Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Koude rillingen  (gelezen 2390 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Koude rillingen
« Gepost op: januari 27, 2020, 07:01:57 pm »

Ik voel af en toe koude rillingen over me lichaam en soms ook aparte warmte op sommige plaatsen kan iemand mij daar iets over vertellen en koude ik denk energie rond me enkels
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2020, 10:01:50 pm »

Koude rillingen kunnen meerdere oorzaken hebben, maar in jouw geval geven je gidsen aan dat dit contact is van een overleden dierbare die je wil laten weten dat ze er voor je is. De warmte is bedoeld om je gerust te stellen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2020, 12:08:31 am »

Kan ik ook iets daar mee ik heb het de afgelopen tijd regelmatig koude rillingen en zelden maar voornamelijk tussen mij schouders af en toe een warm gevoel spontaan
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2020, 09:59:07 am »

Op het moment dat het gebeurd, ga na waar je op dat moment aan denkt of wat je globaal bezig houdt. Waarschijnlijk weet je dan wie en/of waarom ze je laten weten dat ze er zijn voor je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2020, 02:38:09 pm »

Dat is moeilijk gebeurt als ik gewoon zit of lig is er een manier om contact met ze te maken
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2020, 03:51:53 pm »

Ja. Eerst is het belangrijk om te kijken of je weet wie, dat maakt het contact zoeken makkelijker, en kijk ook naar de gelegenheid, dus als het gebeurd, wat speelt er dan op dat moment?

Om in contact te komen, moet je eerst in contact met je gidsen komen. Ik raad beginnende mensen aan om dit via de pendel te doen. Een pendel is het meest makkelijke hulpmiddel om in contact met je gidsen te komen, en zodra dat vertrouwd voelt, kun je het uitbreiden naar meer, waarbij je pendel een stukje bevestiging kan geven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2020, 07:12:08 pm »

Een pendel is een soort slinger toch hoe gaat dat in ze werk
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #7 Gepost op: januari 28, 2020, 07:21:43 pm »

Als je begint, dan heb je vaak een cirkel met een kruis in het midden. Je houdt de pendel (slinger) erboven en je vraagt aan je gidsen: mag ik de betekenis voor Ja?

De slinger komt in beweging. Of deze gaat vertikaal heen en weer, horizontaal heen en weer, draait linksom, of draait rechtsom.

Vervolgens vraag je wat een Nee betekend, en als laatste vraag je wat "kan of wil je niet antwoorden" betekend. Je krijgt dus 3 verschillende pendel bewegingen.

Vervolgens teken je een hoek van 90 graden met precies op de spiegellijn een lijn naar boven. Je ziet dus een soort van vork, zonder steel.

Op de linker as zet je de tekst: Juist, in het midden zet je "wensdenken" en op de rechter as zet je Onjuist. Dit is je controle.

Je stelt nu een vraag en laat de pendel boven de cirkel vrij bewegen. Er komt een ja, nee of geen antwoord uit. Vervolgens hou je de pendel boven de hoek en stel je de vraag: "klopt het dat... " en dan gevolgd door het antwoord wat ze je gegeven hebben. Als je het goed hebt gedaan krijg je een juist terug.

Deze laatste is belangrijk, want vooral in het begin gaat dit nogal eens naar onjuist toe. Dit komt dan omdat je vraag dusdanig onduidelijk is, dat deze op vele manieren geïnterpreteerd kan worden. Door vaker een juist te krijgen wordt je beter in het stellen van de juiste vragen. Dit zijn vragen die kort zijn en slechts een ja of nee als antwoord hebben die heel duidelijk zijn.

De vragen kunnen heel breed zijn, maar je gidsen weten ook niet alles. De antwoorden zijn dus niet onfeilbaar.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Koude rillingen
« Reactie #8 Gepost op: januari 28, 2020, 07:34:26 pm »

Heb het ooit eens mee gemaakt maar op 1 of andere manier liet iemand mij de vraag stellen hoe ik dood zou gaan was veel te jong voor die vraag was geen vraag uit me zelf en toen werd de pendel ook stop gezet maar zal me er eens wat meer in verdiepen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.052 seconden met 23 queries.