Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gaten in aura en aura lifters  (gelezen 2103 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Gaten in aura en aura lifters
« Gepost op: januari 20, 2020, 10:35:10 pm »

Er is mij verteld dat ik gaten in me aura heb en aura lifters.
Maar er is mij nooit precies verteld wat het is of hoe het komt
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gaten in aura en aura lifters
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2020, 10:19:25 am »

Je aura is het energieveld dat om je lichaam zit. Deze wordt gemaakt door je 7 chakras. Je Chakra's zijn energieportals die je fysieke lichaam met je energielichaam verbindt.

Als je gaten in je aura hebt, wil dat zeggen dat er energie mist op een plek waar energie hoort te zijn. Normaal met actieve chakra's stroomt de energie naar die plek toe en wordt het gat minder tot het verdwijnt. Echter kan het zijn dat je chakra niet tot niet goed draait, dan komt de energie niet op die plek terecht.

Een aura lifter is een entiteit (geest uit de 4e dimensie) die in de buurt van jouw energieveld is en energie uit jouw aura "drinkt".

Als je aura verzwakt is, geeft dit allerlei medische kwalen tot gevolg. Van stijve spieren tot pijn in gewrichten en lichaamsdelen tot erger. Vaak merk je ook in andere dingen dat het niet goed zit. Vermoeidheid en veel ziek zijn is een voorbeeld daarvan.

De oorzaak kan zijn dat je het pad van een entiteit gekruisd hebt op een moment dat je zwak was, en dat deze entiteit door je bescherming heen kwam, en je is gaan volgen en nu bij je is. Normaal met een sterk aura kan een entiteit er niet doorheen.

Het volgende voorbeeld geeft je een idee van hoe het zit. Jij bent een imker en je hebt een pot honing bij je die open is. Om te zorgen dat je niet gestoken wordt heb je een pak om je heen gemaakt van gaas. Je hebt de pot met honing ook binnen dit pak van gaas. Je loopt door een bos heen en bijen komen op de honing af, maar kunnen niet voorbij het gaas. Ze volgen je eventjes, maar geven het op en gaan terug naar hun territorium.

Maar laten we zeggen dat er nu een gat in het gaas zit. De bijen komen op je af, en een aantal vinden het gat en komen binnen en gaan naar de honing toe. Je loopt door maar de bijen zijn lekker van de honing aan het drinken.

Dit metafoor is hoe je aura lifters en gaten in je aura moet zien.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Gaten in aura en aura lifters
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2020, 09:49:43 pm »

Dus als ik het goed begrijp zijn er bij mij bepaalde chakras niet actief?

Wat is een entiteit en hoe kan ik daar weer vanaf komen?

Waar ik wel last van heb is weinig energie als ik in de ochtend wil opstaan maar als ik dan de eerste stap heb gezet krijg ik weer energie.

Zijn er tips om je aura te versterken
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gaten in aura en aura lifters
« Reactie #3 Gepost op: januari 22, 2020, 12:47:14 pm »

De kans is inderdaad zeer groot dat er bepaalde chakra's niet actief zijn. Er zijn mensen die dit kunnen meten voor je, en er zijn bepaalde tests die je kan doen die hetzelfde aangeven.

Je persoonlijkheid hangt namelijk ook af van hoe je chakra's in balans zijn. Als je chakra's niet in balans zijn (inactief of overactief) ga je dat ook in je gedrag terugzien, en door vragen te beantwoorden over hoe je je op dit moment voelt en gedraagd is het af te lezen hoe je chakra's op dit moment werken. Ik heb jammer genoeg niet zo'n vragenlijstje maar weet dat ze bestaan.

Een entiteit is een geest/ziel die vast zit in de 4e dimensie. Deze ziel is ooit om het leven gekomen, maar heeft zijn dood niet geaccepteerd en is gaan dolen. Een medium kan je helpen om van een entiteit af te komen. Ze kunnen de entiteit wegsturen, maar nog beter, naar het licht begeleiden zodat ze de overgang maken en verder gaan met hun leven.

Je hebt waarschijnlijk weinig energie omdat de entiteit 's nachts bij je komt als je slaapt en je dan leegdrinkt als het ware. Eenmaal uit bed en wakker gaat je schild op en kan hij weinig.

Om je aura te versterken moet je eerst weten welke chakra's onderpresteren. Als je dat weet kun je bijvoorbeeld kleding dragen met die kleur. Als je nu al wat wil doen, ga in je kledingkast kijken naar kleding en let dan met name op de kleur. De kleur die je het meest aanspreekt is een kleur die je nu nodig hebt.

Als je led verlichting hebt die je van kleur kan veranderen (philips hue etc), zet deze dan op een kleur die je het meest aan spreekt.

Je voedt hiermee je chakra. Let wel, zolang je last hebt van de aura lifter, is het dweilen met de kraan open.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.074 seconden met 22 queries.