Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Aura 'zien'  (gelezen 1513 keer)

SuzieQ

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Aura 'zien'
« Gepost op: februari 12, 2020, 09:38:49 pm »

Wie kan me hierin wegwijs maken?

Een aantal jaar geleden heb ik voor het eerst bewust een aura gezien. Aan het einde van een pilates les 'zag' ik wit met luchtblauwe gloed rond mijn lerares. Zag tussen haakjes want ik ziet als ik mm ogen dicht heb, knipper oid.

Gister zag ik weer zoiets bij een collega, ter hoogte van zijn borst schouderbreed in lichtgroen.

Het verontrust me niet maar leidt soms af snik weet niet wat ik er mee moet.

Heeft iemand hier er ervaring mee?

Ook in afsluiten voor zulke dingen / negatieve energie en zelf een moment kunnen kiezen om het toe te laten?

Dank,
Suzie
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aura 'zien'
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2020, 10:35:11 pm »

Hoi Suzie,

Allereerst welkom op Armina.

Geloof het of niet, maar aura's zien is eigenlijk iets heel gewoons, en is iets wat iedereen zou moeten kunnen zien. Alleen kan bijna niemand het omdat we te veel negativiteit in ons leven hebben wat ons niveau naar beneden brengt en omdat we vergeten zijn hoe we dit kunnen zien.

Wat je kan doen om ervoor te zorgen dat je minder snel aura's ziet, is je goed te aarden.

Er zijn een aantal manieren om dat te doen. Een van de manieren is te squatten. Je gaat rechtop staan, draait je voeten ietsjes naar buiten, zakt dan door je hurken heen tot je kont iets boven waar je knieën waren zakt, en dan ga je weer terug naar een staande stand. Dit herhaal je 4 of 5 keer, en dat zorgt ervoor dat je je bewustzijn richting de aarde brengt, en je dus gaat aarden.

Het zien van Aura's doe je namelijk met je 6e oog, en als je die makkelijk ziet, dan ben je met je bewustzijn bij je 6e oog (6e chakra).

Een andere manier om te aarden is door staand of zittend, je voor te stellen dat er een rode energiestraal vanuit je stuitje de grond in gaat, diep de grond in, zo de aarde in, en zich daar wortelt. Je kan dan eventueel energie naar boven in je lichaam laten gaan of negatieve energie langs die route afvoeren, maar het lijntje leggen is wat nodig is om jezelf te aarden.

Je kan ook op een rood kleed gaan staan of zitten, en rode kleding aandoen helpt ook om je te aarden. Je moet dan wel af en toe ernaar kijken. Een rode onderbroek waar een broek overheen gaat helpt dus niet.

Ik hoop dat dit je helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.118 seconden met 22 queries.