggen, dit is dat niet, dit is iets anders.

Het is een energie verschijnsel, mogelijk een entiteit dat met je meereist maar niets van dit alles is negatief, en normaal gesproken als je een leven met meerdere zielen deelt, dan doe je dat ook tot het einde.

Wellicht dat het inderdaad medezielen zijn die nu een voor een bij je weggaan zodat je kan groeien, maar nogmaals ik heb het antwoord niet, althans niet met volle 100% zekerheid, en dan geef ik liever geen antwoord.

Je vriend en jij delen een bepaalde energetische band, en daardoor kan hij jouw energie waarnemen in bijzondere gevallen. Soms voelen, soms zien en soms... anders (dat is wat zijn gidsen me doorgeven)

Ik hoop dat je iets verder bent.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Avi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: Balletje energie
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2020, 12:29:50 am »

Ik blijf nu met méér vragen zitten....

Het is niet erg; misschien ben ik gewoon nog niet klaar voor de antwoorden.
Dat kan natuurlijk ook, ik heb nog zo veel te leren.
Ik weet zeker dat er ooit een dag komt dat ik erachter kom wat dit was en daarmee ook gelijk mijn "waarom" vraag beantwoord krijg.

Heel erg bedankt voor de tijd die je genomen hebt om mij te helpen en voor het eerlijke antwoord wat ik van je kreeg.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Balletje energie
« Reactie #5 Gepost op: februari 18, 2020, 09:20:44 am »

Graag gedaan.

Als je weer een soortgelijke ervaring hebt, deel het gerust, wellicht dat ik dan wel een antwoord voor je heb.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.066 seconden met 23 queries.