Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Aanvoelen van mogelijkheden  (gelezen 2196 keer)

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Aanvoelen van mogelijkheden
« Gepost op: december 27, 2019, 03:23:17 pm »

Hallo allen,

Ik ben altijd al gevoelig geweest in het aanvoelen van bepaalde situaties. Het is mij zelfs zo gewoon dat men niet eens doorheeft dat ik het merk. Ik heb geleerd gewoon te doen wat mijn instinct mij zegt en af en toe het weg te stoppen als informatie waar ik later wat aan kan hebben. Kortom, ik ervaar het niet meer als een last en meer als een van mijn zintuigen die af en toe wat interessants opmerkt.

Toch heb ik sinds kort wat meer moeite bepaalde van dit soort sensaties te plaatsen. Het is best onhandig af en toe, aangezien ik dingen merk die ik normaal door de afstand niet door zou krijgen. Zo is laatst een oud klasgenoot van mij overleden en voelde ik de verandering in de lichte link die men heeft met eenieder die hij of zij ontmoet. Voor mij is het een teken dat er iemand overlijd die ik heb gekend. Nog geen drie dagen later kreeg ik van school bericht dat die persoon was overleden... maar ik voelde alsof het geen ziekte was of in ieder geval niet direct. Alsof mentaal iets mis was gegaan en hij gekozen had voor deze uitweg.... kwam er drie weken later achter dat precies datgeen gebeurd is. Het is best apart sinds ik er geen doel in zie...

Normaak krijg ik geen informatie gewoon omdat het kan.. ik krijg informatie omdat ik iemand kan helpen of ergens voor kan zorgen. Daarnaast is het de laatste tijd door dit soort ervaringen wat lastiger om de balans te houden. Het is alsof ik een zetje of tikje ervaar elke keer dat zo iets op mijn pad komt.

Ik probeer zo min mogelijk met entiteiten te maken te hebben; afgezien van mijn gidsen. Dit omdat ik de energie die de meeste met zich mee dragen zeer zwaar aan vind voelen. Ik moet misschien zeggen dat ik er af en toe gewoon ziek van kan worden als ik niet zulke goede regels had opgesteld. Vaak voel en zie ik de doodsoorzaak en dat verward mij... ik kan er zeer weinig mee.... heb er niks aan...

Al merk ik wel dat ik af en toe naar een situatie wordt toegezogen waarbij het nodig is. Ik vind het voornamelijk lastig er mee bezig te zijn omdat ik nog niet op een plek ben waarmee ik op die manier aandacht op mij wil vestigen. Wellicht ook door het feit dat mijn familie en vrienden zo iets niet zullen accepteren. Ik moet gewoon zijn, niet zeiken en meestal gewoon voor hun het beste doen... behalve volgens mijn vriend dan is het onacceptabel als ik iets doe dat ze niet willen dat ik doe omdat ze vinden dat ik een ander beeld op moet houden.

Liefs,
Beamy
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #1 Gepost op: december 27, 2019, 04:10:06 pm »

Hoi Beam of Light,

Je bent aan het groeien, en dit is onderdeel van de groei. Je wordt voorbereid om nog verfijnder aan te kunnen voelen en daar heb je ervaring voor nodig.

Het gaat nu niet omdat je mensen moet of wil helpen, maar dat je leert om te gaan met de energie en hoe je dit het beste kan opnemen en verwerken in je eigen energiesysteem.

Je zal nu nog niet snappen hoe dit allemaal vorm gaat krijgen, maar als je eenmaal een stuk verder bent, dan zullen de puzzelstukjes op z'n plaats vallen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #2 Gepost op: december 27, 2019, 06:30:04 pm »

Hoi LPChip,

Ik snap nu dan welke fase ik in ga. Al weet ik natuutlijk niet hoe het zich gaat ontwikkelen maar nu je het zegt komt het mij bekend voor dat dit weer een aparte groeispurt heb waarvan ik op het moment zelf altijd een beetje gefrustreerd raak maar wat mij nadien zeer veel brengt.

Hoewel gevoelig zijn handig kan zijn. Kan het je ook gaan verstoren en dat wil ik ergens wel een beetje voor zijn. Toch bedankt voor je antwoord. Ik weet nu in ieder geval een beetje wat de bedoeling hiervan is.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2019, 06:39:02 pm »

Hoi Beam of Light,

Vergeet niet dat hoe ervarener en sterker je hiermee wordt, hoe minder het je gaat beheersen.

Bekijk het als een zandkasteel op het strand vlakbij een zee.

Je krijgt de ervaring om zandkastelen te bouwen. Als eerste bouw je die ver van de Zee zodat je kasteel overeind blijft. Maar dit is ver van het prachtige water af, dus je ervaart het water alleen van een afstand.

Je groeit verder, en begint je zandkasteel dichter bij het water te bouwen. In het begin komt het water sporadisch bij je kasteel maar omdat het water het meest nog ver weg is, ervaar je slechts een klein deel van de zee zoals hij is.

Je groeit weer verder en gaat nu nog veel dichter bij de zee je kasteel bouwen. Maar nu raakt veel meer water jouw kasteel, en je kasteel redt het niet.

Je kan nu 2 dingen doen. Of toch weer terug van de zee gaan en verder op bouwen waar je kasteel het wel redt, maar wetende dat je de zee niet goed kan meemaken.

Je besluit om toch je kasteel opnieuw op dezelfde plek op te bouwen. De zee komt opnieuw langs, en weer spoelt de zee je kasteel weg. Maar je blijft doorgaan. Je wordt ervarener en je kan in de korte tijd dat je hebt voor dat de vloed komt steeds een groter kasteel bouwen. Je krijgt veel ervaring en omdat je kasteel steeds groter wordt, blijft er steeds meer over als de zee je kasteel heeft weggeveegd. Op gegeven moment heb je zo'n fundering gebouwd dat je de mogelijkheid krijgt om een kasteel te bouwen die de zee kan tolereren.

Dit hele groeiproces is wat jij met energie aan het meemaken bent.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2019, 06:57:47 pm »

Hey LPChip,

Dat klinkt heel logisch. Ik ben er wel een die een uitdaging meestal niet uit de weg gaat. Hoe lastig ik die dan op dat moment ook vind. Zeker omdat het leven gewoon veel leuker is als je dingen doet die je op het eerste gezicht niet zomaar zou bedenken of achter jezelf zou zoeken. Ik vind het vaak alleen wel zeer lastig door de momenten te komen waarin die zee er door heen breekt omfat ik dan vaak toch een soort onrust ervaar die mij uit balans haalt. Toch snap ik dat ik daar dan door heen moet en het gewoon nogmaals moet proberen.

Bedankt voor je antwoord.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #5 Gepost op: december 27, 2019, 07:08:47 pm »

Ja. Door de ervaringen leer je het gevoel herkennen en naarmate je sterker wordt, zal het minder invloed op je hebben en raak je minder snel uit balans. Want je fundering is er dan nog steeds.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #6 Gepost op: december 27, 2019, 07:14:29 pm »

Klinkt zeer logisch! Dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Aanvoelen van mogelijkheden
« Reactie #7 Gepost op: december 27, 2019, 07:22:22 pm »

Asjeblieft, en succes. :)

Liefs,
Leon
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.171 seconden met 23 queries.