Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zielen  (gelezen 2721 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Zielen
« Gepost op: januari 28, 2020, 02:39:18 pm »

Is het mogelijk dat er meerder zielen in een lichaam zitten ik heb het gevoel dat er meer dan 1 ziel in mij zit?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2020, 03:53:28 pm »

Ja dat kan. Dit is waar een meerdere persoonlijkheids stoornis zich laat zien. Steeds 1 ziel heeft controle over het lichaam, maar er kunnen meerdere zielen bij de geboorte in hetzelfde lichaam incarneren. Het gebeurd zelfs dat een groep zielen ervoor kiest om samen een leven mee te maken, waarbij 1 van de zielen het hele leven lijdt, en de rest meekijkt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2020, 07:09:26 pm »

Zit de ziel in de buik zo ja heb ik iets heel raars mee gemaakt een brandend gevoel in me buik en kwam rook uit me mond en daarna is er 1 of ander schild ingezet mijn gedrag is wel erg in positieve zin veranderd heeft nu een goeie ziel van mij slechte persoonlijkheden gewonnen ben vroeger geen lieverd geweest maar is nu wel stukken veranderd
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2020, 07:15:54 pm »

Ja en nee. Je ziel zit in je hele lichaam, buik inclusief. Gevoel in een lichaamsdeel is slechts een indicatie van een diepere betekenis.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2020, 07:16:22 pm »

Heb ook wel eens een ziel uit de grond zien komen met een randje groen er om heen op de 1 of andere manier denk ik d at dit me eigen ziel is beetje apart
Gelogd

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2020, 07:17:34 pm »

En wat voor betekenis kan het hebben voelde het branden in me buik en kwam rook uit me mond daarna werd er 1 of ander schild gedaan
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2020, 07:45:17 pm »

In dit geval heeft je gids jouw de ervaring gegeven van rook uit je mond en een branderig gevoel. Ze zeggen dat het echt leek, maar er niet was. Ze hadden het voor jou gedaan als visualisatie. Ze hebben wel iets gedaan overigens, en het was nodig, maar het was energetisch.

Ze zijn niet heel duidelijk hierover. Ze willen me niet alles vertellen en proberen expres warrig over te komen zodat jij het wel snapt en ik niet ofzo.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #7 Gepost op: januari 28, 2020, 08:02:23 pm »

Ik heb een indicatie wat het betekende behalve de rook
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #8 Gepost op: januari 30, 2020, 12:12:43 pm »

De rook is als een special effect, om jou te laten zien dat het gebeurde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Gedachtengrover

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #9 Gepost op: november 14, 2022, 09:11:03 pm »

Je hebt meerdere zielen in je lichaam, je bewuste ziel en je superziel. Je bewuste ziel zorgt dat je beweegt en opschrikt bij het stoplicht, je superziel handelt je bestaan in de ongesproken realiteit af.

Ik heb gelezen dat er stromingen zijn die in 3 zielen geloven, uiteindelijk heb ik het zelf ontdekt en erken ik wat goed voelt. 1 ziel klinkt voor mij als een struggle, maar ik hoor heel de dag achterban aan, het zou mijn bewuste realiteit nog extremer verstoren als ik dat continu bewust moest doen. Als je leert hoe je ongesproken besluiten kan nemen die je leven verbeteren, dan zal je superziel die voor je verdedigen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zielen
« Reactie #10 Gepost op: november 19, 2022, 02:09:06 pm »

Je hebt meerdere zielen in je lichaam, je bewuste ziel en je superziel. Je bewuste ziel zorgt dat je beweegt en opschrikt bij het stoplicht, je superziel handelt je bestaan in de ongesproken realiteit af.

Ik heb gelezen dat er stromingen zijn die in 3 zielen geloven, uiteindelijk heb ik het zelf ontdekt en erken ik wat goed voelt. 1 ziel klinkt voor mij als een struggle, maar ik hoor heel de dag achterban aan, het zou mijn bewuste realiteit nog extremer verstoren als ik dat continu bewust moest doen. Als je leert hoe je ongesproken besluiten kan nemen die je leven verbeteren, dan zal je superziel die voor je verdedigen.

Je bewuste ziel = geest, je superziel = ziel.

Alles heeft een naam, maar we bedoelen hetzelfde.

Ons lichaam heeft 3 eigenschappen. Lichaam, geest en ziel. Lichaam is ons vlees en bloed dat tastbaar is in de 3e dichtheid. De geest bestuurt ons lichaam en kun je zien als je hersenen. Je ziel is je echte ik die vanuit de 4e dichtheid communiceert met je geest. Je ziel kan alles, maar je geest moet alles leren. Je leert praten, lopen, klimmen, en daarna wetenschap, muziek, etc. Omdat je geest alles leert, kan het uiteindelijk op automatische piloot dingen doen. Als je dronken wordt, worden je hersenen zo beïnvloed dat je geest niet meer naar de ziel luistert. Dit zorgt ervoor dat de geest op automatische piloot verder gaat, tot het dronken effect weer wegebt. Dit effect zorgt er wel voor dat je vaak niets meer herinnert.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.144 seconden met 23 queries.