Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zieners  (gelezen 1436 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Zieners
« Gepost op: januari 27, 2020, 07:11:25 pm »

Ik heb een gevoel dat er zieners in mijn leven betrokken zijn kan iemand uitleggen wat zieners zijn?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Zieners
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2020, 09:59:36 pm »

Een ziener, is iemand die helderziend is.

Deze mensen krijgen beelden te zien waarmee ze vragen kunnen beantwoorden die ze zelf normaal gesproken niet kunnen beantwoorden. Als dan achteraf gecontroleerd wordt of het klopt, dan blijkt het altijd tot op zekere hoogte te kloppen.

Een ziener krijgt niet een beeld door zoals een foto, maar het beeld wordt gevormd door fragmenten informatie. De ziener gebruikt eigen herinneringen om van de informatie een beeld te vormen. Hoewel het plaatje niet 100% accuraat hoeft te zijn, bevat het wel altijd de correcte informatie, afhankelijk van hoeveel detail de ziener gebruikt. Met name dingen die makkelijk kunnen veranderen zijn minder snel waar. Kleding kan anders zijn, maar haarkleur is vaak wel goed.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Zieners
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2020, 10:05:24 am »

Het lastige van zieners is echter dat ze vaak niets ervan tonen. Je kunt zieners om je heen hebben die nooit een woord erover spreken omdat ze vaak een wat afwezige rol spelen in hetgeen dat ze weten of zien. De reden is dat sommige dingen nauw verbonden zijn met iets dat men wellicht het lot kan noemen. Sommige dingen moeten gebeuren omdat het een belangrijke les of ervaring omvat. In mijn geval zie ik soms dingen van te voren of weet ik van dingen of kan ik in een ontmoeting met iemand soms het heden/verleden/toekomst in een kort filmpje zien. Vaak wordt het dan binnen een jaar duidelijker en heb ik een rol in bijvoorbeeld de veiligheid, voorsleep of nasleep van emotioneel en/of fysiek sterke ervaringen.

Dan zijn er ook nog zieners die bijvoorbeeld dingen over overleden mensen zien en daarover duidelijk kunnen spreken. Dat is ook iets dat ik af en aan ervaar maar waar ik het liefste zo mij mogelijk mee doe omdat de beelden best lastig kunnen zijn te formuleren. Soms is iets zoals LPChip zei 100 procent accuraat en soms ook maar 25 procent. Het ligt heel erg aan de reden waarom een ziener iets ziet en welke rol de ziener in mag nemen. Ik heb het geluk dat ik meestal begeleid wordt als ik iets zie en daardoor de verantwoordelijkheid niet alleen draag en mij ook nooit zorgen maak om hetgeen dat ik zie maar het ook niet hoef te delen omdat alles op zijn plek zal vallen wanneer het gebeurd. Ik heb geen macht over de ervaring, in de zin dat ik dingen nooit zal veranderen naar een ervaring waarvan ik denk dat het beter is. Dit betekend dus wel dat ik geen wonden kan voorkomen, enkel kan verzachten. En dat is vaak iets dat weinig kunnen begrijpen.

Liefs,
Beamy
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.132 seconden met 23 queries.