Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Kan iemand mij vertellen wat dit is  (gelezen 3739 keer)

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Gepost op: januari 20, 2020, 06:22:31 pm »

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2020, 10:08:51 pm »

Dat ziet eruit als een dromenvanger.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2020, 10:28:46 pm »

Als ik kijk naar andere dromenvangers is dit wel een heel aparte
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2020, 09:43:27 am »

De meeste zien er anders uit inderdaad, maar dit is volgens mij nog steeds een dromenvanger. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2020, 09:54:47 pm »

Oké dankjewel heb hem nu 1 nacht gebruikt en werkt inderdaad.
Gelogd

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2020, 12:43:00 pm »

Rare vraag nu heb ik de dromen vanger maar de laatste 2 dagen weer aan het dromen is er dan iets mis met de dromen vanger dit waren volgens mij trouwens geen negatieve dromen
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #6 Gepost op: januari 27, 2020, 02:40:27 pm »

Nee hoor, in tegendeel, de functie van een dromenvanger is om juist de positieve dromen te vangen en aan jou te geven, en slechts negatieve dromen weg te houden.

Een dromenvanger kan je nieuwe dromen geven overigens. Ik heb een lange tijd geen dromenvanger gehad, en heb er toen eens een gekregen. Sindsdien heb ik af en toe ander soort dromen dan voorheen, en mijn dromen zijn niet meer negatief, tenzij het iets van mijn onderbewustzijn is, bijvoorbeeld de verwerking van een gebeurtenis.

Je moet het zo zien, we dromen in de 4e dimensie, de plek waar onze fantasie de wereld om ons heen schept. Dit is dezelfde plek waar we naartoe gaan als we overlijden voordat we onze dood hebben geaccepteerd, en we ons huidige leven kunnen afsluiten. Dit is dan ook dezelfde plek waar negatieve entiteiten zitten. Negatieve entiteiten kunnen jouw dromen beïnvloeden, en een dromenvanger is er om juist die dromen te vangen en niet bij jou binnen te laten komen. Daarnaast kan de dromenvanger andere positieve dromen aantrekken en dan vervolgens doorlaten. Dit is de werking van een dromenvanger.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #7 Gepost op: januari 27, 2020, 06:53:58 pm »

Ik heb nu op 2 topics van jou gehoord over 4de demensie kan me je me daar iets over vertellen
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #8 Gepost op: januari 27, 2020, 09:54:15 pm »

iets?

hehehe, ik kan je daar heel veel over vertellen.

Ik weet niet hoeveel je er al vanaf weet, dus ik zal het bij de basis houden. Vraag gerust meer informatie. :)

Alles trilt. Als je inzoomt op materie, dan kom je uit eindelijk uit op atomen. Atomen zijn constant in beweging en je kan zeggen dat ze trillen. Het zijn zulke kleine delen dat je ze niet met het blote oog kan zien, maar als je heel veel van die delen bij elkaar zet, dan begin je een heel klein ding te zien. Stop je veel van die hele kleine dingen bij elkaar, dan krijg je een groter ding te zien. Van atomen naar cellen naar weefsel zeg maar.

Deze trillingen hebben een bepaalde frequentie. Als je alles met trillingen naast elkaar zet, dan heb je bepaalde bereiken welke we aanduiden met dimensies. Hoe langzamer het trilt, des te lager de dimensie is. Als je kijkt naar licht en geluid, dan heb je het over golven die ook trillen. Een lichtgolf die een lage trilling heeft, maar nog wel in ons gezichtsveld zit, is rood. Ga je naar een lagere trilling, dan krijg je infrarood. Wij kunnen dit niet zien, maar het is er wel. Na rood, gaat de trilling omhoog naar oranje, dan geel, dan groen dan blauw, en dan paars, waarna wij het niet meer kunnen zien en je naar ultra-violet toe gaat. In feite kun je dit ook als dimensies zien. Ook al zie je het niet, het bestaat wel en kan prima naast elkaar bestaan. Zo ook met dimensies.

Wij bestaan uit 3 delen. Lichaam, geest en ziel. De lichaam en geest bestaan op een bepaalde trilling welke in het bereik van de 3e dimensie zit. Wij hebben ook een ziel, en deze trilt veel hoger. Hierdoor kunnen wij de ziel niet direct zien, maar dat wil niet zeggen dat deze er niet is. Deze is op dezelfde plek als ons fysieke lichaam, alleen trilt deze veel sneller. De ziel bevindt zich in de 4e dimensie.

Verplaats jij in de 3e dimensie, dan verplaatst jouw ziel in de 4e dimensie. Je ziel heeft een energielichaam welke een uitstraling heeft welke mensen soms kunnen zien in de vorm van een aura. Je aura is niet je ziel, maar komt wel het dichtst in de buurt.

Als je gaat kijken naar wie je bent, dan is er eigenlijk maar 1 ding dat jij werkelijk bent, en dat is het gedeelte ziel. Het lichaam en de geest zijn materiële objecten welke zich in de 3e dimensie bevinden. Wij mogen deze voertuigen gebruiken zolang we een aarde leven lijden, maar onze ziel is wie we werkelijk zijn. De ziel communiceert met de geest, en de geest vertaalt vervolgens hoe te handelen om het lichaam iets te laten doen. Dit zorgt er dan ook voor dat we aan het begin van elk leven moeten leren hoe we bepaalde dingen doen. De ziel moet leren om de geest te besturen. De ziel communiceert op een heel ander (en hoger) niveau dan de geest aan kan, en daarom moet de ziel zijn niveau verlagen en kan het lang niet alles wat het zou willen.

De 4e dimensie is dus laag van de 3e dimensie met een veel hogere trilling maar heeft wel een nauwe samenwerking met de 3e dimensie. In de 4e dimensie heb je geen materie zoals in de 3e dimensie. Alles wat daar is, is een creatie van wat je daar wil zien. Als wij gaan slapen komt onze ziel dan ook los van het lichaam en blijft slechts met een energie koord verbonden met ons lichaam. Dit is ook waarom je ineens het gevoel kan hebben diep naar beneden te vallen voordat je in slaap valt. Je bewustzijn verplaatst zich naar je ziel die zich vrij beweegt zonder iets aan te raken. Het gevoel van niets raken, geeft het gevoel van vallen, omdat wij zo aan zwaartekracht gewend zijn, dat we bedenken dat er dan zwaartekracht moet zijn. Maar dat is niet zo.

Een ander voorbeeld is dat je in je droom niet kan rennen of lopen. Je verplaatst namelijk niet in je droom, omdat je op dezelfde plek blijft als je lichaam. In plaats daarvan beweeg je de wereld om je heen. Gezien we niet standaard leren hoe dat moet, ga je niet lopend van plek 1 naar plek 2, maar verander je de omgeving om je heen. Je loopt of rent niet bewust, maar je beweegt de omgeving om je heen. Dit kan een langzame verplaatsing zijn of een snelle, en je kan ook gewoon ineens een andere omgeving om je heen projecteren. Veel mensen omschrijven dit als teleportatie, maar in feite breek je de huidige werkelijkheid af en bouw je een nieuwe om je heen. Zodra je probeert te lopen en je focussed op de actie lopen, dan lukt dat niet omdat je stil in bed licht en je lichaam zelf verlamd is. Maar als je aandacht niet op het lopen zelf is gericht maar je loopt gewoon, dan is je aandacht gevestigd op de beweging zelf.

Een goed voorbeeld hiervan kun je met je eigen ogen ook nabootsen. Ga maar eens proberen om met je ogen langzaam over de muur te bewegen. Je zal merken dat dat onmogelijk is. In plaats daarvan stottert je gezichtsveld van punt naar punt naar punt maar vloeiend gaat het niet. Ga je echter een vinger tussen jouw ogen en de muur houden, je blijft kijken naar je vinger, en je beweegt dan je vinger, dan gaat het ineens super vloeiend. Ditzelfde principe hebben we in de 4e dimensie ook. Bewust een actie doen die we in de 3e dimensie doen gaat niet, maar als het vanzelf daar gaat, dan wil het ineens wel, omdat je op iets anders gefocussed bent.

Als je ziel los komt van je lichaam en niet meer met een energetisch koord verbonden is, dan sterft je lichaam. Je functies stoppen je lichaam gaat dood. Je ziel komt los van het lichaam en vanaf dat moment wordt je bewustzijn van je ziel actief. Je blijft in deze fase tot je je dood geaccepteerd hebt en de ballast achter je laat die je aan de 3e dimensie gebonden houdt. Je trillingen stijgen en je komt in de 5e dimensie terecht, die vele mensen omschrijven als de Hemel. In deze staat van zijn krijg je toegang tot alle voorgaande levens en groei je verder.

Sommige mensen vragen zich af waar de hel bevind, en of die dan ook in de 5e dimensie is. Nee, de hel is in de 4e dimensie en is slechts een manifestatie van angsten en het niet verwerken van je eigen dood. Dat wil niet zeggen dat als je dood gaat je automatisch in de hel terecht komt. Want hoewel mensen bij de hel denken aan vuur en satan enzo, is dat iets wat je pas bereikt als je zelf wil dat dat de hel is en je dat manifesteert. Het kan wel zo zijn dat vast blijft hangen in een trauma waardoor je keer op keer je sterven beleeft. Het is geen plek met vuur, maar je kan het wel als een hel ervaren.

Deze dolende zielen vinden dan ook geen rust en blijven ronddwalen in de 4e dimensie.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Dit bericht is al een stuk langer dan mijn intentie was, maar m'n gidsen wilden dit allemaal voor je uitschrijven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #9 Gepost op: januari 28, 2020, 12:05:35 am »

Dus als ik het goed begrijp zijn dolende zielen zielen die geen rust hebben en op aarde blijven.
Ik denk dat ik wel eens zielen heb gezien 1tje was ik rustig bij die vloog naast me toen ik in de auto zat en heb er ook 6 gezien toen reed ik bijna het water in van die 6 schrok ik.
Ik heb ook wel eens beelden gezien van boven af of via andere personen was mijn ziel daar dan in die personen of zwoof die daar boven dat ik die dingen kon zien?
En er is tegen mij gezegd dat ik een geest / etiniteit in mij aura heb van 4de demensie dat zijn mensen die geen rust hebben gevonden en die bij mij spoken / beschermen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #10 Gepost op: januari 28, 2020, 10:04:24 am »

Dus als ik het goed begrijp zijn dolende zielen zielen die geen rust hebben en op aarde blijven.
Ja.

Ik denk dat ik wel eens zielen heb gezien 1tje was ik rustig bij die vloog naast me toen ik in de auto zat en heb er ook 6 gezien toen reed ik bijna het water in van die 6 schrok ik.
Ja dat kan.

Ik heb ook wel eens beelden gezien van boven af of via andere personen was mijn ziel daar dan in die personen of zwoof die daar boven dat ik die dingen kon zien?
Dat kan allemaal, hangt af van wanneer het gebeurde, wat je toen deed en in welke staat van bewustzijn je was. Als je bijvoorbeeld in meditatie zit of bijna tegen slaap aan, dan kun je heel veel doen omdat je dan minder aan je aardse lichaam vast zit. Zo kun je bijvoorbeeld uittreden en astraal reizen. Je kan dit ook doen via dromen omdat het eigenlijk hetzelfde is, het lastige met dromen is dat je eerst bewust moet worden dat je droomt, zodat je de controle over kan nemen en je droom kan omzetten in een astrale reis.

En er is tegen mij gezegd dat ik een geest / etiniteit in mij aura heb van 4de demensie dat zijn mensen die geen rust hebben gevonden en die bij mij spoken / beschermen?
Dat heet een auralifter. Dat is inderdaad een entiteit uit de 4e dimensie die vast zit, en jouw energie gevonden heeft om zich te voeden. Dit is geen bescherming of koestering en is dus schadelijk voor je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #11 Gepost op: januari 28, 2020, 02:36:44 pm »

Dat kan allemaal, hangt af van wanneer het gebeurde, wat je toen deed en in welke staat van bewustzijn je was. Als je bijvoorbeeld in meditatie zit of bijna tegen slaap aan, dan kun je heel veel doen omdat je dan minder aan je aardse lichaam vast zit. Zo kun je bijvoorbeeld uittreden en astraal reizen. Je kan dit ook doen via dromen omdat het eigenlijk hetzelfde is, het lastige met dromen is dat je eerst bewust moet worden dat je droomt, zodat je de controle over kan nemen en je droom kan omzetten in een astrale reis.


Ik heb mezelf op de grond zien liggen en net als wat jij zei me zelf met een touwtje er boven zag ik mensen toen kijken gebeurde waarschijnlijk nare dingen ik heb dat van uit 2 perspectieven mogen zien via de ogen van hun en van boven me eigen lichaam zo kan ik dat zeggen van dat touwtje en heb de 2 mensen vanaf boven me eigen lichaam gezien en via hun ogen dat ik er boven zweefde ik heb ook via ander mans ogen mogen zien dat ik draaide in een stoel toen ze probeerde ogen bij mij weg te halen.


Over die aura lifter ik denk dat die nu rust heeft omdat ik s ochtends minder moe ben of er gebeurt 's nachts wat anders maar wat is er te doen aan die aura lifters.

Heb wel een voorbeeld van aparte ogen op mijn lichaam.
Op mijn hand.

En heb op de 1 of andere wel meer dingen van boven af gezien wat wel iets met mij leven te maken heeft maar ook met leven van andere.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #12 Gepost op: januari 28, 2020, 03:49:24 pm »

Ik denk dat de aura lifter niet meer goed bij je kan komen vanwege de dromenvanger. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

mwolthuis

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #13 Gepost op: januari 28, 2020, 07:11:04 pm »

Een aura lifter zit dus niet altijd in je aura die kan komen en gaan?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand mij vertellen wat dit is
« Reactie #14 Gepost op: januari 28, 2020, 07:12:51 pm »

Ja. Je moet het zo zien, een auralifter heeft voeding nodig, net als dat fruitvliegjes op rottend voedsel af komen. Zodra het moeilijker wordt om erbij te komen, trekken ze weer weg.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.076 seconden met 23 queries.