Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom over meisje  (gelezen 1569 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Droom over meisje
« Gepost op: januari 21, 2020, 05:48:53 pm »

Vannacht droomde ik dat ik ergens een meisje tegenkwam dat rood gekleed was en stijl bruin haar had. Haar moeder stond op een afstand toe te kijken. Het meisje liep naar me toe, en sloeg haar armen om mij heen (twee keer zelfs). Beide keren had ik hetzelfde gevoel, heel warm, bijzonder en vertrouwd gevoel en ook alsof ik iemand had ontmoet waarvan ik voelde dat ik haar eindelijk was tegengekomen en dit klopte gewoon, alsof we samen een geheel waren.

Wat betekend dit?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom over meisje
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2020, 07:13:34 pm »

Hoi B1986,

Ik kan redelijk uitwijden over de diverse betekenissen in de droom, maar ze bevestigen steeds hetzelfde thema.

Je bent zoekende naar een relatie, en dit is een droom om dat proces vorm te geven. Is dit wel wat je wil? Je komt haar tegen, voelt heel vertrouwd, ja dit is wat je wil.

Dit soort dromen kunnen ook voorkomen als je de moed hebt opgegeven, en je onderbewustzijn tegen je wil zeggen: niet opgeven, dit is toch wat je wil!?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.024 seconden met 22 queries.