Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Orb  (gelezen 1557 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Orb
« Gepost op: januari 27, 2020, 06:56:13 pm »

Ik was laatst in het metro station in Amsterdam en zag een orb als ik het goed begrijp wou het mij waarschuwen maar als ik het me goed herinner heb ik als kind ook een orb gezien maar toen transformeerde het kan iemand mij daar iets meer over vertellen
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Orb
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2020, 10:04:34 pm »

Deze orb is je gids. Maar je sloot je af waardoor de gids de mogelijkheid verloor om zich aan je te laten zien. Diezelfde orb zag je ook als kind. Je was toen opener waardoor je de orb beter begon te zien en de gids zich aan je kon tonen. Je schrok daar echter van waardoor de gids direct gestopt is en het voorzichtiger is in zich tonen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Orb
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2020, 11:49:38 pm »

De orb toen ik klein was kwam voor het raam en werd in me kamer zichtbaar waar ik het nu over heb was overdag midden in het metro station ben wel redelijk open maar vertonen ze normaal ook in het openbaar waar iedereen bij is of ben ik dan 1 van de weinige die het op dat moment ziet de info die ik nu weet was het waarschijnlijk voor een waarschuwing in de metro
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Orb
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2020, 10:06:34 am »

Nagenoeg niemand ziet orbs. Je trilling moet hoog genoeg zijn. Dus ja, jij was de enige die dit ziet. Daarnaast kan een gids ervoor kiezen om zich alleen aan jou te tonen, ook als er mensen zijn die orbs kunnen zien. Dit is mogelijk omdat de gids zich op jouw focussed en daardoor specifiek kiest dat jij de gids mag zien.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.183 seconden met 23 queries.